Gå till innehåll

Clemens pokrar och gamblar

Clemens

Recommended Posts

Slängde in 150 kr på unibet för att sakta sakta spela mig uppåt till åtminstone 1500 kr, och prova lyckan i 75-euros-turneringarna som går på b2b.

Försök att hålla dig till en valuta, blir enklare att överblicka för läsaren.

75-euros turneringarna är det 75e inköp eller garanterad prissumma?

Men faktum är att ju mer rullen växer, desto mer poker, och högre vinster när jag har tillräckligt för att multi-tabla.

Multitabla kan man göra bara man har bankrulle nog att spela ett bord på en viss nivå. Bankrulle kravet ökar inte med antalet bord det enda som händer är att man spelar fler händer och kommer snabbare in i "det långa loppet".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gick åt skogen i NHL-lotteriet i natt, hopplöst att försöka tippa på NHL.

Vad jag menar med 75euros-turneringarna är då 75euro i inköp.

Pengar kvar just nu: 140 kr

känns som det inte går att multi-tabla med dom summorna, utan jag vill ha minst 50e med 25 på varje bord innan jag ger mig på cashgamet.

Har precis klivit upp och ska iväg och handla, sen får vi se vad jag hittar på för tips till kvällen.

Länk till kommentar

Jag skulle rekommendera att du helt enkelt avstod från att blanda in sportsbetting i denna dagbok. Då slipper du risken att tråden låses och du slipper blanda valutor vilket gör dagboken lättare att överblicka precis som ladatarzan skrev.

Vill du fortfarande skriva en sportsbetting dagbok kan du med fördel göra det på andra forumdelar(?) eller på sajter som behandlar sportsbetting.

Länk till kommentar

Ja det gick ju finfint det där.

Tiltade bort allt på en 10e s&g efter att ha åkt ut på bubblan i 3euros trots chiplead när vi började bubbelspelet på 4 pers, men 2 fantastiskt dryga händer gjorde att jag såklart hamnade fyra.

Var lite bully på bordet och hade väl runt 3000 i chips och fick A9 på smallblind, fold, fold, och jag callade bara i hopp om att få BB på fjärdeplats all-in då jag som sagt hade aggro image och plötsligt bara callade.

Sagt och gjort, och han ställer in med J 9 off och jag blixtcallar, men blir såklart utklonkad på knekten :|

kort efter åker resten in med QQ mot AK och fi träffar ess och godnatt.

Nytt projekt blir att gå in med 250 kr var med min bror som även han är poker- & spelgalen, så vi får lite mer att röra oss med, men detta blir nog tidigast imorgon.

Angående frågan om man kan spela bomben på annat ställe än svenska spel har jag ingen aning :|

En kul grej som jag gjort på unibet när jag haft pengar där är att spela på dubblka matchen-resultat i elitserien och få sjukt höga odds.

t.ex XXX - ZZZ 5-1 till 35 ggr

plus ÅÅÅ - ÄÄÄ 4-2 till 17 ggr

totaloddset blir i det fallet 595 x pengarna

gör en 5-6 såna â 2-4 kr/st för pengar man inte märker av (om man har en hyfsad pokerrulle dvs) men om man får in den så är det grym avkastning på insatsen, plus att man kanb skryta för folk att det var grymt snyggt tippat 8-)

Nu är fikarasten slut, men som sagt, fyll på med bra spelobjekt till överodds om ni tycker er veta nånting som odds-sättarna missat (skadade nyckelspelare, dåligt skick på planen som talar för tjong-fotboll osv)

Länk till kommentar

• Skapa nytt...