TjockisBagarn Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 TV ÄR RIGGAT! word RÖSTFUSK! word WTF! FÖR I HELVETTE? HUR KAN JENS ÅKA? HAN VAR JU FÖRJÄVLA SKOEN! VILKEN KILLE, VILKEN GRABB, synd bara att han inte klarade sig till final:( Citera
heltok Postad 18 November , 2005 Författare Rapport Postad 18 November , 2005 fan vilket antiklimax Citera
Waggho Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 Daniel Breitholz är riggad.. Citera
Zyr Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 hela idol är ju riggat, jävla skit, ://////// Citera
RayIV Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 Definitivt riggat. #raddajens hade 1300+ pers inne där de flesta röstade minst 10 ggr var. Jag + två polare röstade 43 ggr totalt. De flesta andra polare jag snackat med har röstbombarderat. Riggade jävla idolpajaser. Upp till svars breitholtz! Citera
Bojen Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 Låter som de flesta pokerspelare på detta forum slösat hela pokerrullen på att rösta på Jens.... Citera
Mjonasson Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 Det är lite intressant det här. Tydligen fanns artikel ute på Tv4 innan de redovisat resultatet i TV, och enligt vissa tom innan de stängt telefonslussen. Men eftersom Tv4 inte kommer släppa ut några röstningssiffror(förmodar jag) så är det omöjligt att veta om någon fifflat med siffrorna, om BMG tokröstat eller om det bara är så att internetrebellerna inte var tillräckligt många. Dock hade det varit intressant att veta exakta antalet röster på varje kandidat =) Citera
adde_snoppskalle Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 går det inte ens att få reda på sammanlagda antalet röster? Citera
stitchio Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 Jag gillade Jens efter repotaget från "hembyn", den lille charmören. Jag håller med tjockisbagaren om att man såg riktig stjärnstatus runt Agnes när hon gjorde duetten, tror jag ska slänga in en hundring på att hon vinner. Citera
Skadast Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 HAHAHA... alla som satsat stora pengar i och med denna röstkupp är idioter. Ni fick vad ni förtjänade Förlåt... jag är bara allergiskt mot sandlådenivån man stöter på i många forum ute på nätet, och pokerforum.nu verkar tyvärr inte vara mer förskonat från detta än något annat forum, vilket faktiskt förvånar mig Må bäste man/kvinna vinna! Citera
jaroiten Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 HAHAHA... alla som satsat stora pengar i och med denna röstkupp är idioter. Ni fick vad ni förtjänade Förlåt... jag är bara allergiskt mot sandlådenivån man stöter på i många forum ute på nätet och nej jag hade bara kaffepengar på djens.. Citera
Skadast Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 HAHAHA... alla som satsat stora pengar i och med denna röstkupp är idioter. Ni fick vad ni förtjänade Förlåt... jag är bara allergiskt mot sandlådenivån man stöter på i många forum ute på nätet Ber om ursäkt för att jag gjorde det svårt att se ironin i mitt annars ärliga uttalande och nej jag hade bara kaffepengar på djens.. Jag tycker personligen inte att det finns utrymme för att göra sig pengar på andras "misery" som i detta fall. Citera
freeman Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 kan med 100% misstänka att Idol är riggat. återkommer med bevis + logs Citera
freeman Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 kan med 100% misstänka att Idol är riggat. återkommer med bevis + logs glöm det mina 12K skickade sms kom aldrig fram efter som sidan jag missbrukar inte vill betala 5.70kr/sms Citera
Kometen Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 ..Ursäkta mig.. men var bara tvungen att skratta alla som röstade på Jens rakt upp i ansikte Citera
TjockisBagarn Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 ..Ursäkta mig.. men var bara tvungen att skratta alla som röstade på Jens rakt upp i ansikte Ursäkta mig, men jag är bara tvungen att skratta dig rakt upp i ansiktet. FY FAN FÖR ATT DE HAR RIGGAT IDOL! Citera
jackbalsam Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 och nej jag hade bara kaffepengar på djens.. Det är alltså Djens som är Idol-Jens? Citera
MrPitch Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 HAHAHA, Who was a smart for keeping his money? Citera
Zyr Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 "Idol" slog rekord med 278000 röster i går. Citera
adde_snoppskalle Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Vill du se röstsiffrorna? http://visasiffrorna.protesteramera.se/ Citera
jaroiten Postad 23 November , 2005 Rapport Postad 23 November , 2005 Rösta på DJENS! http://www.aftonbladet.se/ettor/webb/2805_normal.html Citera
Recommended Posts