Gå till innehåll

Operation: Rädda idol-Jens!


heltok

Recommended Posts

  • Svars 122
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Med en rejäl dos tur och ett uns av dedication kanske vi kan få Jens att bli nästa William Hung...

 

Se pic :lol:

 

Om jag förstått det hela rätt så nådde den här killen oanad framgång bland de som röstade ( i amerkanske Idol), mkt pga sin urusla sångröst... Eller nåt... Vad vet jag... Jag följer inte Idol... Försvinn!!!

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med en rejäl dos tur och ett uns av dedication kanske vi kan få Jens att bli nästa William Hung...

 

Se pic :lol:

 

Om jag förstått det hela rätt så nådde den här killen oanad framgång bland de som röstade ( i amerkanske Idol), mkt pga sin urusla sångröst... Eller nåt... Vad vet jag... Jag följer inte Idol... Försvinn!!!

 

/TF

 

William Hung har väl aldrig vunnit Idol?

Som jag förstått det har han varit med på en audition och folk upptäckte honom där.

 

Jens ska åka ut och de idioter som går med på denna röstkupp kommer jag att förfölja resten av livet :twisted:

 

Snacka om patetiskt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr måste jag bara påpeka att jag tror det inte spelar någon roll om vi ens ser till att jens vinner hela skiten.. han kommer ändå bara få göra en singel/skiva och sen kommer den som daniel tycker var bäst att exponeras mest i media sen i alla fall.. ex: Daniel kontra Darin förra året.. vem syns mest??

 

F ö kan jag upplysa herrarna om att "honmedrödaprickenipannan" är gift med en japansk mästare i Aikido och har enligt uppgift svart bälte själv.. hehe.. :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skadast, visa mig var någonstans jag skrev att han vunnit Idol så ska jag genast skicka en glasstårta via snigelmail till dig! Dessutom är det inte poängen med min post... Ville bara visa vad vi kommer att få om vi sympatiröstar fram Jens...

 

/TF - tvingas lyssna på Idol genom sambons försorg...

 

Visa mig var jag skrev att du skrev att han vunnit idol så ska jag skicka tillbaks nämnda tårta med samma bud :D

 

Var lite otydlig, men jag menade på att Jens och William Hung inte har något som helst gemensamt då Jens varken är efterbliven eller en genomdålig sångare, som dessutom gått väldigt långt i Idol. Därför kändes det som en väldigt underlig jämförelse, även om jag givetvis fattar att det var ett skämt. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr måste jag bara påpeka att jag tror det inte spelar någon roll om vi ens ser till att jens vinner hela skiten..

 

Jag tror att det spelar stor roll för BMG som enligt avtal måste dras med skiten. Hopplös marknadsföring och en massa pengar att producera skiva och videos.

 

Däremot tror jag inte någon röstkupp i hela världen skulle kunna få honom som vinnare. Avtalet mellan BMG och TV4 behandlar med stor sannolikhet eventuella varianter av "röstfusk" och så vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lägg ner detta! Jag fattar inte vad det är som är så kul med att sabba för BMG? Det är bara att fråga sej själv hur det skulle kännas om man hade ett skivbolag och var tvungen att enligt kontrakt göra en skiva med något som inte skulle säljas... I pokertermer: någon tvingar dej att heads up i WSOP på finalbordet gå all in med 72off med markerunderläge! känns det som en bra deal?

Det hela känns som någon ***** vänsteroperation... för att sabba för stora företag som tjänar $

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag hatar idol, jag förstör gärna deras skitprogram så kanske dom kan börja visa lite bra serier på 4 igen som t.ex kvinnofängelset :)

 

 

föresten på unibet kan man få 20.0 gångerna pengarna om jens vinner allt

 

sen kan man ju också betta på att vem som kommer åka ut i nästa final, bettar man på både agnes och sibel eller bara sibel kan man tjäna en hacka^^

 

ingen som tänker i samma banor? kanske bara jag som ser möjligheter att tjäna pengar i allt som händer i vår värld

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska fan starta en Operation Rädda Parres Pengar, där folk får donera deg som jag kan fylleslaska bort utan att det inverkar på min egen ekonomi.

 

Vem är Jens egentligen? Finns det några sköna länkar? Följer inte idol, bara sett ett par avsnitt förra säsongen, men det verkar vara en skön idé. Fucka upp skivbolaget liksom. Dessutom verkar idoljuryn vara rätt keffa i huvet, särskilt den där Kishita eller vad hon heter. Så jag är på, sålänge jag inte är för långt in i dimman för att minnas att jag ska ringa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag hatar idol, jag förstör gärna deras skitprogram så kanske dom kan börja visa lite bra serier på 4 igen som t.ex kvinnofängelset :)

 

 

föresten på unibet kan man få 20.0 gångerna pengarna om jens vinner allt

 

sen kan man ju också betta på att vem som kommer åka ut i nästa final, bettar man på både agnes och sibel eller bara sibel kan man tjäna en hacka^^

 

ingen som tänker i samma banor? kanske bara jag som ser möjligheter att tjäna pengar i allt som händer i vår värld

 

 

Nu har jag satt en slant på Jens, så nu jäklar är bara att rösta ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag hatar idol, jag förstör gärna deras skitprogram så kanske dom kan börja visa lite bra serier på 4 igen som t.ex kvinnofängelset :)

 

 

föresten på unibet kan man få 20.0 gångerna pengarna om jens vinner allt

 

sen kan man ju också betta på att vem som kommer åka ut i nästa final, bettar man på både agnes och sibel eller bara sibel kan man tjäna en hacka^^

 

ingen som tänker i samma banor? kanske bara jag som ser möjligheter att tjäna pengar i allt som händer i vår värld

 

 

Nu har jag satt en slant på Jens, så nu jäklar är bara att rösta ;)

 

:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

föresten på unibet kan man få 20.0 gångerna pengarna om jens vinner allt

 

Det här ger nya dimensioner till det hela :twisted: Jag har inte tjänat pengar på ett bus sedan jag gick i gymnasiet och ringde till Robinson-Jan-Emanuel och Robinson Dinkelspiel så det är väl på tiden nu ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

säkrast "bettet" är nog att röst på att antingen sibel eller agnes åker ut

detta skulle ge 2,41

lägger man till sebastian, men han kan itne åka ut, skulle va ett mirakel isf, får man 2,22

 

tar man bara sibel blir det 3,5

 

jag är inte så insatt, men va inte sibel ganska populär? men om agnes spöar henne bör man ju bara ta sibel för 3,5x pengarna

 

sen är det nån som vet hur många som brukar ringa in och rösta? projekt jens kan säkert fixa upp emot 5000-10000 röster skulle jag gissa på

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...