Gå till innehåll

Operation: Rädda idol-Jens!


heltok

Recommended Posts

http://expressen.se/index.jsp?d=452&a=472134&i=2&g=0

 

3. JENS PÄÄJÄRVI : "Your song" - Elton John. "You are not alone" - Michael Jackson.

RING: 099-414 03 SMS: Skicka JENS till 72400

 

och för er andra som har bettat på sibel:

 

1. AGNES CARLSSON: "Heaven" - Bryan Adams. "The trouble with love is" - K Clarkson.

RING: 099-414 01 SMS: Skicka AGNES till 72400

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 122
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

haha, unibets har ändrats helt nu, att jens ska vinna allt är bara 7,0 i odds^^ sibel 10,0

 

men ladbrokes har fortfarande ganska höga odds

 

 

kan dock bara betta max 351kr på att sibel ska åka ut som ger maximalvinst 1300, medans jag kan betta 170kr på att jens ska vinna allt, upp emot 4000kr i maxvinst

 

när jag mailade dom o frågade om man kunde betta mer fick jag detta svar:

 

Tack för ditt e-mail.

 

Då får du kontakta oss per telefon så kan vi kontrollera med våra

oddsättare om det går bra att lägga ditt spel. Vårt gratisnummer är

020787900.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.aftonbladet.se/vss/special/storfragan/visa/0,1937,18614,00.html

 

verkar som sibel kommer få åka, haha

 

och om hon gör det blir jag 2200kr rikare, skulle egentligen bettat flera tusen först, men så gick ju inte det på ladbrokes

 

fick också in ett 170kr bet på att jens ska ta hem allt, gav 21x pengarna då :D

 

några fler här som har bettat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sibel är bäst ikväll ja... men hon måste ut.. stödrösta på agnes! :)

 

Agnes? Det är väl Jens ni vill ha kvar?

 

För övrigt måste jag säga att juryn verkligen är en samling töntar.

 

EDIT: Allvarligt talat, vad håller de på med? Han sjöng ju skitbra, sen sitter juryn och säger att det är falskt, utslätat och tråkigt. Jag har inte följt Idol innan, men efter det jag har läst har jag fått intrycket av att Jens är helkass. Jag tycker inte att han är bäst eller borde vinna, men den skit han får av juryn är ju sjukt överdriven. Inte konstigt att folket ställer sig bakom honom, Breitholtz och grabbarnas taktik(?) slår bara tillbaka på dem själva. Nu måste nog jag också rösta på Jens. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sibel är bäst ikväll ja... men hon måste ut.. stödrösta på agnes! :)

 

Agnes? Det är väl Jens ni vill ha kvar?

 

För övrigt måste jag säga att juryn verkligen är en samling töntar.l

Jo, speciellt Kirsti eller vad gumman heter som klagar på Djens "svengelska" när hon själv sitter där och blandar engelska och svenska stup i ett..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Expressen är ju för rolig:

 

Jens Pääjärvi har hängt lös i "Idol" vecka efter vecka. Juryn har gett honom stark kritik. Det är dock inte det värsta.

På internet har "Projekt Rädda-Jens" startat. De som ligger bakom sidan avskyr Jens och vill göra en kupp mot honom och TV4. De uppmanar tittare att rösta på honom så att tävlingens idé förstörs.

 

De hatar Jens så de gör en kupp mot honom genom att uppmana alla att rösta på honom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag undrar fan vem som åker!

 

Jens har 61% av 5000 på expressens röstning, och den röstningen har alltid vunnits av den som vart "bäst", ingen som blivigt händer löst har vunnit den så jag tror Jensa sitter säkert!

 

Sibel fick bäst kritik av juryn, åker hon ändå?

 

Sebastian kan ju bara inte åka. Han är ju den helt klart bästa artisten och floppade ju inte direkt ikväll även om man sett honom bättre. Att Sebbe skulle åka kan jag bara inte föreställa mig. Dessutom röstar ju alla tjejer på honom eför att han e såååå snygg!

 

Agnes presterade väl helt okej ikväll, faktiskt riktigt bra i duetten med Sebbe. Hon är ju helt klart den snyggaste tjejen och lär få en hel del killröster, hon var ju förhandstippad som näst bäst inför kvällens avsnitt.

 

Vem åker då? Jag tror att Agnes får åka hem trots att JAG gärna vill ha henne kvar till, hon kan åka nästa avsnitt tycker jag ;)

Vette fan vem jag hade velat ha pengar på i det här läget, antagligen att Sebbe vinner. (fast om man ska räkna in oddsen så är nog 28 på Jens klart bästa spelet).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...