ladatarzan Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 jag hatar b2b's servrar. Hej. Citera
hjalp1 Postad 5 Januari , 2006 Rapport Postad 5 Januari , 2006 Ja, nu orkar jag inte mycket mer. Väntar någon vecka till, är det inte bra då så får det bli ett annat nätverk. (Chansen att det löser sig inom en vecka är nog inte så stor va? ) Citera
Mabe Postad 5 Januari , 2006 Rapport Postad 5 Januari , 2006 Välkommen till verkligheten! Ingen vill kännas vid problemet... Citera
blukah Postad 5 Januari , 2006 Rapport Postad 5 Januari , 2006 Måste vara en gigantisk blunder i designen. Hur svårt kan det vara att dela upp det på olika servrar? Det kan väll inte vara en ekonomisk fråga iaf. Citera
therussian Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Totalt ospelbart idag också. Vad jag inte begriper är hur ni som köper en tjänst av B2B kan nöja er med deras agerande. Citera
Takigawa Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Totalt ospelbart idag också. Vad jag inte begriper är hur ni som köper en tjänst av B2B kan nöja er med deras agerande. word. Citera
HeyJohan Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Tycker ni fortfarande att det laggar? Kollade lite på borden nu och det verkar flyta på. Vill gärna veta mellan vilka tider det är/var som ni uppfattade att det gick som sirap. Jag beklagar om det strular. Mvh Johan Citera
therussian Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Tycker ni fortfarande att det laggar? Kollade lite på borden nu och det verkar flyta på. Vill gärna veta mellan vilka tider det är/var som ni uppfattade att det gick som sirap. Jag beklagar om det strular. Mvh Johan Kring tiotiden gick det riktigt långsamt, jag vet inte hur länge det höll eftersom jag gav upp efter en halvtimma av lagg eller så. Citera
mannen Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 det jag upplever är att hela skiten typ stannar av nån eller några gånger varje timma....då lirar jag nog ändå inte på prime time utan typ sex sju tiden. Blir extra jobbigt att cp bbb ska gå ner sig minst en gång varje kväll Citera
ladatarzan Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 det jag upplever är att hela skiten typ stannar av nån eller några gånger varje timma....då lirar jag nog ändå inte på prime time utan typ sex sju tiden.Blir extra jobbigt att cp bbb ska gå ner sig minst en gång varje kväll Sex sju på kvällen är väl primetime på B2B? Citera
eurythmech Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 det jag upplever är att hela skiten typ stannar av nån eller några gånger varje timma....då lirar jag nog ändå inte på prime time utan typ sex sju tiden.Blir extra jobbigt att cp bbb ska gå ner sig minst en gång varje kväll Sex sju på kvällen är väl primetime på B2B? nja, den inträffar några timmar senare Citera
HeyJohan Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 Primetime är enligt färska siffror baserade på senaste kvartal 3 och 4 2005 exakt kl 22.00. Mvh HeyStatistik Citera
blukah Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Den här laggen som drabbas runt åtta tio snåret måste ju kosta B2B massor med pengar, utan problem kan du bara spela hälften så många händer. Säg att du normalt spelar 50 händer per timme per bord, det är 300 bord igång, varje bord drar in i snitt minst 15e i timmen, på en månad så missar säkert B2B över 100.000 e i intäkter för att de inte gör något åt den här laggen. Citera
LIF Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Är ju hopplöst att spela nu! Varför händer inget? När ska B2B fixa detta..... Citera
Vicious Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Själv undrar jag när LIF vinner elitserien? Citera
Zamora25 Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Själv undrar jag när LIF vinner elitserien? Troligvis den dagen du inte går off topic och sabbar trådar. B2b är nu helt dött. Citera
blukah Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 Nu har B2B varit nere flera timmar nu på morgonkvisten. Jag som verkligen kände för lite morgonslask! Citera
freeman Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 Nu har B2B varit nere flera timmar nu på morgonkvisten. Jag som verkligen kände för lite morgonslask! du är inte ensam Citera
Trippin Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 Nu kommer jag inte in på kontot. Snälla få det att fungera under kvällen, måste hålla koll på VIP inför månadsslutet! mvh Per Citera
Trippin Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 Ok nu hittade jag info om att det är underhåll fram till 22.00... Citera
kenomann Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 Trippin, var hittade du den infon?? Mvh Kenomann Citera
Trippin Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 http://www.24hcashier.com/ Edit: Äh nu funkar varken länken eller att komma in på kontot... Citera
kenomann Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 Error.... An error occured. Ser inge vidare ut på den sidan för min del. /Kenomann Citera
Recommended Posts