Gå till innehåll

Heypoker laggar!


lagerhult

Recommended Posts

Jag är jävligt trött på att betala rake till ett nätverk där det är fullkomligt ospelbart gång efter annan. Med tanke på hur snabbt och smidigt problemen med servrerna hanterats kan man inte tro annat än att B2B verkligen satt sina bästa gubbar på det och lagt ner alla nödvändiga resurser för att lösa det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 83
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Den senaste veckan har det varit värre än vanligt. Går knappt att spela nu. Tycker det är riktigt, riktigt dåligt av B2B snubbarna (inte HeyJohan alltså, han har säkert varit på dom om det här ett antal gånger kan jag tänka mig).

 

Dom måste ju för jänspikar lyssna på sina kunder. Hur länge har inte folk klagat på detta, ända sen B2B startade upp ju.

 

Och att dom aldrig tar tag i det alla klagar på i programvaran (att scrollen alltid åker upp i lobbyn om man lämnar den, det dåliga hand history systemet, inget hand for hand i turneringar etc) gör inte precis saken bättre.

 

Nä, dags för B2B att ta och lyssna på sina kunder och medarbetare på de oika siterna nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har faktiskt inte märkt att servrarna ska ha varit seg de senaste veckorna, endast nu idag så har det börjat sega ner sig lite.

 

Sedan skulle jag tro att få en stabil server då dem samtidigt ska ha in ~5000 pers och spara alla HH's samtidigt kan kräva en rejäl server. Men visst, nått måste dem göra.

 

Hoppas B2B fixar sig för Nanon på PF.nu online tävligen är min! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte ta en av mina mycket få nattliga sessioner NL cash game. Första handen:

 

Game # 199750102 - Texas Hold'em No Limit EUR 3,00/6,00 - Table "Bari"

Game ended 2005-12-26 02:02:27 GMT+01:00

 

Players:

holdem123 (EUR 699,93 in seat 1)

Sam_Nunes (EUR 600,00 in seat 2)

AceHighest (EUR 1 020,67 in seat 3)

Fellan (EUR 1 206,15 in seat 4)

Hmambo (EUR 617,85 in seat 5)

mrsRIVER (EUR 937,64 in seat 7)

firren (EUR 969,25 in seat 8)

 

Dealer: firren

Small Blind: holdem123 (3,00)

Big Blind: Sam_Nunes (6,00)

 

Sam_Nunes was dealt: Ad - As

 

AceHighest Fold

Fellan Fold

Hmambo Fold

mrsRIVER Call (6,00)

firren Call (6,00)

holdem123 Call (3,00)

Sam_Nunes Raise (20,00) <---- timar nästan ut pga lagg

mrsRIVER Call (20,00)

firren Fold

holdem123 Call (20,00)

 

Flop 6d - 6h - 2c

 

holdem123 Check

Sam_Nunes Check <---- Här dör kontakten med servern och jag timar ut. :(

mrsRIVER Check

 

Turn 6d - 6h - 2c - Ah

 

holdem123 Check

Sam_Nunes Check

mrsRIVER Bet (26,00)

holdem123 Fold

Sam_Nunes Fold

mrsRIVER Payback (26,00)

 

mrsRIVER didn't show hand

 

mrsRIVER wins: EUR 81,00

Rake: EUR 3,00

 

Det blev en väldigt kort session men jag fick iaf en VIP-poäng :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pratade lite med 24h idag och det verkar som att det bortsett från kraschen på julafton har flutit galant, men eftersom man måste gå igenom hela systemet igen för att säkerställa att det inte blev några fel efter kraschen så har det laggat de senaste dagarna.

Deras förhoppning är att det ska rulla som tåget snarast.

 

Satt och kollade lite på borden idag när allt bara fryste. Lackade ur totalt och kastade mig på telefonen. Innan jag kom fram så reste jag mig upp för att lugna mig lite och såg då att nätverkskabeln hade ramlat ur. Har hört att det underlättar om den sitter i :)

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väldigt förbannad just nu eftersom jag inte kan använda mig av HeyPoker klienten och därmed inte kan spela. Allt annat funkar perfekt på min dator men just HeyPoker klienten funkar inte alls. Ingenting händer när jag försöker logga in. Finns det något jag kan göra som får det att funka igen?

 

P.S. har aldrig tidigare haft problem med klienten förutom B2Bs klassiska lagg.

 

Edit: Det var likadant med Bestpokers klient så nåt är fel på min dator antar jag. Fan också!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väldigt förbannad just nu eftersom jag inte kan använda mig av HeyPoker klienten och därmed inte kan spela. Allt annat funkar perfekt på min dator men just HeyPoker klienten funkar inte alls. Ingenting händer när jag försöker logga in. Finns det något jag kan göra som får det att funka igen?

 

P.S. har aldrig tidigare haft problem med klienten förutom B2Bs klassiska lagg.

 

Edit: Det var likadant med Bestpokers klient så nåt är fel på min dator antar jag. Fan också!

 

Provat att använda web-klienten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aaaaarrrrg!!!!

Lirade precis 5 st bord på Heypoker med minst dubbling på 4 och på gång på det 5:e och så hänger sig klienten och jag blir disconnectad på alla 5!

Satt med nötstege, KK och AK då det hände med hyggliga potter på gång!

 

Finns det ingen B2B-försäkring man kan teckna? Synd då jag annars gillar Heypoker skarpt... Frågan är dock hur länge man står ut?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...