Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 44 postas här!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 238
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Funderar på att köra 0.25/0.50 när pengarna rasslar in på kontot! Vad tror ni? Har spanat ett tag på den nivån och tycker att flertalet potter överstiger ju €7 så det borde ju gå ganska fort. Sen ska man väl helst lira 8-handed för att få så många händer som möjligt per euro. Samt att potterna trissas upp i och med fler deltagare.

 

Vågar man göra följande uträkning i runda slängar tro? : 8 händer / €0,75 blindsen = ca 10.7 händer per euro.

400 händer delat på 10.7 = ca 37,5 euro.

Självfallet rejkas inte varje hand men om flertalet potter blir rejkade så borde slutnotan hamna några euros över €37.5 ellerhur? Förmodligen har jag nog helt fel här :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på att köra 0.25/0.50 när pengarna rasslar in på kontot! Vad tror ni? Har spanat ett tag på den nivån och tycker att flertalet potter överstiger ju €7 så det borde ju gå ganska fort. Sen ska man väl helst lira 8-handed för att få så många händer som möjligt per euro. Samt att potterna trissas upp i och med fler deltagare.

 

Vågar man göra följande uträkning i runda slängar tro? : 8 händer / €0,75 blindsen = ca 10.7 händer per euro.

400 händer delat på 10.7 = ca 37,5 euro.

Självfallet rejkas inte varje hand men om flertalet potter blir rejkade så borde slutnotan hamna några euros över €37.5 ellerhur? Förmodligen har jag nog helt fel här :D

 

Tycker ofta att man får mer VIP/h på 6 manna eftersom man betar av fler händer per timme. Nu har jag inte gjort någon vetenskaplig undersökning :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För er som undrar angående VIP på Unibet (och övriga B2B) så snittar jag ungefär 20 VIP per bord och timme när jag kör på 0.25/0.50 6-mannabord.

 

Låter ungefär som de siffror jag fick igår på 0.25/0.50 NL 8-manna: 200 VIP på 5 timmar på två bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen som fått fram om man kan göra reloaden på Martin direkt efter sign-upbonusen? Förustätter såklart ny deposit.

 

Annars ganska smart att inte betala ut förrän 90 dar. Många spelare lär ju inte ha mer att spela poker för vilket gör att de stannar där i minst 90 dar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Unibets funkar, cashade ut idag.

Martinspoker vet jag ej. Låter ju faktiskt sjukt bra. Måste testa iaf.

 

Jag undrar två saker:

 

1: Någon som fått Unibets HIGHROLLER med €200 för 400 VIP att funka?

 

2: Någon som kan verifiera Martinpokers €600 för 600 VIP för nya kunder och att den funkar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För mig fungerade INTE unibetbonusen. Satte in pengar, skrev in bonuskoden, klarade av antalet händer. Ingen bonus att se skymten av. Mailar dem, får svaret: "Dessvärre är du ej berättigad till denna bonus då du ej har registrerat rätt kod vid anmälan.

Du har däremot möjligheten att omregistrera dig om önskat."

 

Vilket är fruktansvärt irriterande då det inte finns så många sätt att skriva in en kod, och det bara finns EN kod som ger den bonusen. SUCK!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är unibet bonusen en sign-up eller en reload?

Hittar ingenstans där det står? och kan man i så fall stänga mitt gamla som jag inte använt på 1 år för att starta ett nytt?

 

Du kan använda ditt gamla konto, men det fungerar lika bra även för nya kunder. Dvs bonusen fungerar både som en sign-up eller reload.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...