Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 44 postas här!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 238
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hi,

 

The sign-up bonus code "novdeposit" offers 100% out of deposited amount,

up to 600EUR. In order to clear the bonus you need to earn 100VIP points for

every 20EUR of the bonus, for example: if you deposited 600EUR, then you

have to earn 3000VIP points in order to get 600EUR. Bonus is paid out in 90

days since deposit was made. If you need further assistance, please do not

hesitate to contact us again.

 

Best Regards,

 

Customer Support Service

Martinspoker

 

Best Regards,

 

Customer Support Service

 

Martins Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur mycket forlorar man i vaxlingkurser pa Unibet om man satter in 10000 SEK pa bettingkontot och sedan for over till pokerkontot i Euro?

 

250:- går i avgift om du sätter in med VISA kort.

Tar dem så mycket i avgifter? Vilka avgifter då, det är ju SEK på betting delen ju?

 

Det är avgiften för själva kreditkortsköpet () en viss % på summan du sätter in).

 

Om du tycker det är värt 250 spänn att vänta ett par dagar kan du göra en plus/bankgiroinsättning till dom, det är helt kostnadsfritt.

 

När du växlar in dom till pengarna till pokermarker försvinner inte några pengar i växlingsavgifter, du får (borsett ifrån valutaförändringar) samma kurs när du växlar tillbaka dom till bettingkontot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hi,

 

The sign-up bonus code "novdeposit" offers 100% out of deposited amount,

up to 600EUR. In order to clear the bonus you need to earn 100VIP points for

every 20EUR of the bonus, for example: if you deposited 600EUR, then you

have to earn 3000VIP points in order to get 600EUR. Bonus is paid out in 90

days since deposit was made. If you need further assistance, please do not

hesitate to contact us again.

 

Best Regards,

 

Customer Support Service

Martinspoker

 

Best Regards,

 

Customer Support Service

 

Martins Poker

 

 

Nu blir jag fan förbannad! På martinpoker.com står det såhär...

 

 

***

100% deposit and reload bonus

 

Sign up for Martinspoker.com now and get 100% sign-up bonus up to €600. Only for new users, valid for 90 days after signing up.

 

Reload bonus. Get 100% reload bonus up to €200. Get your bonus after making 600 VIP-points at Martinspoker.com.

***

 

Bra tänkte jag och satte in 500 Euro, nu får man reda på att man skulle ha skrivit en j***a bonus kod, det kan dom väl skriva på deras sida. Jag tror nog inte jag är ensam om att ha missat att skriva "novdeposit".

 

Dessutom står det inget om att bonusen landar på kontot 90 dagar efter att den är avklarat vilket supporten också säger. Kan det bli otydligare än såhär?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sant visste att jag skulle väntat någon timma till innan jag satte in pengar där men om vi säger man skulle sätta in 200€ igen och skriver in kofrn borde inte reloadbonusen gå att få då genom att man har ju tekniskt sätt inte använt den en gång genom att man inte skrivit in koden. Någon som vet är inte så van vid bonushorandet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För mig fungerade INTE unibetbonusen. Satte in pengar, skrev in bonuskoden, klarade av antalet händer. Ingen bonus att se skymten av. Mailar dem, får svaret: "Dessvärre är du ej berättigad till denna bonus då du ej har registrerat rätt kod vid anmälan.

Du har däremot möjligheten att omregistrera dig om önskat."

 

Vilket är fruktansvärt irriterande då det inte finns så många sätt att skriva in en kod, och det bara finns EN kod som ger den bonusen. SUCK!!!!

 

Angav du koden då du satte in pengar med kreditkort eller från bank? Eller då du flyttade pengarna till pokerkontot? Det senare är det rätta.

 

Fråga supporten vilken kod du angett. Jag gör alltid copy & paste på bonsukoder för att inte riskera felstavningar.

 

Jag skulle nog kräva min rätt och hävda att det är fel på deras mjukvara. Har de så dåliga rutiner att man inte får bekräftelse på att bonsuen är ok vid insättning så får de vara lite mer toleranta. På andra sajter (inte B2B) så ser man ju oftast att bonsuen ligger på ett bonsukonto. En klar brist på B2B.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såhär svarade då supporten när jag fråga om jag behövde någon kod för signup bonusen, vet dock inte hur det är med reloaden.

 

Hi,

 

You do not need any bonus code, the bonus is counted automatically for your

deposit.

 

If you have more questions, please feel free to contact us again.

 

Best regards,

 

Customer Support Service

Martins Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är unibet bonusen en sign-up eller en reload?

Hittar ingenstans där det står? och kan man i så fall stänga mitt gamla som jag inte använt på 1 år för att starta ett nytt?

 

Du kan använda ditt gamla konto, men det fungerar lika bra även för nya kunder. Dvs bonusen fungerar både som en sign-up eller reload.

 

tack för infon...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tycker martinspoker känns skum, eller oproffsig. dumt att det inte står tydligare vad som gäller på sidan.

 

en sak jag undrar om man som ny kund istället kan få EUR200 istället för EUR600 eftersom man får mera per 100 VIP på den bonusen.

 

Sätter man in 600 och sedan 200, vilket bonus är man inne på då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Unibet bonusen

 

Jag har i dag både pengar på unibets sportbettingdel och på pokerdelen. Räcker det att föra över ytterligare pengar till pokerdelen och ange bonuskod eller måste jag först ta ut pengarna från sportbetting till mitt visa kort och sedan göra en ny insättning via visa kortet.?

 

Brukar inte bonushora i vanliga fall men unibets bonus lät nice.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 månader? absurt. Måste man vara aktiv där under tiden eller kan man cleara den och sen fortsätta till en annan sida eller måste man vara aktiv där under de tre månaderna?

 

Absurt?? De ger för f-n bort nästan 6000 spänn, vad begär du?

 

"Superbonanza, get $1000, all you have to do is play ten hands, raked or or not raked"

 

-Vad, kommer de inte hem med pengarna personligen, skräpsite?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...