goozzze Postad 25 November , 2005 Rapport Postad 25 November , 2005 Enligt hemsidan så är den nya tiden för Svenska Mästerskapen - Måndag 15 December kl 19.00. Så om man är ute efter att spela den kan man antagligen vänta med att återupsöka expekt till slutet av 2008. Citera
Söderström Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 det är bara att konstatera... ingenting fungerar.. http://www.expekt.com är nere.. det går inte att överföra pengar från pokerkontot och supporten via mail är värdelös... Skaffa ALDRIG expekt... Citera
MrPrytz Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 Nu har jag tröttnat på skiten! Har givit expekt en chans i några veckor nu men det funkar helt enkelt inte. Felmedelande när man startar clienten, servrarna går ner lite när som. Så letar nu ny client men hittar inget som jag fastnad för. Någon som har nåt tips!? Citera
Betterman Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 Samma sak för mig. Plockade ut allt från Expekt, hoppade på HeyPoker's Signup på €200 och är helnöjd. Har du inte testat HeyPoker än så tycker jag du ska göra det! Citera
fuelmyfire Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 Så letar nu ny client men hittar inget som jag fastnad för. Någon som har nåt tips!? Kan rekommendera Bet365, suverän sajt som kör med Prima-klienten (den typ av klient Expekt hade innan bytet). Citera
motalla Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 Hej spelade just en 5$ sitngo då kraschar hela klienten. Vad händer med pengarna? Citera
NoSense Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 Hej spelade just en 5$ sitngo då kraschar hela klienten. Vad händer med pengarna? Tror supporten på Expekt kan ge dig lite mer nyanserade svar på din fråga. HÄR är redan alla pissförbannade på den skitklienten och deras sätt att hantera övergången till sitt eget lilla nätverk. Tror alla har tagit ut pengarna därifrån för längesen. Rekomenderar dig att göra detsamma tills dom fixat alla buggar. Men lycka till, hoppas dom svarar på dina mail. Och välkommen till forumet Citera
motalla Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 Tack tack har testat andra klienters men letar efter den rätta looken, den ska vara clean och vara stilren. Kan du rekommendera någon? Ska maila supporten Citera
NoSense Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 Ladbrokes, 24hpoker (eller något av alla dess skin), Pokerstars, UB och Bet365 är dom jag personligen trivs bäst på. Men ett tipps är att du provar en massa olika sidor och hittar den/de du själv trivs bäst med. Och samtidigt tar en massa signupbonusar och bygger lite seriös bankrulle. (hora runt lite alltså, men skaffa neteller för att lättare kunna flytta runt stålarna) Kanske man kan återvända till Expekt nästa år nångång? Häng kvar på forumet och låt någon annan testa och rapportera när det är spelbart igen Lycka till. Citera
motalla Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 Ska testa lite olika, tack för svaren. Vad menas med FPP hur kan jag använda dem? Citera
keso1 Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 FPP = frequent player points..går att använda som inköp i MTTs. hehe, jag spelade nyss två MTTs och det börjar med att klienten krashar. jag mekar lite och får igån expekt igen efter 10min, då hinner jag spela 5min tills den krashar igen. nu börjar jag känna mig lite förbannad och lyckas efter ca 20-30min få igång klienten igen då har jag autopostat bort en tredjedel av inköpet. efter det går allt bra och jag hamnar ITM i ena MTTn, när jag åker ut står det att jag kommer få 13$ men under "complete payouts" står det 20$. jag kollar iaf mitt konto och där har det kommit in 20$?? alltså hela klienten är knas och jag rekomenderar alla som funderar på att skaffa expekt att inte göra det... Citera
cab19 Postad 1 December , 2005 Rapport Postad 1 December , 2005 Expekt introducerar snart en tour: http://sdpt.com/ Verkar kunna bli bra iaf. Citera
cardborren Postad 1 December , 2005 Rapport Postad 1 December , 2005 Expekt gör det enda rätta! Stänger ner sitt onlinespel till förmån för livespel!! Inga mer kraschade turneringar....bra jobbat!! Citera
j-born Postad 1 December , 2005 Rapport Postad 1 December , 2005 kan man föra över pengar från expektkontot direkt till neteller? Citera
motalla Postad 1 December , 2005 Rapport Postad 1 December , 2005 Men jag kollade en mtt kan man använda FPP på för att registrera sig. Payouts var ju bara mer FPP points Citera
sheena Postad 2 December , 2005 Rapport Postad 2 December , 2005 jag bytte från everest till expekt för jag trodde dom skulle vara bättre, hmm varje gång jag spelat turnering har jag åkt ut...och naturligtvis förlorat eftersom man missar den viktiga biten i början när man bygger upp sina marker...skriver till expekt om detta och får till svara att jag ska återkomma med handid m.m, vore enklare för dom om dom sa "spelar inte turneringar" eftersom det ändå inte funkar Citera
madbroiler Postad 2 December , 2005 Rapport Postad 2 December , 2005 är expekt nere nu, eller är det bara jag som inte kommer in? Citera
fredde80 Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Krashat igen i guess? *suck* Citera
Makk Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 värdelöst, 30dollars buy in'en hade precis startat.. fiiint att torska 30 sådär bara... Citera
fredde80 Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Du borde väl bara kunna maila dom och få degen tebax? Citera
Goose_strike Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Har facktist tyckt att tain har varit bra tills för 10 min. När jag satt och spelade 2$ sitt and go. va över lägsen chip leader med 12000 mot 3000. Va händer jo f*n skapet lägger bara ner, jag loggar in igen och återgår till spelat men kan bara se hur min satck blindas bort. vann 6$ men skulle ha vunnit 10$. ingna jätte pengar men ändå. Goose Citera
fredde80 Postad 5 December , 2005 Rapport Postad 5 December , 2005 Jag tycker också den har varit relativt stabil senaste veckan... jämför med hur den var i början... Citera
Toffe Postad 5 December , 2005 Rapport Postad 5 December , 2005 Förstår inte hur folk kan fortsätta spela på Expekt? Folk här inne skriver ju konstant om hur dåligt det är med mera. Sjävl plocka jag ut mina pengar innan dom bytte,vilket var väldigt bra tydligen. Citera
a.k.a Postad 5 December , 2005 Rapport Postad 5 December , 2005 Har hört rykten om att det har blivit/kmr bli inom en snar framtid mer stabila. Sant eller falskt någon? Citera
Recommended Posts