Gå till innehåll

När får jag min telefon jag vann i PF.nu Online?


Blado

Recommended Posts

Hej!

 

Din telefon, samt vår andra PF-pristagare som väntar på sina telefoner kommer att få dem under nästa vecka.

Goyada som är vår leverantör av dem har skickat dem till oss och vi kommer nu att packa om dem och skicka ut dem till er.

 

Du vann PF-online för en och en halv vecka sen och man ska räkna med 2-3 veckors leveranstid.

 

Kul att Motorola RAZR är världens bäst säljande telefon just nu, även om jag personligen anser att StarTac var den grymmaste som fanns.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Deadfish: Jag tror att vi kan få över den till dig nästa vecka. Det verkar som att den leverantören är lite snabbare.

Och du har väl sett Joey i Vänner när han hade en manbag antar jag. Allt beror på hur man för sig med den :D

 

Mvh Johan

 

Fick äntligen min fendi idag :) , personligt levererad till dörren av hejpoker till och med, vilken service:D, Den var mindre än vad jag hade väntat mig, uppsakttar att man får plats med två kortlekar och cirka 200 marker i den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fortfarande inte kommit :shock: börjar bli tiltad på att tänka på när jag egentligen ska få den där telefonen

 

Jag blir tiltad när jag tänker på hur du vann den ;)

 

Skönt att du inte är bitter iaf ;) Börjar tro att du är en sämre förlorare än vad jag är :twisted: Fast i år har jag varit snäll, så det har inte gått någon innebandyklubba utan bara en dator mus ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tiltade ju ur dig i måndags också.

 

Hehe. Nja det ver inte så farligt du har ju 32%. ;)

Det är klart man ställer in varje gång det är foldat till en själv, även om man råkar ha 73o och vet att man får syn väldigt lätt, eftersom hela bordet bara sitter och väntar på att få slå ut dig. :)

 

Närå, seriöst så bryr jag mig inte nämnvärt. Det vara bara ett bra läge att få gråta ut lite. Resten av bordet såg ut att komma i gungning iaf, så jag antar att du fick en rätt angenäm resa resten av turneringen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blado: Telefonen kommer med bud lördag eller söndag. Det vore kanon om du kunde PM:a mig ditt mobilnummer så att jag kan ge det till budfirman om det mot all förmodan skulle få svårt att hitta.

 

Sa jag förlåt förresten? :D

 

Mvh Johan

 

Danderyd/Djursholm=En taxichaufförs mardröm :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...