Gäst Postad 10 September , 2006 Rapport Postad 10 September , 2006 Flimrar det fortfarande en massa på Prima? Citera
Pigpower Postad 17 September , 2006 Rapport Postad 17 September , 2006 Jag får inte fram några stats på party... Vad ska jag göra? Citera
Travbana Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 Vet någon om dom har nån tanke på och göra programet B2B vänligt? Citera
xlars Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 Jag får inte fram några stats på party...Vad ska jag göra? http://www.pokeracesoftware.com/hud/tutorial.php?page=cfgparty Citera
Uppenberg Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 Vet någon om dom har nån tanke på och göra programet B2B vänligt?nej, eftersom b2b inte längre tillåter amerikaner så kan han inte lägga till stöd där. Citera
MacDaddy Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Har problem ... eller rättare sagt fattar inte pgr riktigt kanske ... men men i alla fall så hamnar konstant statsen på fel person och liksom mellan platser osv ... dessutom uppdateras inte statsen under sessionen och skiten blinkar hela tin ... Se till att du använder rätt bord på din Layout manager. Glöm inte att ha auto-import HH i PT. Använd FlickerFreeDrawing för att bli av med blinkandet. Vart finns denna flickerfreedrawing inställningen? Hittar ej den i pahud. Citera
baller Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 preference - poker sites - prima skins - kryssa i flicker free Citera
joeki Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Postad 5 Oktober , 2006 Nån som har problem med PA-hud på pokerroom nu efter senaste PT-patchen? Har inte provat något annat nätverk hittils, men får inte fram tablestats längre på hollywoodpoker... Innan patchen var det inga problem. Citera
Obscura Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Är här någon som spelar på Tribeca och får programmet att fungera? Ställer jag in det på 6 max får jag inte nån statistik på de andra spelarna. Väljer jag istället "Do not treat as 6 max" får jag statistik men då hamnar den på fel ställe eftersom programmet utgår från att där är 9 platser. Gör jag något fel eller är det fel på programmet? Citera
TANDEMCYKELN Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Är här någon som spelar på Tribeca och får programmet att fungera? Ställer jag in det på 6 max får jag inte nån statistik på de andra spelarna. Väljer jag istället "Do not treat as 6 max" får jag statistik men då hamnar den på fel ställe eftersom programmet utgår från att där är 9 platser. Gör jag något fel eller är det fel på programmet? Möjligen beror det på att man ska bocka i/ur "använd endast händer från samma nivå". Jag kommer inte ihåg vilket alternativ det ska vara. Citera
Obscura Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Är här någon som spelar på Tribeca och får programmet att fungera? Ställer jag in det på 6 max får jag inte nån statistik på de andra spelarna. Väljer jag istället "Do not treat as 6 max" får jag statistik men då hamnar den på fel ställe eftersom programmet utgår från att där är 9 platser. Gör jag något fel eller är det fel på programmet? Möjligen beror det på att man ska bocka i/ur "använd endast händer från samma nivå". Jag kommer inte ihåg vilket alternativ det ska vara. Tack för snabbt svar! Den rutan är dock redan markerad och går inte att avmarkera så det måste vara något annat fel. Citera
Raimo Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 Har nu skaffat PA Hud och jag undrar vilka stats ni använder och varför? Jag undrar också lite vad alla betyder Det finns ju en hel del att välja mellan. Vilka "gränser" är bra? Vad tycker ni kännetecknar en dålig spelare? Citera
ribberfors Postad 5 November , 2006 Rapport Postad 5 November , 2006 Tja. Jag har hört att datorn segar när PA är igång, tänkte höra om ni tror min dator klarar kraven(ytterst dataokunnig)...jag har en sempron 2600+, 1.84 GHz, 512 MB RAM och brukar spela på prima med 7-8 bord parallellt. Tacksam för svar! Citera
Potz Postad 24 November , 2006 Rapport Postad 24 November , 2006 Provar F-Secure Internet Security just nu och det vägrar låta PAHud komma igång. Är det någon som har haft samma problem med F-Secure och löst det? Citera
MacDaddy Postad 25 November , 2006 Rapport Postad 25 November , 2006 Ngn som vet om PokerAceHud visar muckade händer på Prima som det gör på tex Partypoker? Citera
eurythmech Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 När jag kör några bord fixed shorthanded på Stars får jag bara upp PAHUD på 1-3 bord istället för sex, någon som kan tänkas ha en aning om varför? Citera
stackbrat Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 När jag kör några bord fixed shorthanded på Stars får jag bara upp PAHUD på 1-3 bord istället för sex, någon som kan tänkas ha en aning om varför? Tyckte jag såg något liknande i en post på PA:s forum, ska du eller jag söka? =) Citera
Grymme Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Jag använder PA-hud med cryptologic. Problemet är att det står såhär under konfigurationsinställningarna för cryptologic: "It's also a good idea to not move the processed log files, as seen here: It's possible that having the log file moving after PokerTracker imports it may cause PokerAce Hud to not be able to read the hands." Alltså.´Hur skall man då göra. För när man tar autoimport i pokertracker så läser den ju alla loggade filer som inte är flyttade. Har man en hyfsat stor databas så tar det hur lång tid som helst, och datorn halvhänger sig dessutom lite. Det är ju okej om man uppdaterar efteråt. Men ofta vill man ju autoimporta mitt i sessionen för att se vad en ny FI har för stats. Någon som vet hur man kan lösa detta? Citera
KungXerxes Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Ngn som vet om PokerAceHud visar muckade händer på Prima som det gör på tex Partypoker? Hur får du det att funka på Party? Har trots försök inte lyckats Citera
Ving Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Ngn som vet om PokerAceHud visar muckade händer på Prima som det gör på tex Partypoker? Hur får du det att funka på Party? Har trots försök inte lyckats Det undrar jag också. Går det att se muckade händer på Party med automatik om man har Poker Tracker och PokerAceHud? Citera
MrGunner Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Om du i PAHud går in på Option - Layour manager och sedan i rullisten under Stat bockar för (Misc)Mucked Hands On Showdown så borde det fungera. Citera
Potz Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 gå in i layout manager välj PP x handed. I statsmenyn, välj "show mucked hands at showdown" och sätt den till "visible". Citera
synare Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Är det bara jag eller varför får jag inte upp några popup stats på pokerace hud när jag spelar på classic pokers klient? De vanliga statsen får jag upp om än på lite fel ställen pga den nya klienten.. Har sökt på pokerace forumet men hittar inget svar.. Citera
baller Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 vilket nätverk är "classic" poker? Citera
Recommended Posts