Gå till innehåll

PRG: Allt om PokerAce Hud!


Henkeman

Recommended Posts

  • Svars 295
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jag får inga stats på mina 6max bord. först kommer statsen upp huller om buller. sedan när jag väljer "treat as 6max" så ser jag ingen bara 0 på allt och bordet" och inget på spelarna.

 

i pokertracker ser jag ingen skillnad på 6max och fullring heller. borde jag göra det?

 

hur åtgärdar man detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag får inga stats på mina 6max bord. först kommer statsen upp huller om buller. sedan när jag väljer "treat as 6max" så ser jag ingen bara 0 på allt och bordet" och inget på spelarna.

 

Se till att du inte bockat i "Show hands from current level only." under filter.

 

i pokertracker ser jag ingen skillnad på 6max och fullring heller. borde jag göra det?

 

Du ska se skillnad. Om inte PT själv känner av att det är 6-max, får man göra det manuellt. Det är lite olika beroende på vilken sajt man spelar på. Gå in under "Database maintenance and options" och fixa till de sessioner som är felaktiga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funkar inte PAHud på Primas Mini-view bord? Får inga stats när jag valt denna table-size.

 

Fungerar ej, då borden är för små.

 

Jag hittar inte längre "Flicker-free drawing", är den borttagen?

 

Den är borttagen, då den ställde till med för mycket problem.

 

Om jag inte minns fel, så tog Josh fram någon ny metod att rita upp statsen på borden och denna inställning ska inte behövas. Dock inte helt säker. Jag spelar inte på Prima längre och det var ju där det flimrade förr i tiden iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Jag tror att det går bra att betala med visa också.

 

Betalar man med CC tillkommer moms med 25 % extra. Tyvärr.

 

Mycket bättre att rövknulla den svenska staten.

 

När dras dessa 25%? Jag betala med Visa, $25. Via PayPal eller hur det nu va, iaf har jag inte fått nån info om nån moms... Ska man deklarera det kanske? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När dras dessa 25%? Jag betala med Visa, $25. Via PayPal eller hur det nu va, iaf har jag inte fått nån info om nån moms... Ska man deklarera det kanske? :)

 

Jag kanske var alltför snabb där. På PokerTrackers hemsida står följande: "* European residents may be required to pay VAT when using a credit card." Det står dock ingenting om det på PA Huds hemsida.

 

Jag vet faktiskt inte hur momsen sköts. Jag skulle dock inte säga ett ord förrän någon hörde av sig om det. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Har problem ... eller rättare sagt fattar inte pgr riktigt kanske ...

 

men men i alla fall så hamnar konstant statsen på fel person och liksom mellan platser osv ... dessutom uppdateras inte statsen under sessionen och skiten blinkar hela tin ...

 

Se till att du använder rätt bord på din Layout manager.

Glöm inte att ha auto-import HH i PT.

Använd FlickerFreeDrawing för att bli av med blinkandet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...