Othello Postad 14 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2006 Parre säger:börja aktivblogga ffs Göran säger: skulle dock just uppdateria Parre säger: doooo itttt Jaha. Då får vi väl köra igång då. Här är de senaste dagarna beskrivna i beat, brags och variance-stil: Torsdag: Jag tiltar på Stars låglimit HU PLO-sngs och förlorar tre i rad. En mot "jag openfoldar på knappen på nivå ett två gånger av tre"-Mauau. Tilt. Officiellt ägd alltså (beat). Till sist hittar jag en vinst mot Cassano (varians) vilket är startskottet till en sjuk streak på tvåsiffrigt antal vinster i rad (brag). Synd att det inte var pengar av större mått inblandat bara. Efter en "äh, bara en till, de går ju så fort..." så gör jag misstaget att starta upp en mot en kille som begärde tid, lät den gå ned till två sekunder kvar och sedan openfoldade. Självklart satte han en kåk första handen, så jag började med ett underläge på ett till tre i chips (jag hade trips). En timma senare (!!!!!) vinner jag av ren princip (brag). Han skall ju inte belönas för sin seghet genom att få fem dollar, även om det är lite pengar. Det aset. Jag är så sur att jag inte kan somna, och får bara tre timmars sömn innan jobbet. (beat) Fredag: På grund av sömnbristen överdoserar jag Red Bull för att hantera arbetsuppgifterna med bravur. Folk skrattar åt mig när jag bär fem tomma Red Bull till korgen där man slänger burkar, men jag drack dock bara två. Två är mitt maximum för en dag. Jag dricker inte kaffe, så Red Bull är en av mina få laster. Klockan 16:00 betalar jag 250:- för att få ut bilen från ett P-hus (beat) och beger mig i riktning mot Göteborg. Eller, jag hamnar i bilkö ut ur stan. Polaren jag slaggade hos bor inte i själva Göteborg, så jag hamnar i ett idylliskt Varberg (varians) där jag anländer klockan 21:30. Jag tror jag inte fick någon fortkörningsböter på vägen. Lördag: Upp klockan 7:30, vilket är rena sovmorgonen för mig (brag) och efter en koffeintablett (motsvarar c:a en kopp kaffe för den som undrar) så beger jag mig till Göteborg. Jag möter en vägskylt som meddelar att "idag är det Maraton!" och jag fruktar att hela stan är avstängd för att magra europeiska löpare som ändå blir spöade av godtyckliga bybor i Kenya skall kunna kuta runt i cirklar, men det visar sig att så inte är fallet. Jag lyckas hitta rätt på första försöket till lokalen (brag) och hittar även en p-plats. Dock kostar den 20 kronor i timman och jag får promera ett par kvarter till Göteborgs schackförbunds lokaler där vi skall spela Othello (varians). Första rundan möter jag ledaren i Svenska Grand Prix och har en vinst med 16 tomma som jag inte hittar varvid han klonkar sin första vinst mot mig i en turnering. Definitivt en beat. Jag inser att det nu blir svårt att vinna hela skiten och ger i princip upp här, men vinner ändå de nästa två matcherna. Under lunchen lyckas jag se maratonlöparna (brag), men dock bara på 200 meters håll (varians) från en uteservering. Maten på stället var hyfsad, men helikoptrarna som filmade loppet gjorde lunchen till en minst sagt ljudlig tillställning (beat). Resten av turneringen spelar jag uselt, missar två vinster till i vunna positioner och slutar långt bak i fältet (femma). Beat. Beat. Beat. Jag är dock på rätt gott humör då jag försöker få tag på Mauau för att vi skall mötas och käka något ihop. Jag får tag på regeringen hemma som loggar på MSN i mitt namn för att försöka se om han är online, vilket han är. Han får mitt mobilnummer men meddelar att han nyss åt frukost i form av pizza klockan 16:00 på eftermiddagen (beat) men ansluter ändå efter c:a 15 minuter. Vi hittar ett turkiskt ställe där serivtören antastar oss när vi diskuterar poker (beat) vilket ger oss tillfälle att förklara att vi pratar poker och inte blackjack samt i det här fallet 7CS, vilket är ett spel servitören uppenbarligen inte känner till (varians). Det var kul att träffa Mauau i alla fall! (vill skriva brag här, men det låter så gay att vi säkrar upp med brag/varians) Under tiden försöker Cassano initiera en chatt på MSN med mig, vilket föranledde det udda inlägget ovan av honom (varians). Jag somnar klockan 22:00. Brag. Söndag: Jag lämnar Varberg och får sällskap av polarens flickvän i bilen (som betalar hälften av bensinkostnaden - brag) men klonkar troligen en fortkörning vid en fartkamera när jag åker förbi i 88 km/h där jag ansåg det vara 90. Dock visar de dubbla vägskyltarna på var sin sida av vägen 400 meter bort just "90", och eftersom jag lärde mig i trafikskolan att dubbla skyltar innebär "ny hastighet" så gissar jag att det var 70 vid fartkameran (just nu beat, men brag om jag inte får något brev på posten inom en vecka med en fortkörningsbot). Jag anländer till Stockholm klockan 14:30 och plockar på vägen upp barnen som är och leker hos en kompis. Dagen avrundas med att jag railar Cassano i några minuter, samt Mauau som fick Moneymaker vid sitt bord i Stars söndagsturnering (Moneymaker donkade ut sig med 88 rätt tidigt). Jag spelar en 5-dollars och en 20-dollars HU PLO-SNG då jag är toktrött och inte vill grinda på riktigt och vinner självklart båda (brag). Måndag (idag): Barnen är sjuka, så jag VABar för ovanlighetens skull. Annars har tjejen varit mammaledig, men hon var och skrev på ett anställningskontrakt för ett vikariat (brag) så idag var det min tur. Jag klonkade som sagt en plats i söndagsturneringen på stars (brag) men försökte re-resteala på SB mot BB med KJo och medelstack strax utanför bubblan i den "riktiga" 20+2-turneringen jag spelade och BB hittade synen med 99 som stod (donk-o-beat som jag lade på mig själv, m a o). Nu skall jag jobba ikapp det jag inte gjort under dagen (varians) så det blir inget spel ikväll. Så Parre, duger det här som uppdatering?
parre Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 Så Parre, duger det här som uppdatering? Det beror på. Om vi utvärderar din uppdatering ur ett rent kvasivetenskapligt perspektiv så har jag faktiskt inget svar på frågan. Om vi däremot utvärderar den ur ett metafysiskt perspektiv har jag heller inget svar på frågan. Om vi utvärderar den ur mitt perspektiv så vill jag inte svara, eftersom jag känner mig både ägd, pwned, smiskad och våldtagen av ditt blatanta publicerande av hemliga MSN-konversationer. Men å andra sidan så är den viktiga frågan i sammanhanget inte ifall det duger som uppdatering, den klart viktigaste frågan (som hela pokersverige vill ha svar på) är: När dyker Othello upp på Sviten? Tätt följt av: Hur mycket pengar kommer Othello hustla Parre på i Västerås när Parre är full och vill köra diverse bisarra sidebets/HU-matcher?
Othello Postad 14 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2006 Om vi utvärderar den ur mitt perspektiv så vill jag inte svara, eftersom jag känner mig både ägd, pwned, smiskad och våldtagen av ditt blatanta publicerande av hemliga MSN-konversationer. Everything you say can and will be used against you in a blog at PF. Speciellt eftersom du både skriver "uppdatera bloggen" på MSN och här i dagboken. The chinaman is not the issue here, Dude. Men å andra sidan så är den viktiga frågan i sammanhanget inte ifall det duger som uppdatering, den klart viktigaste frågan (som hela pokersverige vill ha svar på) är: När dyker Othello upp på Sviten? Snart blir det väl av. En donkament låter som en plan. Tätt följt av: Hur mycket pengar kommer Othello hustla Parre på i Västerås när Parre är full och vill köra diverse bisarra sidebets/HU-matcher? Jag är ingen sidebet-kille. Jag är astråkig på sådant. Sorry.
parre Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 Jag har ett nytt mål med min Västeråsresa. Jag skiter i hur det går i spelet. Jag skiter i hur mycket jag gör bort mig på fyllan på Västerås klubbar. Jag skiter i hur jag kommer må efteråt när jag har spelat bort 10 lax på något maffia-homegame. Jag skiter i det mesta. Mitt enda mål är att lyckas hustla in Othello på några sköna sidebets. Och vinna dessa, såklart.
Othello Postad 16 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Usch, jag spelade riktigt dåligt nyss. 250 händer på 2/4, jag lyckades plussa 130, men i tre potter betalade jag av pga ren tilt och vinsten skulle (om jag bara lagt mig i de potterna) varit c:a 400-500 istället. Värst var K74 tvåflushfloppen när jag har top set och nötflushdrag bara för att se offsuitefemman och sexan komma på turn och river. Obviously rigged. Ett annat bord träffade jag för övrigt sjukt bra på med fyra top set på 50 händer och alla fyra fick jag lägga på turnen pga att flusherna dök upp. Jag fick dock ett inköp av en kille som tyckte hans Q-höga flush inte bara var värd en syn för 125 på turnen utan även en inskyffling av hela hans stack, så det gjorde ju dagen lite trevligare. Jag hade även en rolig lunchsession på PLO50 på Stars (jag kör aldrig högt på jobbet, och om jag spelar är en session aldrig längre än 15 minuter...hit'n'run for the win!). Den varade två händer, sedan hade jag bustat de två spelare som jag spelade mot och vunnit 52 dollar. Ship it, holla! Annars? Barnen var på dagis en vecka, nu är yngsta dottern kalassjuk och jag känner att jag håller på att få halsfluss. Välkomna tillbaka efter sommarlovet, m a o.
Othello Postad 16 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2006 En actionflopp utan dess like! Pot Limit Omaha Ring game Blinds: $2/$4 Stack sizes: UTG: $413.70 UTG+1: $643.38 UTG+2: $369.65 MP1: $773.15 Hero: $394.40 MP3: $196 CO: $216.10 Button: $407.30 SB: $496 BB: $75.37 Pre-flop: (10 players) Hero is MP2 with 3 folds, MP1 raises to $10, Hero calls, 4 folds, BB calls. Flop: ($32, 3 players) BB checks, MP1 checks, Hero checks. Turn: ($32, 3 players) BB checks, MP1 checks, Hero checks. River: ($32, 3 players) BB checks, MP1 checks, Hero bets $21.6, 2 folds. Uncalled bets: $21.6 returned to Hero. Results: Final pot: $32
Othello Postad 19 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 19 Augusti , 2006 Partys slumpgenerator var trasig idag. Fick AA66ss två gånger på samma runda och dessutom den här handen: Nästan en Royal ju! Preflop! Mycket helgspelare ute nu, vilket gör att en typisk PLO-hand ser ut så här på ett fullt bord: Alt 1: Fyra limpar, en pottar, blindsen och limparna synar och det är sex personer som ser floppen. Alt 2: Fyra limpar, en pottar, alla lägger utom en kille som har en VPIP på 80 som synar ur position. Han donkbettar två dollar in i 28-dollarspotten på floppen. Underhållande är det. Jag är sjuk och kände att spelet inte direkt var formtoppat så jag spelade bara 100 händer. Jag vann 180 på den tiden utan att något spännande hände. Dock, då jag postar en HH om året numer så får jag väl slänga in en sådan med mina egna tjuriga tankar på engelska (man måste tänka på engelska om hur dåligt de andra spelar, hur skall de annars förstå ens tänkta hån?): Party Poker Pot Limit Omaha Ring game Blinds: $1/$2 9 players Pre-flop: (9 players) Hero is CO with UTG calls, UTG+1 calls, MP1 folds, MP2 calls, MP3 calls, Hero raises to $10 <-Get outta here limping tourists! And hey, Button, don't you dare call without me charging extra. I do all the raising around here, remember? 4 folds, UTG+1 calls, 2 folds. <-That's right bitches, run and hide. Phear me. UTG+1, assume the position... Flop: ($29, 2 players) UTG+1 checks, Hero bets $27.55 <-Aces represent! W00T! UTG+1 calls <-Insert tuff_fish-style rant here ("INSTA-f*cking call. Holy Mackarel! Goddamn it! He's slowplaying Aces and the nut flushdraw!"). Turn: ($84.1, 2 players) <- W00T! Scarecard and backdoor flushdraw! Rock my world baby! UTG+1 bets $29.58 <-Donkbet. Play any weaker, will you? Hero calls.<-Of course I'll call. Donkey will probably call any freaking raise, why escalate the pot on a bluff? River: ($143.26, 2 players) <-Backdoor flush pairing the board=55'th nuts. Yeah baby! UTG+1 checks, Hero checks. <-Yeah yeah, just ship the freaking pot in my general direction, will you? I wanna se what crap you called the flop with. Results: Final pot: $143.26 UTG+1 shows <-Case closed, jury dismissed. He's a fish. Couldn't have played it any worse. Poor guy. Hero shows <-Ship it, holla!
Othello Postad 20 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 20 Augusti , 2006 Tittade just in på finalbordet på Stars 50+5 PLO-turnering och såg den här kommentaren av en av de tre kvarvarande: "holdem's too much of a crap shoot in tournies" Ok, jag gillar PLO lika mycket som godtycklig PLO-grinder gör, och jag har lyckats vinna två av de sex PLO-MTTs jag spelat (det är faktiskt sant, jag har haft löjligt bra flyt i de fåtal jag ställt upp i, total investering är ~165 dollar och jag har vunnit ~2500 på dem. Någon som orkar får räkna ut min ROI). Trots detta måste jag tyvärr säga att jag anser PLO-turneringar är betydligt mer lotteribetonade än en NLT/PLT-turnering (eftersom alla händer som värst är 60/40 preflop och man i princip kan ställa pre med godtycklig hand på slutet, något som inte riktigt är möjligt i NLT). En rebuy PLO-turnering kan i och för sig minska lotterifaktorn en smula, men ändå inte (enligt min åsikt) så pass att det är samma nivå som på en NLT-turnering. Kommentarer, åsikter?
Verdi Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Postad 20 Augusti , 2006 Som stolt vinnare av en $20+$2 PLO turnering på Stars så måste jag hålla med om att turen spelar mycket större roll i Omaha eftersom jag inte hade nån som helst aning om vad jag gjorde. Nej då, Omaha handlar ju mycket om draghänder och många jämna lägen. Man är inte chanslös mot AAJTds med någon hand egentligen och när blindsen blir höga så handlar det mest om att våga och hoppas på korten och inte bara tyna bort i blindsdöden.
parre Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Postad 20 Augusti , 2006 Klart mer lotto. Dels i början när idioter inte orkar passa bottentvå hur mycket man än bombar (eftersom man är kall så står ju inte ens wrappisar), men främst när blindsen ökar. Säg att du pottar preflop, någon stack ställer in för ca pottraise, du har ju odds att syna oavsett hand. Även om det är typ halva din stack. Sedan kan man väl passa vissa sådana lägen och vänta men det blir klart mer gambling. Och att spela PLO med typ 10xBB är faktiskt riktigt nöttrist...
Othello Postad 21 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2006 Idag har jag lärt mig göra YMCA som ASCII-art. Titta bara: \o/ |o| /o_ /o\ Ja, jag har tråkigt. +$202 igår på 194 händer. Bara standardspel, inget spännande. En grej var lite kul, jag höjer på CO med JJ44r efter att fyra limpat. Fyra synar, en shortstack på MP3 limp-reraisar och ställer in för $50. Jag tycker alla vid bordet verkar så sabla veka, så jag slår om pott (~ett inköp) för att isolera mot shortstacken och få en massa döda pengar i potten. Min sluga plan fungerar jättebra undantaget det faktum att han kåkar med sin AAxx redan på turnen. I övrigt skruvade jag igår ihop en hel IKEA-möbel (barnsäng) utan bruksanvisning. Och jag fick inga skruvar över. Jag agerade även mästerkock. Först fixade jag oxfilé till middag. När den var uppäten började jag om och gjorde köttfärssås och slutligen en kycklingbaserad pastasås så att vi skall slippa stå och laga mat på kvällarna när barnen är trötta och tjuriga. Jag har nu tillräckligt med pasta och pastatillbehör hemma för att bjuda halva pokerforum på mat under en vecka framöver om så behövs...
parre Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 Positivt: Jag har hustlat in Othello på sidebettingspåret. Tidsfråga innan han är jättetorsk. Negativt: Jag har samtidigt hustlat mig själv. Se nedan: Parre säger: hur mår du? Othello säger: haha Othello säger: bra Parre säger: hmm... en grogg säger att jag kommer längre än dig i västeråsturren Othello säger: sidebetalert, sidebet alert Parre säger: (det är ett klart +EV bet för mig eftersom du inte dricker alkohol - jag satsar 20kr för att vinna 100 typ) Othello säger: men visst Parre säger: såja. hustlad och klar Parre säger: iofs är det +EV för dig Parre säger: eftersom jag nu är tvungen att ta alla 20%are mot dig i frirullen Parre säger: då det är en frirulle och 20% räcker för + på groggen Parre säger: + att om jag blir full så kan du hustla mig på typ allt jag äger Parre säger: och lite till Parre säger: Othello säger: #4997763353: JagAerEnNotspelareSomBaraVinnerPaAttSaljaNotter wins $332.10 from the main pot with three of a kind, nines. Dealer: JerkOfParre has left the table. Othello säger: min personliga bankomat Parre säger: ... vafan, hur visste du mitt nya partynick?= Othello säger: lol Parre säger: äh, nu blir det fan revenge, nu ska jag posta den här msn-konversationen i din DB enbart för att jag är så patetisk så jag inte vill låta dig få ensamrätt på att posta mitt patetiska svammel i din DB
Othello Postad 22 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 22 Augusti , 2006 Hustlad av Parre. Tilt. Det var rätt trivsamt igår, jag satt och chattade med ett gäng personer (Parre, Mauau, RilleG, Iremmats, Snooker) och körde tre bord samtidigt. Borden var rätt tighta och jag försökte stjäla så gott jag kunde men fick inga bra floppar att stjäla på, så det enda som hände var att jag höll mig flytande (verkligen flytande, jag behövde inte fylla på stacken en enda gång, och då skall ni veta att jag reloadar varje gång jag kommer under 190 dollar på ett 200-bord) tills jag vann potten som Parre skvallrade om. Jag klev av för att kunna lägga mig tidigt och slutade $180 upp. Några imponerande saker: Mauau dominerar PokerStars nya HORSE-bord på 5/10-nivån. Han klarar t o m av att multitabla dem. Mats (Iremmats) kan köra 10 bord och samtidigt chatta på MSN utan att förlora fokus en sekund. Jag trodde bara tjejer hade sådan simultanförmånga. Sick. Övriga kommentarer: Det här med rakebacksnack och användandet av synonymen "bananförsäljning" är rätt löjligt. Alla vet ju ändå vad folk pratar om. Fast bananförsäljning ser ju betydligt roligare ut i skrift.
Mauau Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Postad 22 Augusti , 2006 Nåja, dominerat och dominerat...plussat snarare. Tyvärr sammanföll den här dagboksförbannelsen med Lees uttagsförbannelse så resultatet nu på morgonen har varit allt annat än vackert. (Eventuellt spelar jag som en tomte också...)
Othello Postad 23 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2006 Brag: Spel i hela 20 min igår. Växlade in 21 av mina T$ till 40 riktiga dollar via en HU SNG. Lite som att gå till banken: Halvtrist, långsamt men man får alltid pengar på slutet. Det tog 17 minuter (tight kille). Spelade sedan fyra händer 0.5/1 också då jag gav en polare 10 dollar på Stars för att han skulle få något att leka med. Jag skulle bara vinna tillbaka de 10 dollarna och jag lyckades stacka en kille första handen (tyvärr hade han dock bara 25 dollar i stacken). Sedan fylldes tyvärr bordet upp (vi var tre från början), och orka spela fullring när man är i actionjunkie-mode. När blindsen kom klev jag av. Beat: Jag skickade in en av mina laptops på reparation då den var fysiskt trasig. Vis av erfarenheten skriver jag på både svenska och engelska hur man reproducerar felet och tejpar fast lappen på locket till laptopen. Supportkillen på Acers support i Sverige skriver i sin felanmälan "den startar inte". Stabilt. Ungefär exakt vad jag inte sade. Jag skrev på lappen: "Simplest repro: Reinstall XP via the recovery CD or a regular installation CD. Blue screen will show up midway through the installation, which will restart and run to completion. After that the computer will start up normally but proceed to crash with BSOD after having run for about 20-40 minutes". Supportkillen i Tyskland som skall reparera datorn läser gissningsvis: "Comp doesn't start" från idioten i Sverige, struntar i det tydliga pappret på locket och trycker på on-knappen. Varvid den startar. Och så skickar han tillbaka burken med motiveringen "It works". Varians: Railade Mats i 30 min. En kille ville deala när de var HU i en 200-SNG. Sick. Hyfsat underhållande konversation dock.
Othello Postad 23 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2006 Jag har aldrig spelat 5/10. Jag har testat 10/20 ett par gånger (48PTBB/100 for the win!) men inte 5/10. Stars är fullt av shortstacks. Jag hatar shortstacks. Shortstacks är irriterande. Jag är på dåligt humör. Jag beslutade mig för att jag också vill vara irriterande och shortstackade 5/10. Jag fick in såsen mot en annan shortstack. +EV hela vägen. Notera floppen som är HELT UTAN DRAG. Så jag hittar mitt move från $25-bordstiden: Min-checkraisen! Noobstyle poker for the win! Första gången på ett år som minraisen varit korrekt spel. (För den som undrar: Nej, det är nog inte korrekt att syna preflop med min KKxx-hand om man skall spela shortstack-PLO. Speciellt mot en annan shortstack.) Poker Stars Pot Limit Omaha Ring game Blinds: $5/$10 6 players Converter Stack sizes: UTG: $377 Hero: $428 CO: $490.50 Button: $1111 SB: $575 BB: $1005.50 Pre-flop: (6 players) Hero is UTG+1 with UTG folds, Hero calls, CO raises to $45, 2 folds, BB calls, Hero calls. Flop: ($140, 3 players) BB checks, Hero checks, CO bets $100, BB folds, Hero raises to $200, CO calls. Turn: ($540, 2 players) Hero is all-in $183, CO calls. River: ($906, 1 player + 1 all-in - Main pot: $906) Results: Final pot: $906 Hero shows CO mucked Mitt resultat på 5/10 ligger på 250PTBB/100. Obviously sustainable.
Djens Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Postad 23 Augusti , 2006 Är det bra att stoppa in 500bb preflop med AK46ss? Om inte så skäll på marcus....
Othello Postad 24 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Är det bra att stoppa in 500bb preflop med AK46ss?Om inte så skäll på marcus.... För han är det nog standard.
Emilio Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Brag: Spel i hela 20 min igår. Växlade in 21 av mina T$ till 40 riktiga dollar via en HU SNG. Lite som att gå till banken: Halvtrist, långsamt men man får alltid pengar på slutet. Det tog 17 minuter (tight kille). Jag förstår inte det här med T$/W$, någon som kan förklara?
Othello Postad 24 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Jag förstår inte det här med T$/W$, någon som kan förklara? T$ - Jag vann en shootout för $11 till Stars söndagsturnering (200+15). Jag avregistrerade mig från turneringen och fick då T$, som kan användas till andra turneringar (men inte spel i CG) och SNGs. W$ - Dollar som enbart kan användas i andra satelliter. Om jag har förstått det hela rätt. Kontrollera gdailys dagbok för verifiering och många fina analyser om hur man bäst nyttjar W$.
Mauau Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Jag tror att de valde bokstaven W för att de skulle användas till WPT- och WSOP-satelliter, även om EPT-satelliter ingår i systemet liksom online-turneringsserien WCOOP.
Othello Postad 25 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Extremt illa: Jag har "lättare lunginflammation" enligt en läkare och är således diskad från att delta i Evil Table-finalen imorgon. Lycka till ni som skall vara med. Parre, jag erkänner mig besegrad och är således skyldig dig en drink. Gårdagen i ett nötskal: Jag: "Vem är [xyzxyzxyz]?" RilleG: "Det vet du ju" Jag: "Men tilta mig inte" RilleG: "Du är så söt när du försöker låta som en pokerspelare" Mobbad av Rille alltså. --- Che: Holla!
rilleg Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Postad 26 Augusti , 2006 Extremt illa: Jag har "lättare lunginflammation" enligt en läkare och är således diskad från att delta i Evil Table-finalen imorgon. Lycka till ni som skall vara med. Parre, jag erkänner mig besegrad och är således skyldig dig en drink. Gårdagen i ett nötskal: Jag: "Vem är [xyzxyzxyz]?" RilleG: "Det vet du ju" Jag: "Men tilta mig inte" RilleG: "Du är så söt när du försöker låta som en pokerspelare" Mobbad av Rille alltså. --- Che: Holla! how do you like my push on the river? holla
rilleg Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Postad 26 Augusti , 2006 Är det bra att stoppa in 500bb preflop med AK46ss?Om inte så skäll på marcus.... vad är din fråga?
Recommended Posts