Gå till innehåll

Jakten på de försvunna VIP-poängen!


Recommended Posts

Postad
verkligen.

Tycker Heyjohan och resten av heypoker teamet inte sticker huvudet i sanden utan behandlar sina kunder med den service de faktiskt förtjänar...

 

heyjohan tar hand om sina kunder.

dvs kunder stannar kvar och alla glada :D

Postad

Förstår inte hur alla andra siter missat detta med äkta support.

Känns som HeyPoker kommit på den ultimata affärsiden, tänk att ingen annan kommit på den innan :P Iden är ju så simpel!

 

 

Wedo: Vi är skyldiga dig en riktigt god middag som tack för din uppmärksamhet.

 

Mvh Johan

 

:D

Postad
Förstår inte hur alla andra siter missat detta med äkta support.

Känns som HeyPoker kommit på den ultimata affärsiden, tänk att ingen annan kommit på den innan :P Iden är ju så simpel!

 

 

Wedo: Vi är skyldiga dig en riktigt god middag som tack för din uppmärksamhet.

 

Mvh Johan

 

:D

 

Johan gör ett suveränt jobb. Jag bugar och önskar jag kunde hinna med detsamma för mina kunder.

 

Dock har jag nog aldrig stuckit huvudet i sanden.

 

/stefan

Postad

Skickar detta meddelande igen då Johan verkar ha missta det:

 

 

Tja HeyJohan: om jag aktiverade kontot före den 24:e sep men ej satt in pengar förrän efter 24:e Sep, får jag fortfarande erbudandet om 300VIP?? Signade upp med PF.nu koden...

 

Tack för snabbt svar!

Postad
Förstår inte hur alla andra siter missat detta med äkta support.

Känns som HeyPoker kommit på den ultimata affärsiden, tänk att ingen annan kommit på den innan :P Iden är ju så simpel!

 

 

Wedo: Vi är skyldiga dig en riktigt god middag som tack för din uppmärksamhet.

 

Mvh Johan

 

:D

 

Johan gör ett suveränt jobb. Jag bugar och önskar jag kunde hinna med detsamma för mina kunder.

 

Dock har jag nog aldrig stuckit huvudet i sanden.

 

/stefan

 

Vill bara poängtera att jag inte syftade på dig..

Postad

HeyJohan gör verkligen ett grymt jobb här, tror aldrig jag haft kontakt med NÅGOT företag (alla branscher) som har sån bra kontakt med sina kunder och trevlig support. Fixar de bara 10 persbord och det som inte är tillåtet att diskutera på forumet ska jag göra Heypoker till min first site!

 

Och som någon sa, en "liten" skillnad på hur kunderna behandlas. En "tough luck, vi råkade skriva fel", en "givetvis ska ni kompenseras för vårt misstag"...

Postad

skillnaden mellan 24h och Heypoker är utsendet på hemsidan och klienten och en undebar support och vipshop.

 

** Endast utsendet är skillnaden altså, "programmet" funkar på samma sätt

Postad

jayel: Den här tråden berör frågan kring att våra spelare inte fått den mängd VIP-poäng som vi enligt den tidigare FAQ:n skulle ge dem.

Vad gäller din fråga så kan svaret eventuellt vara att du inte gjort din första insättning före sista datumet enligt reglerna kring erbjudandet.

Om så inte är fallet så skicka mig ett PM så ska vi kolla närmare på det :)

 

Mvh Johan

  • 2 weeks later...
Postad

Och vad gäller er som ska ha kompensation för att vi inte gick ut med rätt info om VIP-poängen så håller vi inte på att genomföra den största mörkläggningen sen Elvis landade i Arjeplog -86, vi behöver helt enkelt lite tid för att få det rätt så att ni får en OK kompensation.

 

Mvh Johan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...