GG Postad 28 September , 2005 Rapport Share Postad 28 September , 2005 En ganska intressant hand, där jag hittar AKs på knappen och höjer till 4bb efter limp från CO. Och CO svarar med att reraisa mig. Game # 135683165 - Texas Hold'em No Limit EUR 0,50/1,00 - Table "Logrono" Game ended 2005-09-28 17:01:14 GMT+01:00 Players: Greve (EUR 145,50 in seat 1) jrs1331 (EUR 78,78 in seat 2) -gretko- (EUR 124,55 in seat 3) Dinho87 (EUR 48,00 in seat 4) rasbo (EUR 56,34 in seat 5) Dealer: -gretko- Small Blind: Dinho87 (0,50) Big Blind: rasbo (1,00) -gretko- was dealt: Kc - Ac Greve Fold jrs1331 Call (1,00) -gretko- Raise (4,00) Dinho87 Fold rasbo Fold jrs1331 Raise (10,00) Va?? För en limpreraise mot mig, men vem fan limpar en stark hand i CO och sen slår om? Väljer att syna och ta en flop med position på honom. -gretko- Call (7,00) Flop Ts - 6s - 9c Floppar inte ett dugg och väljer att checka också efter hans check. Har sjukt stora porblem på att sätta honom på en hand när han inte följer upp med ett bet på flop. AA-QQ? AQs+? Men varför skulle han inte betta ut på flop med en sådan här farlig bräda med tanke på hans preflop-spel? jrs1331 Check -gretko- Check Turn Ts - 6s - 9c - 6c Turn ger mig nötfärgdraget, samt mina eventuella två överkort, och han fortsätter att visa svaghet genom att checka. Väljer att ställa in, potten är på cirka 25 och han har 67 kvar. Ett överbet med andra ord och jag tror att jag har stor chans att plocka hem potten här. Kanske var det AK han limp-reraisade? Vad tycker ni om turn-spelet? jrs1331 Check -gretko- All-In (113,55) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rezzpect Postad 28 September , 2005 Rapport Share Postad 28 September , 2005 Om det var jag som spelade skulle jag göra ett halvpotbet på flopen för att få ut lite information från honom. Sedan visa styrka och aggera lite gran utifrån de han gör. __________________________________________ >(((-))> Come little fishy! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 28 September , 2005 Rapport Share Postad 28 September , 2005 ditt turnspel skriker draghand Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MannenMedH Postad 28 September , 2005 Rapport Share Postad 28 September , 2005 du ska inte gå all in med en gång, tycker jag... men visst, det är inte hopplöst fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 28 September , 2005 Rapport Share Postad 28 September , 2005 Jag hatar turnspelet då brädan trotsallt är parad.Hans dubbla checkar kan väl tyda på TT?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iller Postad 28 September , 2005 Rapport Share Postad 28 September , 2005 Checka bakom på turn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 28 September , 2005 Rapport Share Postad 28 September , 2005 beta typ 70-90% av pott. slår han om så lägg dig. synar han kan det bli farligt på river om du träffar. han kan ha kåken. osannolikt men inte alls konstigt spelat av honom då isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stoneburg Postad 28 September , 2005 Rapport Share Postad 28 September , 2005 Det ligger typ 20 i potten och du riskerar nästan 70 för att vinna dem. Du kommer BARA få syn av en hand som slår dig och du KAN dra dött. Tycker du själv att det är intelligent spelat? Två rimliga händer för honom att ha är AA och TT. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 28 September , 2005 Rapport Share Postad 28 September , 2005 Jag gillar inte att beta bakom på turn, då ger man honom ett perfekt läge att checkraisa bort en jäkla massa outs för en. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tordi Postad 29 September , 2005 Rapport Share Postad 29 September , 2005 Jag hatar turnspelet då brädan trotsallt är parad.Hans dubbla checkar kan väl tyda på TT?! tycker oxå att han lika gärna kan ha träffat hårt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 29 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2005 Ju mer jag tittar på handen desto mer inser jag hur fel jag spelade handen. Hursomhelst skickade jag in degen och fick syn av KK, givetvis klonkade jag färgen på rivern Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cDk Postad 29 September , 2005 Rapport Share Postad 29 September , 2005 inte var det på bra spel du vann handen iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts