Gå till innehåll

Tjockisbagarns sportsbettingexperiment!


Recommended Posts

  • Svars 95
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Annars är jag inte oäven att byta den mot någon av gossarnas bundesligamatcher.

 

Jag reserverar mig kraftigt mot ettan på Pool.

 

Jag tycker inte att vi ska spela 1an på pool om ni inte vill det, ska vi ta Werder istället då? (har ingen koll på werder men parre e ju bombsäker på att de vinner och han är ju ingen slaskare^^)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gör vi inga ändringar idag lördag så blir detta våra vad i helgen:

 

Werder Bremen - Borussia Dortmund 1a ger 1,72

Parma - Empoli 1a ger 1,85

Lugi HF - H 43 1a ger 1,65 (svensk klasshandboll)

JBK - FC YPA 1a ger 1,70 (findländsk klassfotboll)

Manchester City - Bolton Wanderers 1a ger 2,20 (engelsk klassfotboll ;) )

 

Nuvarande BR: 1000 kr

50 kr satsar vi per vad

Vilket ger en BR på mellan 750kr och 1200kr efter helgens matcher.

 

Ska bli spännande att se hur det går med 5 ettor.

 

Ingen som har några sista minuten ändringar? :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

IFK Göteborg - Djurgårn

Singel, IFK Göteborg

2.50 @ Expekt.

 

Ica vinner detta. I alla fall mer än 50% av gångerna. Alltså ett +EV-spel. Eller något. Min deg iaf på Ica.

 

Jag skulle våga påstå att Ica vinner 100% av gångerna. Sen vilket Ica som vinner är en annan femma.. :roll:

wat abt das kryss?

 

no hablo espanol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om ni skulle gjort detta på riktigt hade ni råkat ut för massa otrevliga extra utgifter, som t.ex vid insättning resp. uttag, även om det är max några procent är det nått som drar ner det hela oerhört i längden

 

iaf, lycka till med eran sportbetting :D

 

Vi vet att det är så men eftersom vi ändå gör det på skoj så "fuskar vi lite" ;)

 

Har ni matcherna som singlar eller som en femling? Vad var oddset i så fall?

 

Singlar såklart, vi vill ju inte satsa 25% av vår oerhört värdefulla playmoney rulle på en femling :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Woo

 

Bremen gjorde nyss 3-2 i 78e genom Johan Micoud...

 

Hoppas de håller nu. Enligt Eurosports tyska version som har livescoring och rapporterar chanser krossar Werder.

 

Eurosport om Werder:

 

71. Das ist wirklich nicht zu glauben! Werder hätte nach Chancen mindestens 4:1 führen müssen, doch jetzt steht es 2:2!

 

(Det kan man verkligen inte tro! Sett till chanser borde Werder leda med minst 4:1, men nu står det 2:2!)

 

80. Auch nach der Führung drücken die Bremer auf einen weiteren Treffer. Dortmund kommt kaum aus der eigenen Hälfte.

 

Också efter ledningsmålet pressar Bremen på för ytterligare ett mål. Dortmund kommer knappt ur egen planhalva.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HÄRLIGT GRABBAR!

Dock tycker jag att manchester city matchen är den osäkraste som vi valde, men lugi kommer storvinna imorgon så vi får troligtvis 4/5 eller med lite flyt 5/5 ;)

 

Kanske var en dum ide att köra med playmoney o_O skulle ju bet alla lägga 250 kr var ;)

 

EDIT: Handbollsvadet utgår, enligt betbrain ska lugi möta H43 på söndag men enligt svenska handbollsförbundet ska H43 spela hemmamatch mot sävehof på söndag, tror att handbollsförbundet har mera koll :x

Nästan värt o testa att spela på lugi -H43 och se vad som händer ^^.

 

Alternativet vore att spela på H43 - sävehof med en 2a för 1,3. Jag är ganska övertygad om att sävehof leker med H43 men jag gillar inte att spela på vad som är under 1,5 det känns inte EV+. Men men, vad tycker ni?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...