devalanteriel Postad 16 September , 2005 Rapport Postad 16 September , 2005 Bayerns kryss känns också som gambling. Nej, stort men infrekvent +EV. Citera
TjockisBagarn Postad 16 September , 2005 Författare Rapport Postad 16 September , 2005 Annars är jag inte oäven att byta den mot någon av gossarnas bundesligamatcher. Jag reserverar mig kraftigt mot ettan på Pool. Jag tycker inte att vi ska spela 1an på pool om ni inte vill det, ska vi ta Werder istället då? (har ingen koll på werder men parre e ju bombsäker på att de vinner och han är ju ingen slaskare^^) Citera
Staahla Postad 16 September , 2005 Rapport Postad 16 September , 2005 Mig kvittar det. 2.90 tycker jag är ett bra odds på LFC, men jag kan lika väl ta X:et på Bayern eller hemmavinsten för Bremen. Så länge som inte Parma ryker är jag nöjd... Citera
devalanteriel Postad 16 September , 2005 Rapport Postad 16 September , 2005 Visst, ta Bremen. På kort sikt är det troligen ett ganska bra vad, även om jag är övertygad om att BM är bättre över lång tid. Citera
TjockisBagarn Postad 16 September , 2005 Författare Rapport Postad 16 September , 2005 Gör vi inga ändringar idag lördag så blir detta våra vad i helgen: Werder Bremen - Borussia Dortmund 1a ger 1,72 Parma - Empoli 1a ger 1,85 Lugi HF - H 43 1a ger 1,65 (svensk klasshandboll) JBK - FC YPA 1a ger 1,70 (findländsk klassfotboll) Manchester City - Bolton Wanderers 1a ger 2,20 (engelsk klassfotboll ) Nuvarande BR: 1000 kr 50 kr satsar vi per vad Vilket ger en BR på mellan 750kr och 1200kr efter helgens matcher. Ska bli spännande att se hur det går med 5 ettor. Ingen som har några sista minuten ändringar? Citera
jaroiten Postad 16 September , 2005 Rapport Postad 16 September , 2005 IFK Göteborg - DjurgårnSingel, IFK Göteborg 2.50 @ Expekt. Ica vinner detta. I alla fall mer än 50% av gångerna. Alltså ett +EV-spel. Eller något. Min deg iaf på Ica. Jag skulle våga påstå att Ica vinner 100% av gångerna. Sen vilket Ica som vinner är en annan femma.. wat abt das kryss? Citera
TjockisBagarn Postad 16 September , 2005 Författare Rapport Postad 16 September , 2005 IFK Göteborg - DjurgårnSingel, IFK Göteborg 2.50 @ Expekt. Ica vinner detta. I alla fall mer än 50% av gångerna. Alltså ett +EV-spel. Eller något. Min deg iaf på Ica. Jag skulle våga påstå att Ica vinner 100% av gångerna. Sen vilket Ica som vinner är en annan femma.. wat abt das kryss? no hablo espanol Citera
devalanteriel Postad 16 September , 2005 Rapport Postad 16 September , 2005 Jag tolkar det som "What about krysset?" men jag är osäker. Citera
parre Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 Ändra oddset på Werder. Hos Unibet ger det i nuläget 1.72. Citera
jaroiten Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 LIVESCORE: JBK - FC YPA 4-2 i halvtid.. http://www.yle.fi/cgi-bin/tekstitv/ttv.cgi/23301/nextsub Citera
Ruterkung Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 Har ni matcherna som singlar eller som en femling? Vad var oddset i så fall? Citera
jaroiten Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 JBK - FC YPA 6-2 --- http://www.yle.fi/cgi-bin/tekstitv/ttv.cgi/23301/nextsub Gick ju lätt det här.. Citera
Staahla Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 Bra jobbat, Jaroiten. Hädan efter för du befälet över tippandet på finsk fotboll... Citera
Zyr Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 om ni skulle gjort detta på riktigt hade ni råkat ut för massa otrevliga extra utgifter, som t.ex vid insättning resp. uttag, även om det är max några procent är det nått som drar ner det hela oerhört i längden iaf, lycka till med eran sportbetting Citera
TjockisBagarn Postad 17 September , 2005 Författare Rapport Postad 17 September , 2005 om ni skulle gjort detta på riktigt hade ni råkat ut för massa otrevliga extra utgifter, som t.ex vid insättning resp. uttag, även om det är max några procent är det nått som drar ner det hela oerhört i längden iaf, lycka till med eran sportbetting Vi vet att det är så men eftersom vi ändå gör det på skoj så "fuskar vi lite" Har ni matcherna som singlar eller som en femling? Vad var oddset i så fall? Singlar såklart, vi vill ju inte satsa 25% av vår oerhört värdefulla playmoney rulle på en femling Citera
parre Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 Woo Bremen gjorde nyss 3-2 i 78e genom Johan Micoud... Hoppas de håller nu. Enligt Eurosports tyska version som har livescoring och rapporterar chanser krossar Werder. Eurosport om Werder: 71. Das ist wirklich nicht zu glauben! Werder hätte nach Chancen mindestens 4:1 führen müssen, doch jetzt steht es 2:2! (Det kan man verkligen inte tro! Sett till chanser borde Werder leda med minst 4:1, men nu står det 2:2!) 80. Auch nach der Führung drücken die Bremer auf einen weiteren Treffer. Dortmund kommt kaum aus der eigenen Hälfte. Också efter ledningsmålet pressar Bremen på för ytterligare ett mål. Dortmund kommer knappt ur egen planhalva. Citera
Staahla Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 Det slutade 3-2 till Bremen... 2/2 hittills idag, det vankas playmoney miljoner. Strålande tips, gubbar! Om 35 min börjar min Parmamatch, måtte den sitta. Citera
parre Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 Om tipsen fortsätter att vara hundraprocentiga kommer man nog bli så illa tvungen att börja spela för real money Bremen verkar ha spelat som mot Barca, skapat massor men bränt massor... höll på att sluta illa men som tur var höll de Citera
TjockisBagarn Postad 17 September , 2005 Författare Rapport Postad 17 September , 2005 ser onekligen bra ut , när börjar parma matchen? Vilken dag spelar manchester city? Handbollen går på söndag... Citera
Staahla Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 Parmamatchen började 18.00. Parma leder just nu efter mål av Corradi. Nu ska jag iväg och sparka röven av en polare i NHL2005. Jag dyker in för uppdatering i morgon... Citera
parre Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 Parma-Empoli 1-0 Vi är 3/3 än så länge! 1,72 1,85 1,70 Alltså har vi redan dragit in 263,50 och kan inte gå back på denna omgång Citera
TjockisBagarn Postad 17 September , 2005 Författare Rapport Postad 17 September , 2005 HÄRLIGT GRABBAR! Dock tycker jag att manchester city matchen är den osäkraste som vi valde, men lugi kommer storvinna imorgon så vi får troligtvis 4/5 eller med lite flyt 5/5 Kanske var en dum ide att köra med playmoney o_O skulle ju bet alla lägga 250 kr var EDIT: Handbollsvadet utgår, enligt betbrain ska lugi möta H43 på söndag men enligt svenska handbollsförbundet ska H43 spela hemmamatch mot sävehof på söndag, tror att handbollsförbundet har mera koll Nästan värt o testa att spela på lugi -H43 och se vad som händer ^^. Alternativet vore att spela på H43 - sävehof med en 2a för 1,3. Jag är ganska övertygad om att sävehof leker med H43 men jag gillar inte att spela på vad som är under 1,5 det känns inte EV+. Men men, vad tycker ni? Citera
Recommended Posts