Axel Andersson Postad 6 timmar sedan Rapport Postad 6 timmar sedan Hej allesammans Jag har spelat en del på svenska spel, cash game framförallt 0,5-1kr och 1-2 kr blinds. Varit aktiv de senaste två åren på siten. I och med att spelarpoolen är ganska begränsad så känner man igen stort sett alla man möter varje kväll. Har varit inne och googlat tidigare om det funnits något forum som skriver om svenska spel, men hittade det först nu. Så det fick bli ett konto. Vilka spelare från svenska spel finns representerade här på forumet på nivåerna ovan? Mitt nick på svenska spel är: Tidigare: piratesoft nu: timotej08 Ha det fint när helgen infaller! 4 Citera
massive Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan 3 timmar sedan, säger Axel Andersson : Hej allesammans Jag har spelat en del på svenska spel, cash game framförallt 0,5-1kr och 1-2 kr blinds. Varit aktiv de senaste två åren på siten. I och med att spelarpoolen är ganska begränsad så känner man igen stort sett alla man möter varje kväll. Har varit inne och googlat tidigare om det funnits något forum som skriver om svenska spel, men hittade det först nu. Så det fick bli ett konto. Vilka spelare från svenska spel finns representerade här på forumet på nivåerna ovan? Mitt nick på svenska spel är: Tidigare: piratesoft nu: timotej08 Ha det fint när helgen infaller! Amen Hej Axel! Hej Timotej Pelvis Hesley här. VI har ju krigat en del. Kul att du hittat hit. Fridens! Citera
massive Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan Amen då får man väl bjuda på den här då. Hade faktiskt inte helt lätt att folda blank turn, men du fick ju betalt av firren allafall. 1 Citera
Axel Andersson Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan Ja det har vi gjort:) Snygg fold, denna handen va ganska nyligen om jag minns rätt, jag är en ganska solid reg fisk själv med en del läckor men som tur är finns det gott om värre på Svenska spel. Ska försöka posta lite händer osv med framledes, men du kör mest 1-2 kr blinds nu? Upplever att motståndet på 0,5-1kr är så mycket lägre än 1-2, winraten blir bättre på den nivån känner jag. Citera
massive Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan 1 timme sedan, säger Axel Andersson : jag är en ganska solid reg fisk själv Ähh, Tight. Aggro. Bra. 1 timme sedan, säger Axel Andersson : v med en del läckor Som vi alla 1 timme sedan, säger Axel Andersson : men du kör mest 1-2 kr blinds nu? Försöker. Förutom när jag springer skit eller Jedic tar alla mina pengar. 1 timme sedan, säger Axel Andersson : Upplever att motståndet på 0,5-1kr är så mycket lägre än 1-2, Helt klart. Jag spelar mest /1. Min uppfattning är att det är större nivåskillnad mellan /1 och /2, än mellan 0.50 och /1 Tror det handlar mkt om att på /2 har vi har ett gäng regs som växlar in /1 för volymen. Men att vi åxå har ett gäng som blandar /2 och /5 istället. Och däri ligger mkt av skillnaden tror jag. Citera
Recommended Posts