Hjort Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Det var inte jag, men jag stöder den moderatorn till 110%! Det var jag, jag modererar i tysthet för att tilta Kubo. Citera
vivi Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Men det var bra nära iallafall... http://www.pivo-lasko.si/images/kaltenberg.jpg Citera
devalanteriel Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Fel. By the way, mitt favoritlag är Hammarby... Världens sämsta ledtråd? Citera
gdaily Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Men herregud, hur många ledtrådar behöver ni? vivi har rätt angående geografin, typ, men fel ang inriktningen. Citera
gdaily Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Joker har rätt. Bayerns statsvapen, runt 1850 typ... Säg till när vi träffas så får du din öl. Citera
parre Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Skönt att gdaily håller på ett riktigt lag, som dock kan få den mest disciplinerade spelaren att tilta ur något grovt efter matcher som igår Citera
Trolldeg Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Jag tror du är skyldig mig ett inköp på 5/10 Gdaily... Jag gogglade så hårt för att hitta den där satans avataren att jag inte kunde koncentrera mig. Men vad gör man inte för en gratis öl? Citera
gdaily Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Uppföljningsfråga: Varför i helvete har jag den som avatar? Citera
toppace Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Uppföljningsfråga: Varför i helvete har jag den som avatar? Kommer nya flickvännen därifrån? Citera
parre Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 För att Oktoberfest nalkas (eller rent av är nu)? Citera
Se7en Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 ärligt, kubos avatar är så motbjudande att jag framstår som Brad Pitt. Behåll. Citera
Nusseman Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Uppföljningsfråga: Varför i helvete har jag den som avatar? Vad vinner jag när jag svarar rätt? Citera
APC Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Jag väntar på att Kubo ska ändra sin avatar till en ullig och gullig kattunge, för visst har vår kära Kubo mjuk en sida? gdaily: du har väl påbrå från bayern eller så är du helt såld på tysk pilsner.(2 gissningar) Citera
Djens Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Javisst, han har bara gömt den under sin samling med ramboknivar Citera
gdaily Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Nepp. Runt 1850 är en ledtråd... Citera
salan Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Muren på Söderstadion, gdaily? Citera
ErHa Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Är det inte lite märkligt att en moderator går in och kapar en tråd så totalt? Jag trodde att detta handlade om Kubos avatar... Och ingen moderator går in och pillar Citera
eloge38 Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Runt 1850 är en ledtråd... Var det då du föddes? Edit: Eller kanske något jubileum Citera
Jennez Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 hmm.... Din första sexpartner föddes 1850? Hammarby grundades då? Citera
Hjort Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Är det inte lite märkligt att en moderator går in och kapar en tråd så totalt? Jag trodde att detta handlade om Kubos avatar... Och ingen moderator går in och pillar Vi gillar att åberopa lex Judge Dredd i de här fallen. Seriöst så var det massivt OT till att börja med och gdaily kan behöva tilta av någonstans. Citera
Nusseman Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Är det inte lite märkligt att en moderator går in och kapar en tråd så totalt? Jag trodde att detta handlade om Kubos avatar... Och ingen moderator går in och pillar Sådär då har vi medelst rubrikpill breddat utrymmet för diskussionen lite. Nöjd? Citera
Knapp_0 Postad 14 September , 2005 Författare Rapport Postad 14 September , 2005 Är det inte lite märkligt att en moderator går in och kapar en tråd så totalt? Jag trodde att detta handlade om Kubos avatar... Och ingen moderator går in och pillar Sådär då har vi medelst rubrikpill breddat utrymmet för diskussionen lite. Nöjd? Förvisso ännu ett grovt maktmissbruk. . Men det gör mig ingenting alls. Eftersom jag nu med spänning inväntar alla blyga moderatorers val av avatarer. Citera
Hickmott Postad 14 September , 2005 Rapport Postad 14 September , 2005 Förvisso ännu ett grovt maktmissbruk. . Men det gör mig ingenting alls. Eftersom jag nu med spänning inväntar alla blyga moderatorers val av avatarer. Inte för att jag är särskilt blyg, men här är min. Det visste ni å andra sidan säkert redan //Hickmott Citera
Knapp_0 Postad 14 September , 2005 Författare Rapport Postad 14 September , 2005 Förvisso ännu ett grovt maktmissbruk. . Men det gör mig ingenting alls. Eftersom jag nu med spänning inväntar alla blyga moderatorers val av avatarer. Inte för att jag är särskilt blyg, men här är min. Det visste ni å andra sidan säkert redan //Hickmott Jupp, den har vi sett förut. Urtråkig. Dessutom tror jag att den är ungefär lika unik här på PF som en Volvo på E20. Gör en Kubo fast med bättre smak! Gdaily: 1850 = din största pott? i Pesetas... Citera
Nusseman Postad 14 September , 2005 Rapport Postad 14 September , 2005 Förvisso ännu ett grovt maktmissbruk. . Men det gör mig ingenting alls. Eftersom jag nu med spänning inväntar alla blyga moderatorers val av avatarer. Maktmissbruk är kul! Jag säger som jag gjorde i moderatorernas egen interdiskussion kring kubos fula avatar: Avatarer är bajs! Jag vet inte varför men jag hatar verkligen avatarer. Måste ha nåt med min hemska uppväxt att göra Citera
Recommended Posts