Gå till innehåll

Allt om Fotbolls-VM!


iremmats

Recommended Posts

  • Svars 574
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

En tröst är ju att varken England eller Paraguay såg särskilt skräckinjagande ut tidigare i dag så helt kört är det ju inte.

 

Fast för att vinna måste man ju göra mål och om man inte klarar det med elva man varav fyra forwards mot tio karibier så...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trodde jag var smart.

 

Satsade 700 SEK på att sverige skulle vinna denna "lätta" match.

 

men NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

 

 

Så tröttsamt att gamla rävar som alexandersson, svensson, allbäck fortfarande spelar? Lagerbäck AVGÅ AVGÅ!! IDAG IDAG.

 

Bänka zlatan till nästa match också

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lagerbäck efter matchen:

"Sverige gjorde en riktigt bra match"

:shock:

 

Jag har tappat allt hopp om att de ska gå vidare.

Hoppas istället att svennis tar England riktigt långt.

Det vore en skön avslutning för honom, och det skulle täppa igen truten på alla galna sportjournalister därborta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lagerbäck kan suga KUK o sluta vara så förbannat feg någon gång. Är sååååååååå trött på honom o hans "säkerhetstänk". Släpp sargen nu din fucking grinder. Aja baja INTE chansa. Hängslen o livrem. Blöja med om det går.

 

Trinidad har 10 man men neejdåå, vi fortsätter med 4 backar. Byte någon, neejdåå vi väntar tills det är 12 minuter kvar innan vi skickar in Källström o Jonsson. Hoppas han ryker med arslet före efter VM. Gå o lägg dig Lagerbäck. Är jag bitter...neeeejjjddåå. KNULLA.

 

Det är få förunnat att se mig RIKTIGT förbannad eftersom det ibland kan gå år mellan gångerna men nu ryker det ur öronen på mig.

 

 

:evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är fel på självförtroendet. Men så blir det när man går in med att ha spelat lika mot Finland och Chile. Jättebra självförtroende man får då!

 

Sen borde förbundskaptenerna avgå, om de nu måste stanna kvar så ska de ta på sig kostymer åtminstone. Jävla luffare!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...