Gå till innehåll

Allt om Fotbolls-VM!


iremmats

Recommended Posts

  • Svars 574
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

6 dagar kvar för mig=)..ska bli intressant..bara Redbet hinner skicka ut min biljett..spelade fram den på en dag..fan va viktigt..2000 VIP för Sverige - Paraguay..att inte fler gör det är för mig oförståligt
BRA ATT MAN FÅR VETA DET NU!!!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6 dagar kvar för mig=)..ska bli intressant..bara Redbet hinner skicka ut min biljett..spelade fram den på en dag..fan va viktigt..2000 VIP för Sverige - Paraguay..att inte fler gör det är för mig oförståligt
Det är som att pröjsa €200 (€10/100VIP, tom €400 ifall man ska gå efter €20/100VIP som man kan få på vissa ställen) för en biljett. Kan tänka mig att den är värd cirka €45 ifall man köpt den på ett normalt sätt.

 

Och €400 skulle jag inte betala för enbart en biljett.. knappast €200 heller.. :P Nåja, nu ser det i alla fall utr som att jag ska få se Paraguay-Sverige också. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja det är uppenbart att jag hellre hade köpt en den för 45 euro.. men nu när man inte hade turen när biljetterna lottades ut eller är helt avsaknad av kontakter kändes 2000 VIP som ett bra alternativ..speciellt när jag ändå skulle spela den mängd poker.. hellre spelar jag 2000 VIP än att köpa biljetten för 3-4 tusen på blocket..(dessutom oftast med fel namn)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mm, du har fel. Kraven i Saudiarabien har alltid varit stora, då de helt saknar verklighetsuppfattning. I förra VM:et (där de åkte på storpisk) var målsättningen "allt annat än minst kvartsfinal är katastrof". :D

 

Utanför Saudiarabien är det ju däremot ingen som fruktar något.

 

De tog sig till 1/8-final -94 efter några överraskande bra prestationer i gruppspelet bl.a ett mycket vackert solomål á la Maradona. Sverige slog dem sedan ganska lätt i 1/8-delen med 3-1.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får skylla på att jag är full som skriver nåt som jag antagligen skrivit tidigare, men vilka tror ni kommer bli VÄRLDSSTJÄRNOR efter VM?

Och då menar jag dom som får sitt riktigt stora internationella genombrott.

Själv tror jag att C. Ronaldo har en bra chans, men även Bastian Schweinsteiger. Sen tror jag att folk kommer inse att Klose är världens bästa huvudspelare offensivt (Och då menar jag nickar mot mål, inte nickskarvar a la Crouch) och även en grym avslutare rent allmänt. Toni blir nog även han ett fenomen som man kommer prata mer om utanför Italien.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag la just ett bet på Brasilien som världsmästare. Oddset var förvånatsvärt bra imo, 3,5 gånger pengarna.

 

Men hur säkert tror ni det är att Brasilien vinner? Jag satsade 1000 dollar så att man kan ha fest om det går in :D

 

Ska erkänna att jag inte vet mycket om fotboll, men i stort sett alla jag pratat med säger att det är "säkert" att Brasilien vinner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe säkert är det knappast...

Jag skulle personligen inte spela något lag till 3.5 gånger pengarna.

Visst, brasilien är bäst, men man har ingen backlinje som imponerar på mig, och framåt har framför allt Adriano och Ronaldo problem med formen.

Det känns som att det finns ovanligt många lag som är med och gör upp om guldet i år...

 

Brasilien, Spanien, England, Frankrike, Tyskland, Italien, Argentina, Holland, plus outsiders som typ hälften av övriga startfältet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hade jag trott mer på brasilien än vad jag gör idag hade jag valt att satsa lite pengar på Martinspoker.. där kunde man satsa VIP-poäng på att nått av Sverige och Brasilien skulle vinna.. man skulle få tillbaka VIP-poängen i Euro i så fall..max 3000 VIP gick att satsa..alltså 3000 euro för det..helt ok

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den spelaren heter väl ändå Ljungberg... ;)

 

Som tur är har vi Rami Shaaban, det är i sådana här stunder jag tackar Lagerbäck för klarsyn i vissa uttagningar. Go Rami! Go Rami!

 

Den enda spelaren som inte får bli skadad, blir naturligtvis skadad två dagar innan match. Börjar bra det här :?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...