Loveless Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 Bra match, synd att fotbollen kom i andra hand. 16 gula kort. Citera
Swalling Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 Japp, riktigt rolig att kolla på. Citera
eurythmech Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 Sanslös match, ville dock att Holland skulle vinna. Citera
asken Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 Alltså Sverige var ju så sjukt dåliga även innan utvisningen, hur många avslut har vi på mål? 2st eller något sådant? Bara att erkänna att Tyskland var mycket, mycket bättre än oss, i alla fall denna dag. Citera
ematic Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 Sveriges anfallsspel har tyvärr i princip varit obefintligt en större tid. Lösningen: (första länken). länk till svt.se Citera
Toan Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 Sveriges anfallsspel har tyvärr i princip varit obefintligt en större tid. Lösningen: (första länken). länk till svt.se "Vi ska sätta in Dig i mittfältet så du kan styra och ställa!" Citera
Nidson Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Finns det nån skönare lirare än Boateng? http://svt.se/content/1/c6/61/62/72/060627-emerson.asx Citera
Swalling Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Hahah! Emerson bara kollar ner för trappan, "vem var det där"? Citera
juttis Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Finns det nån skönare lirare än Boateng? http://svt.se/content/1/c6/61/62/72/060627-emerson.asx Blir Emerson sur när Ghana-spelaren klämmer honom på rumpan eller? Tycker att det ser ut som om han lackar och knäar honom... Citera
devalanteriel Postad 30 Juni , 2006 Rapport Postad 30 Juni , 2006 YES!! YES!! Nu tar vi VM-guld! Citera
jaroiten Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Skulle vara kul ifall Svennis gambla lite och slängde in Theo Walcott nu och han sen sköt England till VM semi med 1-0. Sir Sven skulle han nog snart heta isf. Citera
RayIV Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Fan vad bra england är när det börjar hetta till... Citera
Nidson Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Skönt att se England ryka. Fast jag är lite besviken på Portugals insats, men värmen kanske förklarar en del. Hursomhelst, England gjorde inte en enda bra match i VM så sett ur det perspektivet är det mycket mer rättvist att Portugal gick vidare. Citera
Kollikock Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Skönt att se England ryka. Fast jag är lite besviken på Portugals insats, men värmen kanske förklarar en del. Hursomhelst, England gjorde inte en enda bra match i VM så sett ur det perspektivet är det mycket mer rättvist att Portugal gick vidare. Bah Tycker du att det här var en bra match av Portugal? Portugal försökte inte göra nånting under 120 minuter eller så försökte de, men lyckades inte. I engelsmännen finns det hjärta och de borde ha vunnit. Citera
wheel_jr Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Skönt att se England ryka. Fast jag är lite besviken på Portugals insats, men värmen kanske förklarar en del. Hursomhelst, England gjorde inte en enda bra match i VM så sett ur det perspektivet är det mycket mer rättvist att Portugal gick vidare. Bah Tycker du att det här var en bra match av Portugal? Portugal försökte inte göra nånting under 120 minuter eller så försökte de, men lyckades inte. I engelsmännen finns det hjärta och de borde ha vunnit. Haha kan du inte läs? Bästa laget vinner. Citera
Nidson Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Skönt att se England ryka. Fast jag är lite besviken på Portugals insats, men värmen kanske förklarar en del. Hursomhelst, England gjorde inte en enda bra match i VM så sett ur det perspektivet är det mycket mer rättvist att Portugal gick vidare. Bah Tycker du att det här var en bra match av Portugal? Portugal försökte inte göra nånting under 120 minuter eller så försökte de, men lyckades inte. I engelsmännen finns det hjärta och de borde ha vunnit. Nä, jag skrev att jag var lite besviken på Portugal idag. Bjussar på en snygg bild, med VM 98-referens. Citera
Matteprof Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 hehe Rooney utvisad och Ronaldo verkar nöjd http://exodus.interoutemediaservices.com/?id=f48cf8ea-bd5f-4748-bc67-651f36822cc3&delivery=stream Ändå skönt att brassarna åkte så slipper man ha dem i final efter final varje VM. Citera
eurythmech Postad 2 Juli , 2006 Rapport Postad 2 Juli , 2006 Så sjukt kasst VM när äckelFrankrike vinner match på match. Men ännu sjukare att dom vidriga portugiserna maskar sig till semi. Citera
Matteprof Postad 2 Juli , 2006 Rapport Postad 2 Juli , 2006 Så sjukt kasst VM när äckelFrankrike vinner match på match.Men ännu sjukare att dom vidriga portugiserna maskar sig till semi. Underbar dag igår. Frankrike vinner till 5.20 gånger fliset på mitt singelspel och Portugal håller min X2 till 1.85. Min sjuka winningstreak på sportsbettingen under VM fortsätter. Nästa spel kommer bli tungt på en X2 på Italien mot Tyskland. Sen är det ju så skönt att England åker ut. De tror alltid att de är så jäkla bra och världsmästare på förhand, men se bara på exempelvis hur många engelsmän som spelar i startelvorna för de 4 topplagen i PL som de engelska kvacksalvarjournalisterna som Redknapp anser är världens bästa liga. Citera
eurythmech Postad 2 Juli , 2006 Rapport Postad 2 Juli , 2006 men se bara på exempelvis hur många engelsmän som spelar i startelvorna för de 4 topplagen i PL Få se nu... A Cole, Terry, Ferdinand, Gerrard, Lampard, Rooney, Crouch Sedan spelar väl Joe Cole rätt mycket i Chelsea också, men vet inte om han är förstaval på sin kant? Hur det är med Neville i United vet jag inte. Men sammanfattningsvis kan sägas att 7-9 spelare i Englands startelva spelar i förstaelvan för något av de 4 stora. Citera
Recommended Posts