PokerPeter Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Det där gäller väl endast ifall Sverige tar sig till åttondel, kvart osv? Ja. Citera
o_x_e_n Postad 15 Februari , 2006 Rapport Postad 15 Februari , 2006 Paraguay plus semi=) Om vi är grymma att ta oss dit kommer det bli det bästa som hänt Viva la Sweden Citera
Nidson Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 Är det någon som har några sverige-england-biljetter till övers? Seriöst, hur fan ska man få tag i biljetter till någon av matcherna? (fick ju såklart inga av fifa eller svff) Är det bara blocket man är hänvisad till eller finns det några andra hemliga sätt att fixa det på? Citera
Bein Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 Vi fick till Trinidad och en åttondel. BAD BEAT! Jag fick bara till Trinidad, kanske ta en öl före matchen tesamans då . Citera
jaroiten Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 Är det någon som har några sverige-england-biljetter till övers? Seriöst, hur fan ska man få tag i biljetter till någon av matcherna? (fick ju såklart inga av fifa eller svff) Är det bara blocket man är hänvisad till eller finns det några andra hemliga sätt att fixa det på? Ifall man fått redan på ett annat sätt att få tag på biljetter vore det ju klart -EV att gå ut här och berätta.. Citera
kossa_mu Postad 14 Mars , 2006 Rapport Postad 14 Mars , 2006 Vi fick inga biljetter alls. Tanken var då att vi skulle bara dra dit och hänga några dagar, men de andra har ändrat sig och ska jobba istället. Så nu har man hyrt en lägenhet över hela juni helt själv i berlin istället. Tror det kommer bli grymt kul ändå. Citera
Zamora25 Postad 17 Mars , 2006 Rapport Postad 17 Mars , 2006 var ligger lägenheten, har oxå hyrt i berlin Citera
melcor Postad 17 Mars , 2006 Rapport Postad 17 Mars , 2006 Fick till Paraguay och alla slutspelsmatcher. Bara hoppas att Sverige tar sig till final då. Nån som har bra tips om boende i Berlin? Citera
kossa_mu Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 var ligger lägenheten, har oxå hyrt i berlin I Schöneberg ligger den, en mysig liten 31a. Var kommer du bo någonstans? Citera
Bojen Postad 12 April , 2006 Rapport Postad 12 April , 2006 Några fler som ska bo på "CampHamburg" ?? http://www.campsweden.se Ryktas att intresset för poker bland de 2000 svenskarna som kommer att bo där kommer att vara stort. Citera
Zamora25 Postad 12 April , 2006 Rapport Postad 12 April , 2006 yes, jag skiter i lägenhet, bor där istället, jag som drog igång diskutionen om poker på CS kommer bli fint, ta med väskor och dukar boys Citera
Donner Postad 12 April , 2006 Rapport Postad 12 April , 2006 var ligger lägenheten, har oxå hyrt i berlin I Schöneberg ligger den, en mysig liten 31a. Var kommer du bo någonstans? 31a, har du hyrt ett slott eller? Citera
Skadast Postad 12 April , 2006 Rapport Postad 12 April , 2006 Några fler som ska bo på "CampHamburg" ?? http://www.campsweden.se Ryktas att intresset för poker bland de 2000 svenskarna som kommer att bo där kommer att vara stort. Hmmm... jag som hade tänkt jobba. Nu blev jag ju grymt jäkla sugen. Fotbolls-VM, öl och lite poker emellanåt. Damn you guys! Undrar hur länge man vågar vänta med att boka in sig på campingen. Citera
Bojen Postad 12 April , 2006 Rapport Postad 12 April , 2006 Några fler som ska bo på "CampHamburg" ?? http://www.campsweden.se Ryktas att intresset för poker bland de 2000 svenskarna som kommer att bo där kommer att vara stort. Hmmm... jag som hade tänkt jobba. Nu blev jag ju grymt jäkla sugen. Fotbolls-VM, öl och lite poker emellanåt. Damn you guys! Undrar hur länge man vågar vänta med att boka in sig på campingen. Kommer inte vara några problem att få plats på campingen. 700 platser kvar GARANTERAT. Om det skulle fyllas så kommer CampSweden med största sannolikhet få fler platser till förfogande. Citera
eurythmech Postad 12 April , 2006 Rapport Postad 12 April , 2006 Några fler som ska bo på "CampHamburg" ?? http://www.campsweden.se Ryktas att intresset för poker bland de 2000 svenskarna som kommer att bo där kommer att vara stort. jag ska bo där Citera
Jeg123 Postad 12 April , 2006 Rapport Postad 12 April , 2006 vart hittar man priser för campsweden? EDIT Camp Hamburg Citera
Skadast Postad 12 April , 2006 Rapport Postad 12 April , 2006 vart hittar man priser för campsweden?EDIT Camp Hamburg Tog ett tag innan jag hittade priserna också. Men som jag förstått det så är det dessa som gäller: FordonHusvagn + Bil 8 Euro Tält + Bil 6 Euro Husbil 6 Euro Andra Bild 3 Euro Personavgifter Vuxen 5 Euro Barn 2-12 år 3 Euro Hund upp till 40 cm 1,5 Euro Familj (max 2 vuxna+ 3 barn) 22 Euro Ström El 1,5 Euro Per kW/h 0,36 Euro Cyklister En cyklist med tält 7 Euro Två cyklister med tält 12 Euro Båt Yacht i hamnen 8,5 Euro Då antar jag att dessa är per dygn också. Stugpriserna måste man väl kolla upp också. De kunde ju fixa en engelsk version av hemsidan också. Mina tyskakunskaper passerade bäst före-datum för 6-7 år sedan Citera
Supertequila Postad 12 April , 2006 Rapport Postad 12 April , 2006 Ett tips, håll koll på Iran. De är jämbördiga med Sydkorea och Japan, lite hugget som stucket vem som vinner när de möts, och har en hyfsad grupp där Portugal bör vinna, Angola komma sist men faktiskt helt öppet om andra platsen med Mexiko. Citera
LIF Postad 12 April , 2006 Rapport Postad 12 April , 2006 En stuga kostar 23 Euro per natt plus 5 Euro per person. Bokade en stuga idag! "Each cottages has a bathroom with a shower and a toilet, a kitchen, a diningtable, a livingroom and two double beds. It is near the section of the swedish supporters." Citera
Jeg123 Postad 13 April , 2006 Rapport Postad 13 April , 2006 En stuga kostar 23 Euro per natt plus 5 Euro per person. Bokade en stuga idag! "Each cottages has a bathroom with a shower and a toilet, a kitchen, a diningtable, a livingroom and two double beds. It is near the section of the swedish supporters." Vart bokar man? Citera
Bojen Postad 13 April , 2006 Rapport Postad 13 April , 2006 Själv fanns det inga stugor kvar när jag bokade. Dock bokade jag en uppställd husvagn för 33€ för 4 personer, även denna skulle stå nära de svenska supportrarna. Ner den 7/6, hem den 21/6. Citera
LIF Postad 13 April , 2006 Rapport Postad 13 April , 2006 En stuga kostar 23 Euro per natt plus 5 Euro per person. Bokade en stuga idag! "Each cottages has a bathroom with a shower and a toilet, a kitchen, a diningtable, a livingroom and two double beds. It is near the section of the swedish supporters." Vart bokar man? info@camping-stover-strand.de Citera
Gida Postad 16 April , 2006 Rapport Postad 16 April , 2006 E sugen på att dra dit, men har nog inga pengar till det... Citera
Skadast Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 Hörde rykten om att man inte tar sig in i Tyskland under fotbolls-VM utan biljett eller om man inte har någon form av annat intyg. Stämmer det? Är det för att minska antalet huliganer kanske? Citera
Loveless Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 Svårt att tänka mig att de kan kringå Schengenavtalet enbart för att stoppa några huliganer. Citera
Recommended Posts