Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag har byggt ett preflop-träningsverktyg som är specialanpassat för MTT-spelare och vill ha ärlig feedback från folk som faktiskt spelar turneringar på riktigt.

Data: Alla ranges är genererade i HoldemResources Calculator (HRC v3), 8-max, Big Blind Ante, Chip EV. Exakt samma solver som Preflop Dojo och FreeBetRange använder.

Vad som finns med hittills:

• RFI (open raise) från 20bb till 100bb – alla 7 positioner

• Push/fold från 5bb till 20bb (shove + calling ranges) – alla positioner

• vsOpen-svar (3-bet / call / fold) för de vanligaste matchupsen – lägger till fler hela tiden

• Session ELO-tracking som mäter EV-förlust, inte bara rätt/fel

Det är helt gratis att använda (ingen kortuppgift behövs): https://gto-coach.com 

Specifikt vill jag ha feedback på:

1. Några ranges som ser fel ut för dig (jämför gärna med dina egna HRC-körningar)

2. Saknade spots som du träffar ofta i dina spel

3. Allt i trainerns UX som gör den onödigt jobbig att använda

Jag är utvecklaren själv och kommer svara på varje kommentar.

Tack på förhand – uppskattar all input! 🙏

• 1 month later...
Postad

Jag har tidigare tränat med både Preflop Dojo och andra preflop-tränare, och det som ofta saknas är tydlig feedback kring varför en viss action är bättre i spoten. Där verkar ni vara på rätt väg. HRC-baserade lösningar har ju blivit något av standard för seriös MTT-preflopträning de senaste åren. För övrigt hittade jag sidan https://dygtighund.nu/ när jag letade efter olika utbildnings- och träningsresurser online. Helt annat område förstås, men jag gillar projekt som fokuserar på strukturerad inlärning snarare än bara information, och det känns som att ni tänker lite på samma sätt här.