jackbalsam Postad 8 September , 2005 Rapport Share Postad 8 September , 2005 Han jag spelar mot i den här handen har jag inte så bra read på för han har inte suttit så länge. Han har alltså ingen read på mig heller. #Game No : 2675536494 ***** Hand History for Game 2675536494 ***** $100 NL Texas Hold'em - Thursday, September 08, 08:48:08 EDT 2005 Table Table 36965 (6 max) (Real Money) Seat 4 is the button Total number of players : 6 Seat 1: Hero ( $112 ) Seat 3: davidsverige ( $83.44 ) Seat 4: oslobitch85 ( $118.25 ) Seat 6: wankolnikov ( $116.35 ) Seat 2: Fredde2005 ( $19.90 ) Seat 5: belchingfart ( $101.90 ) belchingfart posts small blind [$0.50]. wankolnikov posts big blind [$1]. ** Dealing down cards ** Dealt to Hero [ 7c 8c ] Hero calls [$1]. Fredde2005 folds. oslobitch85 folds. belchingfart folds. wankolnikov checks. Borde kanske höjt när jag kommer in UTG men det är en annan fråga. ** Dealing Flop ** [ 8s, 7s, As ] Fin flopp, jobbigt att den är enfärgad bara. Men med bara en motståndare i potten borde jag ha bäst hand. wankolnikov bets [$2]. Hero raises [$6]. Standardhöjning, kryllar ju av drag om han inte redan har en hand. wankolnikov is all-In [$113.35] Han har mig täckt med några dollar bara så det här var en rejäl överbett. Har som sagt inget read på honom så det vore intressant att höra hur ni skulle göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Big Less Postad 8 September , 2005 Rapport Share Postad 8 September , 2005 Lägga. Vad ska han ha? Du lär inte ha mer än en coinflip i bästa fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
helena_ Postad 8 September , 2005 Rapport Share Postad 8 September , 2005 Fold så det bara sjunger om det;) Du kan dra mot 4:a outs, och alla händer han kan tänkas trycka med har % mot dig i stort sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddelino Postad 8 September , 2005 Rapport Share Postad 8 September , 2005 Enkel fold tycker jag. Antingen är han följande: Maniac som gillar att driva folk till vansinne. Checkar sina 7or/8or och har träffat. Sitter på A7/A8. Möjligheterna finns, men hans överbet känns lite svårt att syna ner med ditt tvåpar. Vad hände, la du dig? Fick du se vad han hade? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vertical Mind Postad 8 September , 2005 Rapport Share Postad 8 September , 2005 Klar läggning... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts