Gå till innehåll

SAJT: SportingBet.com


fishifish

Recommended Posts

Är det bara jag som tycker utdragningsfaktorn är vansinnigt hög på sportingbet? Maken till löst spel har jag aldrig sett och jag blir utköpt hela jäkla tiden. Hoppas man går plus till slut på bonusen bara.

 

Det är många dåliga spelare så det blir djupa dalar men också höga berg om man är tålmodig. Ibland blir dina AA utdragna fem gånger i rad av 42o och liknande händer men du får också in många dåliga syner av motspelarna som ger dig plus i längden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 458
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det är ganska tradigt att klitenten fetingkraschar och inte alls vill starta upp igen.. iallafall inte nu direkt.. var väl förvisso artigt att jag fick spela klart händerna innan den släckte ner allt.. men "Connection lost with master server" etc.. jag som tänkte spela MTTT $5 och $10 nu om en kvart, antar att det inte är värt det...

 

Hoppas man slipper trassel med att pengar är borta.

 

För övrigt, en bugg som jag antar har tagits upp tidigare.. om man lirar på ett bord och går lite plus, går och gör något annat.. kommer tillbaka och försöker sätta sig vid bordet igen.. ja.. om man har mer än max-buyin buggade det iallafall för min del och kunde inte slå mig ner. Supporten fixade det dock och hann även med att svara på några frågor jag aldrig ställt, typ "you have XXX raked hands", "you don't have enough money on your real money account" (nähä? :P)

 

PS. Störig storlek på fönstrena, passar inte min skärm. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde också ett uttag till Neteller, i förrgår kväll. Fick inte samma felmeddelande, utan det gick igenom. Fast än har jag inte sett röken av pengarna på mitt Neteller-konto. Har mailat supporten två ggr utan att få svar. Snart börjar man bli lite orolig, det är ju ändå ca $800 jag väntar på... Någon annan som haft liknande problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde också ett uttag till Neteller, i förrgår kväll. Fick inte samma felmeddelande, utan det gick igenom. Fast än har jag inte sett röken av pengarna på mitt Neteller-konto. Har mailat supporten två ggr utan att få svar. Snart börjar man bli lite orolig, det är ju ändå ca $800 jag väntar på... Någon annan som haft liknande problem?

 

 

NETeller uttag kan ta upp till 36 timmar även om de flesta går på mindre än 24 timmar.

 

Om ni inte fått pengarna inom 36 timmar, skicka mig ett PM så ska jag kolla på det.

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag signade upp mig genom länken här på sidan. Fick problem att göra en deposit med Neteller så jag kontaktade supporten och de hjälpte mig att öppna nytt konto en andra gång för att kunna använda mitt usd Neteller.

 

Tänkte bara dubbelkolla med dig om jag fortfarande kan få PFs signup bonus?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde också ett uttag till Neteller, i förrgår kväll. Fick inte samma felmeddelande, utan det gick igenom. Fast än har jag inte sett röken av pengarna på mitt Neteller-konto. Har mailat supporten två ggr utan att få svar. Snart börjar man bli lite orolig, det är ju ändå ca $800 jag väntar på... Någon annan som haft liknande problem?

 

 

NETeller uttag kan ta upp till 36 timmar även om de flesta går på mindre än 24 timmar.

 

Om ni inte fått pengarna inom 36 timmar, skicka mig ett PM så ska jag kolla på det.

 

Mvh Sportingbet

 

Har du fått mitt PM ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag signade upp mig genom länken här på sidan. Fick problem att göra en deposit med Neteller så jag kontaktade supporten och de hjälpte mig att öppna nytt konto en andra gång för att kunna använda mitt usd Neteller.

 

Tänkte bara dubbelkolla med dig om jag fortfarande kan få PFs signup bonus?

 

 

Ja - det går bra, insättningar som görs senast 24.00 den 15 februari räknas med i PF.NU bonuserbjudande.

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ser att jag precis fick mina $100 som man hade i pending bonus in på pokerkontot. Orkar inte vänta på Livesupporten men hur många raked hands betyder det då att jag spelat?

 

Tokgillar ju nätverket/klienten och framförallt Omaha borden :D

 

Saknar dock möjlighet att föra notes.

 

30 $ ska ramla ut vid 100 rake händer och resterande 70 $ efter 500 :P

 

edit: För övrigt väntat över 48 H nu på mitt neteller uttag hoppas verkligen att det är igenom imorrn...

edit2: 60 H nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick mina pengar till Neteller imorse, så nu verkar det fungera!

För övrigt var detta en mycket bra och lättspelad bonus, 500 raked hands på microlimit (0.05/0.10 och 0.12/0.25 SH) för totalt $300 i bonus är mycket bra. Nackdelen är dock de tokvilda spelarna på de nivåerna, en stor bunt med calling stations, vilket gör det svårt att plussa mycket på de nivåerna. Iaf med mitt vinnande, aggressiva spel ;) ... Blev mest som ett lotteri kändes det som.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde också ett uttag till Neteller, i förrgår kväll. Fick inte samma felmeddelande, utan det gick igenom. Fast än har jag inte sett röken av pengarna på mitt Neteller-konto. Har mailat supporten två ggr utan att få svar. Snart börjar man bli lite orolig, det är ju ändå ca $800 jag väntar på... Någon annan som haft liknande problem?

 

 

NETeller uttag kan ta upp till 36 timmar även om de flesta går på mindre än 24 timmar.

 

Om ni inte fått pengarna inom 36 timmar, skicka mig ett PM så ska jag kolla på det.

 

Mvh Sportingbet

 

 

Japp, jag har haft precis samma problem. Hemsidan gör gällande att ett uttag skall vara tillhanda inom 24 timmar.

 

Utdrag från sportingbet.com:

"Hur lång tid tar det?

Pengarna ska vara på ditt Neteller konto inom 24 timmar från att vi mottagit din begäran om uttag."

 

Jag begärde uttag för 32 timmar sedan och har fortfarande inte fått dem.

 

Har även mailat support och fått en "ticket" för att kunna följa mitt mails vandring. Gick in och kollade "ticketen" för att se vart det tagit vägen och blev ömsom road ömsom förbannad över att se att det kategoriserats under ett department som heter JUNK EMAIL. Är det talande för hur Sportingbet ser på sina kunder med förfrågningar???

 

Pengar skall inte flyta runt de skall omsättas och generera nya OCH pokersajter skall värna om sina kunder.

;)

 

Syns vid borden

Krister

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och jag som börjar bli otålig efter 8 timmars väntan... :(

 

Mmm jag har fortfarande inte fått några pengar och har heller inte fått svar från support som jag mailade kl 8 i morse. Har även lämnat ett meddelande via deras online-formulär. Har fått svar av "sportingbet" härifrån dock, vilket är uppskattat, men vill helst av allt ha mina pengar. Har även talat med Neteller och de och sportingbet skyller på varandra.

 

Sportingbet råkar vara en site jag uppskattar att spela på men att bedriva falsk marknadsföring och att inte besvara förfrågningar snabbare än vad som skett är under all kritik.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...