Gå till innehåll

SAJT: SportingBet.com


fishifish

Recommended Posts

  • Svars 458
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är riktigt sur nu. För tredje gången idag har jag varit tvungen att starta om datorn mitt i en pokersession då jag inte kan trycka på någonting i Sportingbets pokerklient. Allt övrigt på min data kan jag trycka på och funkar som det ska. Det är just Sportingbet som jobbar sig hela tiden. Inte så kul när man ser QQ eller KK på Big Blind och folk höjer men man kan inte göra någonting än att starta om datorn.

 

Någon mer än jag som har samma problem och vet vad man ska göra?

 

EDIT: Nu har det hängt sig 5 gånger idag. Så jävla surt. Ska man behöva lämna en pokersida man gillar för att det hänger sig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är riktigt sur nu. För tredje gången idag har jag varit tvungen att starta om datorn mitt i en pokersession då jag inte kan trycka på någonting i Sportingbets pokerklient. Allt övrigt på min data kan jag trycka på och funkar som det ska. Det är just Sportingbet som jobbar sig hela tiden. Inte så kul när man ser QQ eller KK på Big Blind och folk höjer men man kan inte göra någonting än att starta om datorn.

 

Någon mer än jag som har samma problem och vet vad man ska göra?

 

EDIT: Nu har det hängt sig 5 gånger idag. Så jävla surt. Ska man behöva lämna en pokersida man gillar för att det hänger sig?

 

 

Har liknande problem men det är klienten som startar om och sedan blir jag inte insläppt på ett tag för den säger att jag redan är inloggad..

 

Spelar nästan bara headsup och det är förjävligt när detta händer.

Sitter i kö för livesupport nu och betalar de inte tillbaka min sista instats (20d) så slutar jag spela hos dem,.

 

Var ju för fasiken chipleader och när jag väl kommer in igen så är jag broke....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det funkade rätt okey för mig också men det jobbiga var att chatt-fönstret lägger sig över spelfönstret. Så det blev lite jobbigt att slutföra min SnG medan jag försökte chatta med supporten.

 

Sen fick jag ingen feedback på mina "klagomål", vilket jag tycker hör till god ton. Mitt problem var att det var några som envisades med att snacka flamlänska eller nått sånt i chatten under pågående SnG och sånt stör jag mig på.

 

Som hämnd så vann jag skiten i alla fall! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...