Gå till innehåll

SAJT: SportingBet.com


fishifish

Recommended Posts

 

Vi hade ett kort serverproblem tidigare idag, men nu är allt löst och fungerar utan problem.

 

Om ni drabbats på något sätt, skicka ett mail till support@pokerresponse.com och berätta lite kort vad som hänt.

 

Om ni inte är nöjda med det svar eller hjälp ni får, skicka PM till mig så ska jag kika på det.

 

Jag kommer fortfarande inte åt borden där mina pengar sitter fast.

 

Starta om pokermjukvaran.

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 458
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det är gjort mer än en gång, har även startat om datorn.

 

Skriv gärna när det löst sig för dig då jag har precis samma problem, riktigt sugen på att spela nu men vill inte spela när pengar fattas, även fast de med allra största sannolikhet kommer tillbaka. Men känns ändå inte bra att spela...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jobbigt att vissa har sånna problem med klienten,

själv multitabbade jag mina 500 händer utan ett enda problem.

hade väl tur...

 

Finfin site och bonus måst jag säga, tack :D

 

 

En liten bugg dock:

Ibland när man sätter sig vid ett bord och ska köpa chips så lyckad inte detta eftersom det redan finns en summa på den plats man sitter (föregående persons pengar??).

Dessa chips försvinner dock när man väntar en stund och man kan göra sin buy-in...

(blev det klart? ;) )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är inte alls nöjd med kundservicen. Igår låg livechatten nere så jag skickade ett mail istället (mitt första eftersom jag signade upp igår). Nu, 10 timmar senare, har jag fortfarande inte fått svar så jag försöker livechatten igen där jag får vänta typ 10 min trots att ingen är före. Ställer ett par frågor och har efter min 2a fråga väntat i över 10 min utan att få något besked om killen undersöker frågan eller inte. Värdelöst!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är inte alls nöjd med kundservicen. Igår låg livechatten nere så jag skickade ett mail istället (mitt första eftersom jag signade upp igår). Nu, 10 timmar senare, har jag fortfarande inte fått svar så jag försöker livechatten igen där jag får vänta typ 10 min trots att ingen är före. Ställer ett par frågor och har efter min 2a fråga väntat i över 10 min utan att få något besked om killen undersöker frågan eller inte. Värdelöst!

 

 

Skicka mig ett PM så löser vi det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag blev disconnectad nyss, ngn annan med samma problem?

 

Ja! Två gånger En i en vanlig bord och den andra var i STT Bägge gångerna var det i sämsta timeing!

 

I STT var jag på 2:a plats av 3 spelare kvar med GOD marginal och plötsligt försvinner mitt bortsrutan!! Sen kommer det en ruta där den säger "Statar om clienten om 3 sek." Det funkade inte. Jag startar om klienten själv och kommer tillbaks och ser att jag fick 3:e platsen.

 

Dostojevski - var det samma symtom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För mig strular det fortfarande. Alla bord går inte att öppna och pengarna har fortf inte kommit tillbaka. Har en ticket hos supporten men börjar bli otålig.

 

mmmhm... samma sak hände mig för 30 minz sedan. ett bord bara gick upp i rök medan jag skrev i chatrutan och pengar på det försvann också.

 

finns inte "in play" och inte på kontot =/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej tar upp mina problem här nu ... Har suttit försökt att spela nu i en timme ungefär. Problemen är följande !

 

1. Hälften av alla försök att öppna ett bord hänger sig

2. Waiting list verkar inte funka för mig. Bara ibland

3. En hel del utav de mindre än häften ggr man får fram bordet laggar det = ospelbart

 

4. Blir nerkopplad mest hela tiden med följande meddelande: There has been an internal error u lost connection to the lobby (eller väldigt likt det i allafall).

5. Nu strax efter 11 har klienten börjat lagga = omöjligt att komma in på ett bord. Aka måste dra musen över vad man vill klicka vänta för att få fram klient mus ikonen och hålla in knappen tills man ser att den blivit intryckt.

 

6. På vardagar brukar det hålla upp till tolv ungefär innan det händer. Är under hela dagen vet ej hur långt in på morgonen det håller på.

7. Live supporten är oftatst bra mycket segare än vad det står på average wait.

8. Finns allt som oftast för lite bord igng...

 

Tror det var allt... Nu ska jag försöka se hur långt jag har kvar på den förbannade bonusen ...

 

Edit: Nehepp stängd får man vänta 6+h på mailen då :x

edit2: förövrigt så har jag 50 $ som inte finns ngnstans heller ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...