Gå till innehåll

SAJT: SportingBet.com


fishifish

Recommended Posts

Hej,

 

Vi har förnärvarande förseningar när det gället uttagen via Neteller - jag återkommer med mer information när jag vet mer.

 

Mvh Sportingbet

 

Vill inte vara tjatig, men när har ni tänkt lösa netellerproblemet? :(

 

Jag skulle gärna vilja ha svar på detta också. Har väntat fem dagar på mina pengar nu.

 

De ska gå iväg i eftermiddag och sedan vara på era Neteller konton inom 24 timmar.

 

Beklagar förseningen.

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 458
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tänkte bara få saker å ting klart här.

 

Jag har fått min 200$ sign-up bonus och måste då omsätta den 10x (?) dvs. $2000 och för att det ska räknas neråt måste jag själv stoppa in den summan i potten som sedan någon matchar (synar)?

 

Hur kollar man upp hur mycket man omsatt?

 

Dehär känns som om det kommer bli en lååång historia.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett par sessioner så har kontakten med sajten varit lite halvdan. Fler som råkat ut för samma sak?

 

Det har fungerat fint med övriga sajter jag har spelat på under samma tid.

 

Det är otroligt frustrerande att ha nötterna i en stor pott, och sen när man just ska trycka call på den andra personens all in, så kan man bara se på när tiden rinner ut och man automatiskt foldas. Har hänt mer än en gång! :cry:

Det värsta är ju när man stoppat in massa pengar och bara ska in med lite till, att AA foldas preflop när man inte har höjt kan jag leva med...

 

Nu har jag inte jätte problem med det här, men ett par gånger då det hänt har det kostat pengar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alltså klienten är semst och cp!! Skulle internet hänga sig måste klienten av någon andledning startas om. Sen då man provar logga in står det "player already signed in blabla" så tar det 5 minuter och givetvis är hälften av markerna i turneringen redan borta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur vore de om ni fick ordning på den där live supporten, som de är nu är inte acceptabelt typ funkar kanske tre av dygnet 24timmar!

 

 

de är så förbannat jävla irriterande!

 

och än värre nu när man blir utköpt på river hela tiden fy fan....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad är de som har hänt brukar aldrig vara några problem att komma in på 0,05/0,1borden nu är de typ 40st i kö och extremt lite bord öppna?

 

öppna fler bord ni förlorar ju mycke pengar på a folk väntade i kö!!

 

Hej!

 

Antalet bord är nu utökade för att minska väntetiderna.

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför kan jag inte ta ut pengar förrän efter trettio dagar? Jag satte in pengar i tron att dom gamla bonusreglerna gällde, men när dom sedan inte gjorde det så ville jag ta ut dom direkt. Är det för att jag inte omsatt pengarna som jag måste vänta trettio dagar eller är det nåt som gäller alla?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför kan jag inte ta ut pengar förrän efter trettio dagar? Jag satte in pengar i tron att dom gamla bonusreglerna gällde, men när dom sedan inte gjorde det så ville jag ta ut dom direkt. Är det för att jag inte omsatt pengarna som jag måste vänta trettio dagar eller är det nåt som gäller alla?

 

????

 

Jo du kan ta ut pengarna som du satte in utan några problem, tom samma dag!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför kan jag inte ta ut pengar förrän efter trettio dagar? Jag satte in pengar i tron att dom gamla bonusreglerna gällde, men när dom sedan inte gjorde det så ville jag ta ut dom direkt. Är det för att jag inte omsatt pengarna som jag måste vänta trettio dagar eller är det nåt som gäller alla?

 

Skicka ett PM med dina uppgifter så ska jag kika på det.

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...