Njordir Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 Nej, BOSS klienten har max 5 bord (tror inte det går att utöka). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tophunter Postad 5 Maj , 2006 Rapport Share Postad 5 Maj , 2006 Vad är det som händer med alla dessa "döda" bord där, trots att spelare sitter ned, inga kort delas ut och att man kan inte köpa några marker? Bord 14 .5/1 FL Bord 1078 .5/1 FL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sah Postad 5 Maj , 2006 Rapport Share Postad 5 Maj , 2006 Positivt: De stora stimmen med fiskarna Snygg design och livehjälpen som alla är bra förutom craig b som inte alltid svarar. Negativt: Långa utbetalningstider Kan inte skriva Playernotes om spelarna (stort avbräck) Vi som vill sitta på flera bord blir avregistrerade från waitinglist när vi satt oss på ett bord. Kan Sportingbet ge ett svar varför ni inte har playernotes och avregistreringen från waitinglist? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerLeffe Postad 6 Maj , 2006 Rapport Share Postad 6 Maj , 2006 jag har nyligen reggat mig på sporting bet och tänkte spela deras 200 dailr freeroll.. jag väntar att registreringen ska öppna och i samma stund som den är öppen så klickar jag på att regga mig men får ingen plats. 1000 pers hade reggat sig på mindre än 2 sec. tilläggas kan är att ca 4700 pers var inloggande på klienten och att drygt 1/5 av dem ska sitta och vänta på att få regga sig i en free roll verkar ganska skumt.. ngn som varit med om ngt liknande? jag misstänker bottar eller ngt sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kalfir Postad 6 Maj , 2006 Rapport Share Postad 6 Maj , 2006 Har lirat några såna innan och platserna gick åt fort som fasen, du hade max 30sek på dig. Ibland fick jag dock upp ett annat felmeddelande om att det fanns för lite minne eller nåt sånt, men jag tycker att mina 512 borde räcka. 2sek låter lite väl konstigt dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Asarya Postad 12 Maj , 2006 Rapport Share Postad 12 Maj , 2006 1. Jag gillar sportingbet 2. Jag gillar svenska spel (Jag gillar många andra siter med f.ö) Nu blir sportingbet lidande för att klienterna inte kan köras simultant, skall det vara så märkvärdigt att fixa? (Vidarebefodra till Boss media eller vad stollarna som inte fixat detta heter) Kom igen! Jag saknar Omahafisken på sportingbet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 12 Maj , 2006 Rapport Share Postad 12 Maj , 2006 Jävla skit skida. Floppar stegen, spelar 2 bord, ena stängs av sig själv av någon andledning sen stängs hela klienten, provar logga in och då står det "play already signed in" SKoJ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JMEno1 Postad 13 Maj , 2006 Rapport Share Postad 13 Maj , 2006 Snygg design och livehjälpen som alla är bra förutom craig b som inte alltid svarar. Nu har craig b haft 20min att svara på min fråga men inte gjort det. Alltid är det han som krånglar, rätt irriterande... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EL_FishkO Postad 13 Maj , 2006 Rapport Share Postad 13 Maj , 2006 Jävla skit skida. Floppar stegen, spelar 2 bord, ena stängs av sig själv av någon andledning sen stängs hela klienten, provar logga in och då står det "play already signed in" SKoJ Ja, det är helt sjukt, sen mister man platsen vid sina bord också. Riktigt kasst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 14 Maj , 2006 Rapport Share Postad 14 Maj , 2006 Nu blir sportingbet lidande för att klienterna inte kan köras simultant, skall det vara så märkvärdigt att fixa? (Vidarebefodra till Boss media eller vad stollarna som inte fixat detta heter) Spärren kommer att tas bort så att båda klienterna kommer att kunna köras samtidigt. Tyvärr ej förrän i juni. Mvh Sportingbet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 26 Maj , 2006 Rapport Share Postad 26 Maj , 2006 Nån som har problem med att logga in på Sportingbet? Får följande meddelande: "Lost connection to master server.... contact support or try again later." Och om jag loggar in via hemsidan så är mitt saldo noll! Fan jag går miste om ett helt nattpass..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
staungen Postad 26 Maj , 2006 Rapport Share Postad 26 Maj , 2006 Nån som har problem med att logga in på Sportingbet? Får följande meddelande: "Lost connection to master server.... contact support or try again later." Och om jag loggar in via hemsidan så är mitt saldo noll! Fan jag går miste om ett helt nattpass..... Japp, samma problem här. Är det någon som kan logga in & lira? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JMEno1 Postad 26 Maj , 2006 Rapport Share Postad 26 Maj , 2006 Lirade 1.5h nyss... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hetast Postad 21 Juni , 2006 Rapport Share Postad 21 Juni , 2006 Finns det några villkor som måste uppfyllas för att man ska få ta ut till sitt visa kort och finns det nån gräns för hur mycket man får ta ut??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludomir Postad 24 Juni , 2006 Rapport Share Postad 24 Juni , 2006 Hej, hade eventuellt tänkt ta del av pf-bonusen för nya spela på sportingbet. Det är alltså 100% & max $200 som gäller där. Vad gäller om jag t.ex. sätter in 100 alternativt $50, måste jag då även spela 2500 eller räcker 1250 respektive 625 rakeds? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
masterplan Postad 25 Juni , 2006 Rapport Share Postad 25 Juni , 2006 Hej, hade eventuellt tänkt ta del av pf-bonusen för nya spela på sportingbet. Det är alltså 100% & max $200 som gäller där. Vad gäller om jag t.ex. sätter in 100 alternativt $50, måste jag då även spela 2500 eller räcker 1250 respektive 625 rakeds? Nej, du måste sätta spela 2500 händer även om du sätter in mindre än $200. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dark2 Postad 25 Juni , 2006 Rapport Share Postad 25 Juni , 2006 tänkte också sätta in lite mindre. Ni har inte tänkt att ha någon mindre bonus för "hobby" aka "amatör" spelarna? För dom som bara sätter in 50dollar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 26 Juni , 2006 Rapport Share Postad 26 Juni , 2006 tänkte också sätta in lite mindre. Ni har inte tänkt att ha någon mindre bonus för "hobby" aka "amatör" spelarna? För dom som bara sätter in 50dollar? Kolla in Sommarbonusen med uppdaterade villkor i denna tråd, den kanske passar? Mvh Sportingbet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dark2 Postad 26 Juni , 2006 Rapport Share Postad 26 Juni , 2006 Kan man ta ut hur mycket pengar som helst till sitt Visa? eller bara det man satte in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 26 Juni , 2006 Rapport Share Postad 26 Juni , 2006 Kan man ta ut hur mycket pengar som helst till sitt Visa? eller bara det man satte in. Nej, du kan ta ut upp till 30 000 SEK per dag. För större uttag, kontakta kundtjänsten. Mvh Sportingbet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nick Postad 26 Juni , 2006 Rapport Share Postad 26 Juni , 2006 *Problemet löst* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan Postad 2 Juli , 2006 Rapport Share Postad 2 Juli , 2006 Öppnade just ett konto och satte in deg. Hade lite problem med att ansluta, men det gick efter ett par försök. Spelar 50$ och motståndet verkar hittils mjukt och fint. Programvaran är lite plottrig, men har inte stött på några problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fyrkantig boll Postad 2 Juli , 2006 Rapport Share Postad 2 Juli , 2006 Vet inte vad Sportingbet har att erbjuda spelarna som inte alla andra pokersajter har?! Har försökt nå Sportingbets support otaliga gånger nu och väntat alldeles för länge på svar via emajl och det gör er mycket sämre än många andra sidor. Satsa mer på att utveckla er support. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zamora25 Postad 2 Juli , 2006 Rapport Share Postad 2 Juli , 2006 Är det bara jag som får upp programmet "VLC" (dvs ett program man kollar filmer med) när jag klickar på "cashier" i pokerprogrammet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
poker_oscar Postad 2 Juli , 2006 Rapport Share Postad 2 Juli , 2006 Är det bara jag som får upp programmet "VLC" (dvs ett program man kollar filmer med) när jag klickar på "cashier" i pokerprogrammet? Du ska få upp webbläsaren. Har du möjligtvis ställt in VLC som din standardwebbläsare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts