mr_telefon Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 fota brandväggen åt helvetet men tror inte ens jag har nån, men ska checka! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tompalub Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 men tror inte ens jag har nån, men ska checka! den inbyggda brukar vara på, kanske är den som spökar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 den inbyggda brukar vara på, kanske är den som spökar haha såg de, stängde av skiten och väntar spännt på att installationen ska lyckas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 Fuck!! Trodde fan det skulle lösa de! säkert min laptop som är fucked up. Får väl lira på nån annan klient tills jag hittar nån lösning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tompalub Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Fuck!! Trodde fan det skulle lösa de! säkert min laptop som är fucked up. Får väl lira på nån annan klient tills jag hittar nån lösning. fan va surt, tilta inte nu bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Hade nått liknande fel, när jag skulle installera på min stationära dator. Tror det var något fel på klienten man tankade hem. Orkade dock inte kontakta supporten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jierli Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Okej 1. Varför i helvete svarar inte supporter trots att ge garanterar svar inom 24h 2. Varför i helvete ska man varenda gång åka nära ITM i de större turneringarna mot en 5% alternativt 7% på antingen turn eller river? 3. Vad i helvete kan man egentligen göra med sina FPPs man samlar in på IPN-klienten? 4. Varför i helvete står det på hemsidan att jag inte rejkat något på b2b-klienten denna månad trots att jag har grindat sönder + att jag fått vip-poäng för skiten? 5. Varför får man raked hands för vissa sngs men inte för andra? edit: 2an är ingen seriös fråga är bara lack på att det sker och jag har nyss slagit sönder knogarna. 5e frågan är jag tveksam på då jag hittade 688 raked hands trots att jag inte spelat en enda cg-sess under månaden. När jag sedan lirat en del cg-sessar så får jag inga fler?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jierli Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 och 6. varför i helvete fastnar pengarna inne på ipn-klienten och vägrar finnas på hemsidan när man loggat ut? Loggat in ut in ut 30 gånger utan att det funkar. Nä nu i helvetes jävla f**** byter jag site. Hejdå redbet jävla k**su****. Om ja får ut mina pengar dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 och 6. varför i helvete fastnar pengarna inne på ipn-klienten och vägrar finnas på hemsidan när man loggat ut? Loggat in ut in ut 30 gånger utan att det funkar. Nä nu i helvetes jävla f**** byter jag site. Hejdå redbet jävla k**su****. Om ja får ut mina pengar dvs. Tar vanligtvis någon minut. Du kan göra det manuellt i cashiern annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Okej 1. Varför i helvete svarar inte supporter trots att ge garanterar svar inom 24h 2. Varför i helvete ska man varenda gång åka nära ITM i de större turneringarna mot en 5% alternativt 7% på antingen turn eller river? 3. Vad i helvete kan man egentligen göra med sina FPPs man samlar in på IPN-klienten? 4. Varför i helvete står det på hemsidan att jag inte rejkat något på b2b-klienten denna månad trots att jag har grindat sönder + att jag fått vip-poäng för skiten? 5. Varför får man raked hands för vissa sngs men inte för andra? edit: 2an är ingen seriös fråga är bara lack på att det sker och jag har nyss slagit sönder knogarna. 5e frågan är jag tveksam på då jag hittade 688 raked hands trots att jag inte spelat en enda cg-sess under månaden. När jag sedan lirat en del cg-sessar så får jag inga fler?? Gått bra va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JagGårGul Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Okej 1. Varför i helvete svarar inte supporter trots att ge garanterar svar inom 24h 2. Varför i helvete ska man varenda gång åka nära ITM i de större turneringarna mot en 5% alternativt 7% på antingen turn eller river? 3. Vad i helvete kan man egentligen göra med sina FPPs man samlar in på IPN-klienten? 4. Varför i helvete står det på hemsidan att jag inte rejkat något på b2b-klienten denna månad trots att jag har grindat sönder + att jag fått vip-poäng för skiten? 5. Varför får man raked hands för vissa sngs men inte för andra? edit: 2an är ingen seriös fråga är bara lack på att det sker och jag har nyss slagit sönder knogarna. 5e frågan är jag tveksam på då jag hittade 688 raked hands trots att jag inte spelat en enda cg-sess under månaden. När jag sedan lirat en del cg-sessar så får jag inga fler?? Om du börjar spela på SVS kommer du bara ha ett av dessa problem. Nr.2 Antar att de är ett problem för alla på de flesta sidor....... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 24 Februari , 2009 Rapport Share Postad 24 Februari , 2009 Kan man inte tippa CL på Redbet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NSRakeback Postad 25 Februari , 2009 Rapport Share Postad 25 Februari , 2009 Jag hade en bugg med redbet och andra sidor samt MSN på min gamla laptop, jag kunde inte komma in på clienten, eller in på msn.. Felet var: Klockan stog inställd på 1år fel typ Säker att din står rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 28 Februari , 2009 Rapport Share Postad 28 Februari , 2009 vart och när betalas raken ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 1 Mars , 2009 Rapport Share Postad 1 Mars , 2009 vart och när betalas raken ut? Mellan 1a och 5e. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jason Postad 1 Mars , 2009 Rapport Share Postad 1 Mars , 2009 När jag kikar på hur mycket rake jag betalat i HEM så ligger det ca 20% över vad Redbet's hemsida visar. Finns det någon inställning i HEM som gör att den kan räkns på samma sätt som Redbet's beräkning? Eller vart ligger felet? Hur är det för er andra om ni jämnför HEM med Redbets sida, hur stor är differansen? Säger inte att Redbet visar fel, men jag vill isåfall kunna göra någon ändring i HEM så den visar samma belopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moleskin Postad 1 Mars , 2009 Rapport Share Postad 1 Mars , 2009 När jag kikar på hur mycket rake jag betalat i HEM så ligger det ca 20% över vad Redbet's hemsida visar. Finns det någon inställning i HEM som gör att den kan räkns på samma sätt som Redbet's beräkning? Eller vart ligger felet? Hur är det för er andra om ni jämnför HEM med Redbets sida, hur stor är differansen? Säger inte att Redbet visar fel, men jag vill isåfall kunna göra någon ändring i HEM så den visar samma belopp. Menar du entraction eller boss? Om det är boss borde det helt enkelt kunna va så att du kanske spelar en del med dollar och TRY som valuta och att HEM tror att allt är i euro. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jason Postad 1 Mars , 2009 Rapport Share Postad 1 Mars , 2009 Menar du entraction eller boss? Om det är boss borde det helt enkelt kunna va så att du kanske spelar en del med dollar och TRY som valuta och att HEM tror att allt är i euro. Spelar endast på Entraction. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lundis Postad 1 Mars , 2009 Rapport Share Postad 1 Mars , 2009 HEM räknar vad alla betalt i snitt vid dina bord, antagligen spelar du TAG och betalar helt enkelt lite mindre i rake än medelspelaren på dina bord. Men vad jag förstår så är det på gång med att du ska kunne se exakt vad just du betalt i rake. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BeroendeForever Postad 2 Mars , 2009 Rapport Share Postad 2 Mars , 2009 Redbet verkar ha insett att min affiltate var en idiot/skit och verkar vara beredda att be om ursäkt och betala det han är "skyldig" mig. Bättre än jag väntat och blir det så förtjänar den sidan en huge ursäkt från mig och en stor eloge Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Framax Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Är det någon här som har fått sin rakeback än? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
larrah Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Är det någon här som har fått sin rakeback än? Talade med supporten tidigare idag, ingen har fått sin rb pga om struktureringar av rakebacksystemet. Däremot skulle den komma imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Har fått min rb för ipn men inte b2b. Skulle komma imorgon sa de. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ekan123 Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 jaja rakeback snack hit och dit, men en annan fråga vad finns det för in och uttags möjligheter på sajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Maruzi Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 moneybookers . går in o ut på direkten. neteller : samma som moneybookers visakort : insättning bankuttag : 1 min om du har swedbank, 1 arbetsdag om du har ngon annan svensk bank. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts