Gå till innehåll

SAJT: Unibet.com


in|sane

Recommended Posts

  • Svars 337
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Unibet har ett forum, ganska fattigt sådant, där de egna spelarna överöser varandra med kritik. De flesta verkar vilja dra.

 

Då jag lirat en hel del på b2b, och ibland expekt innan de bytte till tain, så vet jag hur rutten prima är.

 

Noll känsla i den klienten.

 

Vad tycker panelen på detta forum?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Unibet har ett forum, ganska fattigt sådant, där de egna spelarna överöser varandra med kritik. De flesta verkar vilja dra.

 

 

Då jag lirat en hel del på b2b, och ibland expekt innan de bytte till tain, så vet jag hur rutten prima är.

 

Noll känsla i den klienten.

 

Vad tycker panelen på detta forum?

 

förra va bättre spelkänsla i men det är väll som man vänjer sig =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har skickat 3 mail till supporet sedan dom drog igång. Fortfarande inget svar! Ska man lira på Prima kan man gärna välja ett annat Primaskinn(t.ex Royal CC med RB). Det gör jag!

 

Om du nu ska välja ett annat prima skin rekomenderar jag att du väljer något som är skattefritt i sverige dvs inte royal vegas eller dyligt utan typ Nordicbet eller bet 365. För er som gillar att spela sit and goes så tycker jag ni skall prova på primas rounders, det är helt överlägset vad gäller rake, om ni väljer att bygga eran bankrulle med hjälp av tokens istället för vanliga pengar betalar ni i princip 0 kr i rake utom första gångerna ni köper in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag delar dator med brorsan och han kom in på nya unibet helt normalt utan problem. Men när jag skulle logga in på det nya för första gången så kom det bara upp ett meddelande med min brorsas Alias. Och jag kunde inte ändra det.

Kan man inte 2 i hushållet spela på nya unibet?

HAr mejlat supporten med de svarar ju aldrig,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag delar dator med brorsan och han kom in på nya unibet helt normalt utan problem. Men när jag skulle logga in på det nya för första gången så kom det bara upp ett meddelande med min brorsas Alias. Och jag kunde inte ändra det.

Kan man inte 2 i hushållet spela på nya unibet?

HAr mejlat supporten med de svarar ju aldrig,

 

Skulle gissa på att du första gången måste logga in på någon annan dator än din brors. Det har förmodligen med säkerheten att göra, när du väl gjort det en gång borde du kunna spela på din brors dator.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som lirar på unibet regelbundet. De här vippoängen som man får, kan man använda de till något annat än inträde i turneringar?

Sitter man o maler ett par timmar om dagen så är det ju nästan ett krav på nån slags rakeback. Ni som lirar unibet, kanske vet hur det ligger till?

 

Satte in några spänn för att cleara bonusen på 50 dollar för 100 rakade händer, men när det nu är klart så kan man ju lika gärna byta tillbaka till en annan primasida om man inte får nån slags rakeback

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
är det samma som vip cashback gold?

 

 

vilka nivåer ä'r det 200bb? alla eller bara NL100?

 

 

har de 2-7-3 draw fortfarande? antar inte eftersom det är prima...?!

 

Unibets egna bord har 200BB medan de borden som delas med prima har 100BB som vanligt. Tror ej om de har någon cashback eller bananer, så jag ser ingen större anledning att spela på unibet överhuvudtaget i nuläget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Unibets egna bord har 200BB medan de borden som delas med prima har 100BB som vanligt. Tror ej om de har någon cashback eller bananer, så jag ser ingen större anledning att spela på unibet överhuvudtaget i nuläget.

 

Spelarna på Unibets egna bord är i huvudsak sportsbetting-kunder och är därför lite sämre än pokerspelare. Kan vara väl värt det en lördagkväll. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...