Luca Postad 4 Februari , 2007 Rapport Share Postad 4 Februari , 2007 Min hatkärlek till Pacific fortsätter. Har hållt mig borta ett tag nu men spelade en SnG i kväll. Den håller stilen..... Ideliga disconnects och lagpauser. Var nästan helt ospelbat stundvis. Som tur var tripplade jag upp på andra handen, så stacken tålde att skiten åt mina blinds när jag var borta långa stunder. När bubbelspelet började fanns dock bara en strategi - snabbt all in så fort jag fanns med i spelet några sekunder i taget. Jag kom med toktur till heads up med bara 1000 chips kvar. Vad händer då? Jo den stackars saten med 11 000 i stacken blir disconnectad och min koppling funkar bra i 2 minuter så jag blindar ut honom. Klassisk Pacific Poker... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ElNeko Postad 12 Februari , 2007 Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 Klienten har i en tidigare turnering lyckats få mig att betala BB i 4/5 händer när jag flyttats runt mellan olika bord. Igår i deras $75k G fick jag betala big blind två gånger på raken utan att byta bord. Stolen mellan mig och sb var tom och efter handen kom det in en kille där och då flyttas knappen ett steg, sb blir knappen, nya spelaren blir sb och jag blir BB igen Jag undrar om inte blindsklockan går under pauserna också. Prisstrukturen är ju också go, plats 250-151 får $37.50, ~ hälften av inköpet. Möjligtvis att någon satellitspelare som betalat $1 för att spela uppskattar en sån prisstruktur, men jag har svårt att tänka mig att någon annan gör det. Inga extrapengar i potten heller vilket det brukar vara. Summa sumarum, det blir nog inga fler söndagsturneringara på pacific för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BOGiS Postad 3 Mars , 2007 Rapport Share Postad 3 Mars , 2007 Någon som vet om man kan välja SEK som valuta när man gör ett uttag via bankwire ? Om det är möjligt, vänligen berätta till vilken kurs och vilket dag det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bozzzo Postad 3 Mars , 2007 Rapport Share Postad 3 Mars , 2007 Jag gjorde ett uttag via bankwire till mitt konto (swedbank) och fick kurs 7,0328 Detta var ca 2 veckor sedan då kursen var runt 7,03. Det blev också 0 kr i avgifter, då avsändaren (Pacific) betalade samtliga bankkostnader. Enda nackdelen var att det tog lite tid (över en vecka) innan pengarna var på kontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaha81 Postad 13 Mars , 2007 Rapport Share Postad 13 Mars , 2007 Jag spelade en del i förmiddags och då (liksom alltid tidigare) tilläts 4 pokerbord samtidigt. Men när jag loggade in nu på kvällen runt 19 så tilläts plötsligt bara 3! Någon annan som också erfarit detta? jäkla skit om det ska begränsas till 3 bord framöver >=( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaha81 Postad 15 Mars , 2007 Rapport Share Postad 15 Mars , 2007 4 bord igen.. verkar bara vart ett tillfälligt fel =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Manga_s Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Har tagit ut till Neteller flera gånger förrut men nu helt plötsligt finns inte "Neteller" som ett utbetalningsalternativ. Någon annan som upplever samma problem eller som vet vad man ska göra åt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Har tagit ut till Neteller flera gånger förrut men nu helt plötsligt finns inte "Neteller" som ett utbetalningsalternativ. Någon annan som upplever samma problem eller som vet vad man ska göra åt det? Nej, neteller finns kvar som uttagsalternativ här tack och lov. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vafantroru Postad 21 Mars , 2007 Rapport Share Postad 21 Mars , 2007 hur fungerar bonusen egentligen?? hittar inga villkor eller nåt. lätt att clear på nl 50? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vafantroru Postad 21 Mars , 2007 Rapport Share Postad 21 Mars , 2007 alltså ser att dne kommer direkt men va e vilkoren för att casha ut den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 21 Mars , 2007 Rapport Share Postad 21 Mars , 2007 Har tagit ut till Neteller flera gånger förrut men nu helt plötsligt finns inte "Neteller" som ett utbetalningsalternativ. Någon annan som upplever samma problem eller som vet vad man ska göra åt det? Samma sak skedde med mig när det gällde VISA. Om man inte har använt metoden för att göra en deposit på ett år så försvinner den som utbetalningsalternativ. Så jag antar om du gör en deposit via neteller så dyker den upp igen. Men snacka med deras livesuport så vet du säkert. Obs: Det har varit tillfällen då flera av deras utbetalningsalternativ har legat nere. Så det kan också vara ett tillfälligt problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-ULLIZ- Postad 24 Mars , 2007 Rapport Share Postad 24 Mars , 2007 Finns säkert svar någonstans här redan men hittar det inte i så fall.... Hur är det med reloadbonusar på Pacific? Fungerar de oxå så att man får bonusen med en gång i så fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kaTTla Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Kommer det komma så att man kan lira iaf2-3 bord eller vad tänkre dem med. Kan ju inte va fel o raeka mer:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Kommer det komma så att man kan lira iaf2-3 bord eller vad tänkre dem med. Kan ju inte va fel o raeka mer:mrgreen: Det kan man nu. Har funnits ett bra tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kaTTla Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 Det kan man nu. Har funnits ett bra tag. maila supporten o fick programvaran av supporten:-D go sajt annars! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liljah Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 hur går man tillväga för att spela på mer än ett bord? jag måste vra bra dum för jag fattar verkligen inte. det går väl att spela på mer än ett?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peter-23 Postad 23 Maj , 2007 Rapport Share Postad 23 Maj , 2007 hur går man tillväga för att spela på mer än ett bord? jag måste vra bra dum för jag fattar verkligen inte. det går väl att spela på mer än ett?? Jag tror inte att det går med den svenska klienten. Det finns en särskild multi version. http://www.pacificpoker.com/multi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drayman Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Vad tycker ni andra om Pacifics nya klient? Kass tycker iaf jag med j-a 3D, avatarer och krimskrams. Plus den där vansinniga all-in knappen som sitter 1 mm från raise knappen (man får ingen fråga - en misclick och hela stacken åker in i potten ) Gillar du den gamla klienten med sitt avskalade gränssnitt så uppgradera inte till den nya. Har du uppgraderat men vill återgå till den gamla klienten igen ( ja den funkar fortfarande gudskelov) så finns installationsfilen att hämta på http://setupspcp1.888.com/setups/support/full/en/3.509/pacificpokersetup.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Atariman Postad 4 Juni , 2007 Rapport Share Postad 4 Juni , 2007 Vad tycker ni andra om Pacifics nya klient? Kass tycker iaf jag med j-a 3D, avatarer och krimskrams. Plus den där vansinniga all-in knappen som sitter 1 mm från raise knappen (man får ingen fråga - en misclick och hela stacken åker in i potten ) Jag tycker den känns schysst jag - klienten behövde verkligen fräschas upp, kändes en aning neandertal över den tidigare. Är nog mest bara en vanesak innan du lärt dig undvika "all-in"-knappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Falcy Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 hmm, om datorn hänger sig och man måste starta om, åker man ur turneringen då ? Jag skulle installera Multi versionen och stängde ner klienten, jag hann inte läsa allt och tryckte OK. När jag kommer tillbaka står det finished in 9th place. Om det är så att man åker ur turnering även om datorn måste startas om, så är det ju katastrof. Nu gjorde jag en tabbe så jag får skylla mig själv... EDIT: Mark2: I see that in this case you are actually correct. What happened is that you were prematurely ejected from the tournament because you were changing versions of the software. You will be refunded shortly Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 15 Juni , 2007 Rapport Share Postad 15 Juni , 2007 Hur lång tid tar uttag till moneybookers? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
decoy Postad 21 Juli , 2007 Rapport Share Postad 21 Juli , 2007 Går det att göra uttag från Pacific (överföring ) till svenskt bankkonto? Eller måste man ha Neteller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Zero Postad 22 Juli , 2007 Rapport Share Postad 22 Juli , 2007 Det går utmärkt att göra banköverföring till ditt konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
redlineer Postad 22 Juli , 2007 Rapport Share Postad 22 Juli , 2007 Har dom någon reload bonus? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
redlineer Postad 23 Juli , 2007 Rapport Share Postad 23 Juli , 2007 Skandal, tar 4-5 dagar att få ut pengar med neteller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts