Keno Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Även om de spärrat kortet, kan man casha ut till sin bank då? Vill inte sätta in mer, men vill få ut såsen. Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Hej, ingen aning, jag håller på och skickar mail till dom, väntar på svar. Hann casha ut innan de blockerade mitt konto på pacific, men håller på och undrar om jag får min deg eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikj Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Nyss börjat på Pacific. Väldigt lösa spelare, men fattar ej hur bonusen kan vara så fett seg?? 100 comp pts ger $1 och 10$ ger 1 bonuspt. Går ju fett segt ju, eller har jag missat nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lumor_ Postad 10 September , 2006 Rapport Share Postad 10 September , 2006 Inte missat något. Bonusen består i de lösa spelarna. Det har dock blivit tightare på sista tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 11 September , 2006 Rapport Share Postad 11 September , 2006 Nyss börjat på Pacific. Väldigt lösa spelare, men fattar ej hur bonusen kan vara så fett seg?? 100 comp pts ger $1 och 10$ ger 1 bonuspt. Går ju fett segt ju, eller har jag missat nått? Ja, den där comp pointsen har inte mycket med sign-up bonusen att göra. Det är något slags cashbacksystem. Om du frågar supporten så får du reda på exakt hur mycket mer du måste satsa innan bonusen är clearad. Visst är den seg, men de flesta pokerbonusar är inte ett pinnhål bättre. Ta en titt på Titanpokers bonus tex som är 50ggr värre! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 11 September , 2006 Rapport Share Postad 11 September , 2006 Nyss börjat på Pacific. Väldigt lösa spelare, men fattar ej hur bonusen kan vara så fett seg?? 100 comp pts ger $1 och 10$ ger 1 bonuspt. Går ju fett segt ju, eller har jag missat nått? Ja det är cashback. När du är uppe i $2 i cashback så motsvarar det att du omsatt bonusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikj Postad 11 September , 2006 Rapport Share Postad 11 September , 2006 Aha. Trode att man måste få $100 för att cleara en $100 bonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jofre Postad 16 September , 2006 Rapport Share Postad 16 September , 2006 Sälja en EPT plats i London, går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
legance Postad 20 September , 2006 Rapport Share Postad 20 September , 2006 nån som vet hur lång tid det ta pacificpoker > neteller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Zero Postad 20 September , 2006 Rapport Share Postad 20 September , 2006 nån som vet hur lång tid det ta pacificpoker > neteller? Deja vu? hur lång tid tar cashout till neteller? Omkring en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
legance Postad 20 September , 2006 Rapport Share Postad 20 September , 2006 haha visste ja inte ens att ja frågat förut :> Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 22 September , 2006 Rapport Share Postad 22 September , 2006 Vänner, Jag har uppdaterat burken med nya delar och således gjort en nyinstallation av XP x64. Körde i samband med det in Avast antivirus. När jag börjar ladda ner Pacifics klient får jag en varning om att den innehåller spyware. Googlade men blev inte klokare. Det är ingenting att bry sig om, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Keno Postad 23 September , 2006 Rapport Share Postad 23 September , 2006 Vänner, Jag har uppdaterat burken med nya delar och således gjort en nyinstallation av XP x64. Körde i samband med det in Avast antivirus. När jag börjar ladda ner Pacifics klient får jag en varning om att den innehåller spyware. Googlade men blev inte klokare. Det är ingenting att bry sig om, eller? Jag fick samma varning när jag installerade och fick dagen efter ett mail om att de ville ha bild på mitt visa-kort, så det känns lite konstigt. Har inte märkt av nåt skumt ännu i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 Vänner, Ytterligare problem med Pacifics klient. Jag försökte installera klienten när jag "pausat" Avast, men det vägrar installeras på Win XP x64. Scheisse! Inte alls bra. Jag har några hundra dollar på det kontot som blivit över. Går det att casha ut utan att köra klienten? Det ska ju finnas någon webbversion av deras klient. I värsta fall får jag ta ut pengarna från mina föräldrars burk - och hoppas att det inte blir några problem. De bor nämligen 15 mil från mig. Usch, det här kan bli en långkörare i värsta fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakka Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 Vänner, Ytterligare problem med Pacifics klient. Jag försökte installera klienten när jag "pausat" Avast, men det vägrar installeras på Win XP x64. Scheisse! Inte alls bra. Jag har några hundra dollar på det kontot som blivit över. Går det att casha ut utan att köra klienten? Det ska ju finnas någon webbversion av deras klient. I värsta fall får jag ta ut pengarna från mina föräldrars burk - och hoppas att det inte blir några problem. De bor nämligen 15 mil från mig. Usch, det här kan bli en långkörare i värsta fall. Inga vänner som bor närmare än så? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 Inga vänner som bor närmare än så? Jag har inga vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 Inga vänner som bor närmare än så? Jag har inga vänner. Det går utmärkt att ta ut pengar med webbversionen av klienten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakka Postad 27 September , 2006 Rapport Share Postad 27 September , 2006 Inga vänner som bor närmare än så? Jag har inga vänner. Stackare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 28 September , 2006 Rapport Share Postad 28 September , 2006 Det går utmärkt att ta ut pengar med webbversionen av klienten. Tack, tack. Nu är lite sköna och gröna pengar på väg till mig. BTW: Pacific har lätt den bästa webbklient jag spelat på. Sjukt smidig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XarsioN Postad 29 September , 2006 Rapport Share Postad 29 September , 2006 Hm, jag tror jag har problem med ljudet på pacific poker. ljudet när jag spelar låter inte alls som ljudfilerna som ligger i pacificmappen, jag har multi-table mjukvaran. har någon haft samma problem? har sjukt äckliga ljud. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Zero Postad 29 September , 2006 Rapport Share Postad 29 September , 2006 Hm, jag tror jag har problem med ljudet på pacific poker. ljudet när jag spelar låter inte alls som ljudfilerna som ligger i pacificmappen, jag har multi-table mjukvaran. har någon haft samma problem? har sjukt äckliga ljud. Jag har haft samma problem som löstes genom att ändra maskinvaruaccelerationsnivån. Startmenyn- Kör- öppna dxdiag- klicka på ljudfliken- ändra från full acceleration till något annat och se om det fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikj Postad 29 September , 2006 Rapport Share Postad 29 September , 2006 betalade för handgrabber. men har inte hört en knysst från dom. fett segt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XarsioN Postad 29 September , 2006 Rapport Share Postad 29 September , 2006 Hm, jag tror jag har problem med ljudet på pacific poker. ljudet när jag spelar låter inte alls som ljudfilerna som ligger i pacificmappen, jag har multi-table mjukvaran. har någon haft samma problem? har sjukt äckliga ljud. Jag har haft samma problem som löstes genom att ändra maskinvaruaccelerationsnivån. Startmenyn- Kör- öppna dxdiag- klicka på ljudfliken- ändra från full acceleration till något annat och se om det fungerar. Tackar för hjälpen, funka perfekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fangface Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Hej! Har inte spelat på Pacific på år och dag. Satte in 400$ från neteller där för säkert 1½ år sedan men orkade aldrig spela klart bonusen. Tog ut allt utom det som var kvar att spela in av bonusen för väldigt länge sedan. Nu till den klassiska frågan, uttag via neteller? Jag vet att jag då tidigare både satte in samt tog ut pengar mha neteller. Men när jag kikar nu under cashier/cashout så är de enda två metoderna: Wire Transfer och Bank Draft. Varför ingen neteller? Eller är det så att neteller döljer sig längre in i processen under ex. Wire Transfer? Hjälp en som inte spelat sen Sundsvall brann på Pacific är ni snälla... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Zero Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Om du vill ha ut pengarna till Neteller får du maila supporten om du inte har Neteller under en egen flik. Vill du bara ha ut pengarna så kan jag rekommendera wire transfer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts