Hammar98 Postad 17 timmar sedan Rapport Postad 17 timmar sedan Skriver lite längre inlägg om vad jag har planerat+ mit och zankas kommande bet imorgon =) 5 Citera
Hammar98 Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan Jag och Zanka har tänkt starta en gemensam dagbok som startas upp med ett litet bet fram till nyår =). Bettet (vi har redan gjort hyfsat många emot varandra) är ett bet som går ut på att man ska nå sina egna mål fram till nyår. Mina mål (vi satte bettet igår så f.om den 8e agusti) 63 gymsessioner Gå ner 15kg (började köra diet+träning för 2.5 månader sen ca och är back 8kg så bara fortsätta+lite mer träning) 145h studerat (ska följa bättre studiedmetod som jag redogör till pontus och lämna mobilen utanför rummet när jag studerat för bättre fokus) 800h spelat. Läsa minst 2 böker. Och om jag når dessa mål så bjuder Zanka på flygresa till uruguay (från paraguay)+ hotell för mig och tjejen några dagar. Har generellt tjänt att jag inte har utnyttjat chansen online pokern är och haft tillräkligt proffsig attidtyd/lagt ner tillräkligt tid kring pokern. Och målet är att under resten av året och kommande åren verkligen sattsa fullt ut å ta nyttja av denna chansen och sätta upp mig i en fin ekonomisk position till framtiden. Förövrigt spelar jag mest WTPglobal idag (120-580nl) och kommer troligtvis lägga till några softa 6max sidor inom snar framtid till grinden och exklusivt köra 200nl-600nl. Och är i år är jag plus någonstans mellan 57-60k dollar. Jag och Zanka har också ett extra 5k sek bet att vi måste posta veckliga uppdatering i pokerforum (jag tar ledigt 15-31a oktober så postar inte under den tiden) Sättet jag kommer göra det är posta varje måndag veckans mål+hur det gick med förra veckans mål+resultat i dollar (graf om jag spelar sida som man kan tracka)+övriga tankar. Kanske även gör någon typ av månadssummering. Om någon har några tankar/ideer/frågor så är det bara ge input =). 2 Citera
Recommended Posts