Caines Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=25751&highlight=vippo%E4ng+turneringar Citera
stiefen Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Vad är det som händer på Heypoker egentligen? Beställde en vara för en vecka sen, har inte fått någon orderbekräftelse än.Inte något svar på mailet jag skickade för ett tag sen heller. Och den där popupen om x-box 360 tävlingen som kommer upp när man loggar in börjar bli lite gammal nu. Citera
ludomir Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 ... och HeyJohan tycks inte vilja svara på priv heller Citera
kfluffie Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 ... och HeyJohan tycks inte vilja svara på priv heller Skicka ett mail till support@heypoker.com Brukar oftast gå snabbare om inte HeyJohan är online. MVH //KF Citera
emilio_barzini Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Jag tror (hoppas) att det är semestrar som spökar.... Vill inte se att Heypoker börjar tappa allt de dom är bra på! Citera
HeyJohan Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 HeyJohan är tillbaka och med den vår service! PM:a mig era frågor så har ni svar under dagen. Nu är det allvar igen. Mvh Johan Citera
Recommended Posts