Benganiolo Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 Benganiolo: Men vad har vi sagt om att spela på fyllan! Det är lite sent att försöka spela ihop bonusen nu med tanke på att du öppnade kontot 4 september, men å andra sidan så ska du ju ha nåt för att du försökte. Ta en titt på ditt konto igen Mvh Johan Haha... jag gillar att ni premierar misslyckade fyllebonushoranden tackar johan! Känns bättre i själen nu Skadast Det är ju fylletrattar som jag som betalar era bonusar Citera
Vicious Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Hej svaret kanske står någonstans i den här strängen men jag orkar inte läsa 19 sidor. Jag undrar hur länga sign up erbjudandet gäller? Är det fortfarande aktuellt? / En kåt bonus hora Citera
HeyJohan Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Vicious: Varför läsa hela tråden när man kan läsahär Jodå, det gäller fortfarande. All info hittar du via länken ovan. Mvh Johan Citera
majon96 Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Läste första sidan av de 19 och sedan hoppade jag till 19:e. På första sidan kunde jag läsa att man fick en VIP-poäng om raken översteg .30, men eftersom raken togs i .25-steg så var följdaktligen .50 den minsta rake som behövdes för att få en VIP-poäng (Potten måste alltså minst vara på 10 dollar). Jag har spelat en den på både Unibet och Bestpoker som är verksamma inom samma nätverk och där fanns inte dessa steg utan där räckte det med den logiska pottstorleken på 6 euro för att få en VIP-poäng. Har ni egna regler, eller är detta ändrat sedan det inlägg jag tidigare läst. Tack på förhand /Magnus Citera
Nusseman Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Det är ändrat och det är inte €6 som gäller utan €7. Det har aldrig varit €6 på Unibet eller Bestpoker heller. Citera
majon96 Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Följande svar fick jag från Bestpokers support den 22:a Oktober, gäller inte det längre?? Please note that the following is a rake table from our website: No Limit, Pot Limit and ½Pot Limit € 0.05 per € 1.00 and capped at € 0.75 for 2-3 players, € 2.00 for 4-5 players and € 3,00 for 6-10 players. 0,05 euro per 1 euro ger alltså att potten måste vara på 6 euro (6*0,05=0,3) Stämmer inte detta längre? MVH /Magnus Citera
Caines Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Följande svar fick jag från Bestpokers support den 22:a Oktober, gäller inte det längre?? Please note that the following is a rake table from our website: No Limit, Pot Limit and ½Pot Limit € 0.05 per € 1.00 and capped at € 0.75 for 2-3 players, € 2.00 for 4-5 players and € 3,00 for 6-10 players. 0,05 euro per 1 euro ger alltså att potten måste vara på 6 euro (6*0,05=0,3) Stämmer inte detta längre? MVH /Magnus 0,30 är inte över 0,30 alltså behövs det 7 euro i potten för att det ska gå över 0,30, kunde inte förklara bättre Citera
Nusseman Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Följande svar fick jag från Bestpokers support den 22:a Oktober, gäller inte det längre?? Please note that the following is a rake table from our website: No Limit, Pot Limit and ½Pot Limit € 0.05 per € 1.00 and capped at € 0.75 for 2-3 players, € 2.00 for 4-5 players and € 3,00 for 6-10 players. 0,05 euro per 1 euro ger alltså att potten måste vara på 6 euro (6*0,05=0,3) Stämmer inte detta längre? MVH /Magnus Alla B2B skin har vad jag vet gett samma felaktiga information. Det är inte €0,3 eller mer, det är MER ÄN €0,3 för att VIP-poäng ska ges. Otroligt klantig och helt sjukt att inte alla skins har ändrat informationen än. Citera
Oskarsson Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 "deposit code is invalid" Citera
Nidot Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Du ska inte andvända PFNU200 som deposit kod, utan som registreringskod Citera
Cyntax Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Laddade ner klienten genom pf's länk så att bonuskoden kom med. Sen kom ett mail som bara innehöll en massa konstiga tecken?? (Det var samma då jag signade hos U2poker.com) När jag sen skulle logga in på webbplatsen för att sätta in 200€ var login/password inte giltigt... wazzup? Jag som tänkte spela turneringen ikväll och vinna en PlayStation Portable! Citera
baath Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Fungerar det att sätta in pengar med neteller till en kompis även om man själv redan signat upp sig på heypoker och satt in pengar till sitt eget konto med samma neteller konto? Citera
baang Postad 25 November , 2005 Rapport Postad 25 November , 2005 om jag signar upp med pfnukoden för 200€ och samtidigt skriver in nick på en annan för referbonus får jag båda eller bara ena då? och isf vilken? Citera
HeyJohan Postad 25 November , 2005 Rapport Postad 25 November , 2005 Cyntax: Har problemet löst sig? Sorry att jag inte såg det förrän nu. baath: Jag tror inte det. Skicka ett mail till support@heypoker.com och fråga om de vill göra ett undantag för dig. baang: I så fall får du tyvärr bara Refer-bonusen så var försiktig Skälet är att PF-bonusen är en form av Refer då du har kommit till oss via dem och därmed inte via den som du vill skriva in i Refer-rutan. Så det borde egentligen vara tvärtom. Mvh Johan Citera
frescha Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 Yutta: VIP-poängen kommer att sammanställas på lördag och därefter tar det cirka 2 arbetsdagar innan de har krediterats till all konton. Atilla: Erbjudandet med 100% max €200 gäller till och med 31 december så du har gott om tid Ska man ha clearat bonusen innan den 31 december eller ska första insättningen vara gjord innan dess? (Isåfall skulle man till i slutet på januari på sig för att cleara bonusen vad jag kan förstå) Citera
frescha Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 Har en till fråga, när jag göra en insättning via internetbank, ska jag göa en eu betalning eller en utlandsbetalning? Citera
Janson Postad 2 December , 2005 Rapport Postad 2 December , 2005 Vad jag hört gäller bonuserbjudandet till 31 dec.. Kan man då sätta in 200E den 30dec och sedan samla VIP i 30dar framåt eller är 30dec slutdatum på att cleara sin bonus..? Citera
HeyJohan Postad 2 December , 2005 Rapport Postad 2 December , 2005 frescha: Japp, det räcker med att du har clearat bonusen till 30 januari och gjort första insättningen senast 31 december På fråga 2 är jag lite osäker. Skicka ett mail till support@heypoker.com och fråga för att få ett 100%-igt svar. Janson: Se ovan. Det räcker att du gör första insättningen 31 december. Mvh Johan Citera
Gäst Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 Måste man köpa bonusen för vip-poängen eller finns dem kvar till och shoppa med? Citera
Caines Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 Måste man köpa bonusen för vip-poängen eller finns dem kvar till och shoppa med? Du kan shoppa loss och ändå få bonusen Citera
xermi Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 Kan vi inte få se lite extra vip-poäng för folk som reggar via pokerforum, och sätter in säg över 100€ eller så, så här i juletider? mvh Jonas Citera
hank666 Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Hejsan! Fick just min signup bonus från heypoker. Men inga VIP-poäng har dragits, dras inte dessa när man clearat signup-bonusen? /henrik Citera
Nusseman Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Hejsan! Fick just min signup bonus från heypoker. Men inga VIP-poäng har dragits, dras inte dessa när man clearat signup-bonusen? /henrik Nej, de handlar du roliga prylar i VIP-shopen för Citera
xermi Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 Kan vi inte få se lite extra vip-poäng för folk som reggar via pokerforum, och sätter in säg över 100€ eller så, så här i juletider? mvh Jonas Ingen julbonus, nähe nåja, får väl nyttja den befintliga bonusen då! mvh Jonas Citera
mdmar Postad 7 December , 2005 Rapport Postad 7 December , 2005 Fungerar bonusen ännu? Jag tänkte signa nu, men ingen länk fungerar... Serverprob. eller slut på erbjudandet?! Citera
Recommended Posts