AvdankadGamer Postad Torsdag kl 09:30 Författare Rapport Postad Torsdag kl 09:30 Bjussar på lite händer som spelats under gårdagen. Här har vi en reg som har lärt sig gto från youtube eller något Kul att göra om toppar till bluff kan jag tycka ibland. fisk i SB reg i BB Kan inte spela scared money även när man skottar höga stakes. FI är jättereg och brukar hålla dessa bord. Bluffar iofs kanske med bäst hand här ibland 2 1 Citera
Markus8000 Postad Torsdag kl 15:47 Rapport Postad Torsdag kl 15:47 Kul att du delar händer 🕺 1 Citera
AvdankadGamer Postad Lördag kl 21:44 Författare Rapport Postad Lördag kl 21:44 Osant bra vecka hittils, ser fram emot att posta grafen imorgon när vi ska veckosummera! Dags för en liten tävling: Den som kan gissa mitt net+ (inom 500kr) från och med i måndags till och med imorgon kväll vinner ett pris. (tips på pris mottages gärna också) Citera
Rhetoric Postad Lördag kl 22:37 Rapport Postad Lördag kl 22:37 (redigerade) 55 minuter sedan, säger AvdankadGamer : Osant bra vecka hittils, ser fram emot att posta grafen imorgon när vi ska veckosummera! Dags för en liten tävling: Den som kan gissa mitt net+ (inom 500kr) från och med i måndags till och med imorgon kväll vinner ett pris. (tips på pris mottages gärna också) +27 350 Redigerad Lördag kl 22:40 av Rhetoric Citera
Babushka1 Postad igår kl 00:19 Rapport Postad igår kl 00:19 2 timmar sedan, säger AvdankadGamer : Osant bra vecka hittils, ser fram emot att posta grafen imorgon när vi ska veckosummera! Dags för en liten tävling: Den som kan gissa mitt net+ (inom 500kr) från och med i måndags till och med imorgon kväll vinner ett pris. (tips på pris mottages gärna också) + 650 450kr Citera
soldado9 Postad igår kl 02:05 Rapport Postad igår kl 02:05 Den 2026-01-15 kl 16:47, säger Markus8000 : Kul att du delar händer 🕺 Håller med! 1 timme sedan, säger Babushka1 : + 650 450kr +13,337 kr Citera
WendyWitch Postad igår kl 09:47 Rapport Postad igår kl 09:47 12 timmar sedan, säger AvdankadGamer : Osant bra vecka hittils, ser fram emot att posta grafen imorgon när vi ska veckosummera! Dags för en liten tävling: Den som kan gissa mitt net+ (inom 500kr) från och med i måndags till och med imorgon kväll vinner ett pris. (tips på pris mottages gärna också) +36 497kr Citera
AvdankadGamer Postad 13 timmar sedan Författare Rapport Postad 13 timmar sedan Stunden som alla väntat på är nu här. Tur jag inte hade kommit på något roligt pris för det var ingen som vann. @KlonkSteve var dock närmast! Om man kollar tillbaka på tidigare veckor i denna dagbok så är den här veckan helt sanslös. Vinna en flip på /100 där man satt med typ 25% av rullen på bordet var liksom en nyckelhand denna vecka som vi tog med oss (i alla fall fram till idag söndag då alla allins gick iskallt). Jag lägger några roliga händer i kommande inlägg, men här har ni i alla fall sessions för veckan (klarade nästan hela veckan utan en enda backsession!) och veckografen! Nu känner jag mig väl rullad för /10 så har filtrerat bort /2 från lobbyn nu. Spelat mestadels /5 igår och idag då det inte gått så mycket annat de tider jag spelat. Hoppas att det rullar mer /10 och /20 kommande vecka! 6 Citera
AvdankadGamer Postad 13 timmar sedan Författare Rapport Postad 13 timmar sedan Och så lite händer! Mot reg i BB: Dumt att bluffa in i (svag?)regs ocappade range... Han stekte dock länge i tidsbanken innan han synade så tror han ville folda Targetade AK så den lär han ju vikt alla dagar i veckan så kanske inte var lika slakt som resultatet visar. Dags att visa lite händer jag torskar dock hehe, har typ bara postat händer jag vinner 😅 Och till sist får vi fråga oss om FI vet hur lång en stege är? 4 Citera
Fiskpinnen Postad 2 timmar sedan Rapport Postad 2 timmar sedan Den 2026-01-09 kl 00:27, säger AvdankadGamer : Tror jag gjorde en liten justering där jag tightade till mina ranger preflop också, vilket jag tror kan ha hjälpt min blueline lite. Men har nog mest med varians att göra. Så tighta till pre-flop rangen lite säger du...? 🤔📄🖋️ 1 Citera
Recommended Posts