Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad (redigerade)
10 timmar sedan, säger AvdankadGamer :

Hur går det för oss? Ser dig sällan vid borden 🫣

Blev rätt otaggad på svs efter denna läsning. Testar runt lite, vet inte riktigt vilken site jag ska landa på. 
Kör lite Unibet just nu men springet där är riktigt kasst 

Redigerad av Fillen3
  • 1 month later...
Postad
3 timmar sedan, säger Zanka :

Vad spelar du för games? :)

Texas nl /10/10/20. Är sjukt annorlunda att spela live, går knappt att jämföra med online poker. Hamnar konstant i spots som man aldrig varit med om tidigare. Kan dock bli lite långsamt om man är kortdöd 

• Like 2
Postad
12 timmar sedan, säger Fillen3 :

Texas nl /10/10/20. Är sjukt annorlunda att spela live, går knappt att jämföra med online poker. Hamnar konstant i spots som man aldrig varit med om tidigare. Kan dock bli lite långsamt om man är kortdöd 

Kan dock bli extremt långsamt även om man är korthaj. Detta är ju givetvis vad som gör dynamiken och hela spelet helt annorlunda. Det finns ju så klart både negativa och positiva saker med detta. Det mest positiva är att man har nära till baren :/

• Like 1
Postad
Den 2026-03-02 kl 11:51, säger Fillen3 :

Har blitt så att jag har hoppat på livegrinden. Tycker det är skitkul, kontanthanteringen är dock mindre kul😅

IMG_6771.jpeg

Alltid trevligt att hålla riktiga chip i handen,  men det kan bli lite drygt att bära med sig om man vinner mycket.

Postad
Den 2026-03-02 kl 17:48, säger Fillen3 :

Är sjukt annorlunda att spela live, går knappt att jämföra med online poker. Hamnar konstant i spots som man aldrig varit med om tidigare.

Den vanliga uppfattningen är att det är lättare att vinna vid livespel än på nätet. Det är också min erfarenhet. Håller du med?