Fillen3 Postad 22 Februari Författare Rapport Postad 22 Februari 1 timme sedan, säger soldado9 : Kommentar? @stefanovic @stefanovic Vi söker upp han tycker jag😈 Citera
Fillen3 Postad 22 Februari Författare Rapport Postad 22 Februari 11k kvar på kontot nu 🥲Får se om man kan snurra upp detta. Kan ju poker hyfsat bra, men det detta med br hantering.. Inte min grej😂 Citera
stefanovic Postad 23 Februari Rapport Postad 23 Februari 5 timmar sedan, säger soldado9 : Kommentar? @stefanovic Äsch ta det med en nypa salt. Det är väl kul för fisken att få vinna och få lite “nice hand” emojis från övriga spelare. Hade inte brytt mig ett skit om andra regs gjorde samma mot mig. Citera
Fillen3 Postad 23 Februari Författare Rapport Postad 23 Februari 5 minuter sedan, säger stefanovic : Äsch ta det med en nypa salt. Det är väl kul för fisken att få vinna och få lite “nice hand” emojis från övriga spelare. Hade inte brytt mig ett skit om andra regs gjorde samma mot mig. Skrev ju att du var en sköning, menade det😉 1 Citera
Kennethhhh Postad 23 Februari Rapport Postad 23 Februari 12 timmar sedan, säger Fillen3 : 11k kvar på kontot nu 🥲Får se om man kan snurra upp detta. Kan ju poker hyfsat bra, men det detta med br hantering.. Inte min grej😂 Kämpa! lyckas du gula är jag genuint oroad över nuvarande ekosystem. #pokerdead2025? 1 Citera
Fillen3 Postad 23 Februari Författare Rapport Postad 23 Februari 38 minuter sedan, säger Kennethhhh : Kämpa! lyckas du gula är jag genuint oroad över nuvarande ekosystem. #pokerdead2025? Ty! Nejdå bara jag som har blivit dålig Citera
Johan_Beta Postad 25 Februari Rapport Postad 25 Februari Den 2025-02-23 kl 02:59, säger stefanovic : Äsch ta det med en nypa salt. Det är väl kul för fisken att få vinna och få lite “nice hand” emojis från övriga spelare. Hade inte brytt mig ett skit om andra regs gjorde samma mot mig. Helvete, jag måste slå på emojis. Sitter folk sådär hela tiden? 1 Citera
Fillen3 Postad 26 Februari Författare Rapport Postad 26 Februari (redigerade) Har proffsen cheatcodes? Hur hittar man äns en checkback här på river(hu)🙃 Redigerad 26 Februari av Fillen3 2 1 Citera
Markus8000 Postad 28 Februari Rapport Postad 28 Februari Den 2025-02-26 kl 20:57, säger Fillen3 : Har proffsen cheatcodes? Hur hittar man äns en checkback här på river(hu)🙃 Heja Fillen3. Vad kul att du skriver dagbok. Sen är det ju lite magstarkt att skjuta din motståndare i sank för riverchecken då ingen av er direkt kommer till river med skräp särskilt ofta. Snyggt spelat av honom. Hoppas jag har den disciplinen nån gång i livet. 3 Citera
Fillen3 Postad 28 Februari Författare Rapport Postad 28 Februari (redigerade) 3 timmar sedan, säger Markus8000 : Heja Fillen3. Vad kul att du skriver dagbok. Sen är det ju lite magstarkt att skjuta din motståndare i sank för riverchecken då ingen av er direkt kommer till river med skräp särskilt ofta. Snyggt spelat av honom. Hoppas jag har den disciplinen nån gång i livet. Jojo fin check så sett! Var bara tilt i stunden hehe.. Har ju många händer som är sämre än nötstegen där på river så borde få betalt tycker jag😅 Redigerad 28 Februari av Fillen3 Citera
Fillen3 Postad 28 Februari Författare Rapport Postad 28 Februari https://www.instagram.com/kanal5sverige/reel/DGfHy9POM4u/ Nån som vet vem denna sköna lirare är?😀 Citera
Snake911 Postad 28 Februari Rapport Postad 28 Februari 4 minuter sedan, säger Fillen3 : https://www.instagram.com/kanal5sverige/reel/DGfHy9POM4u/ Nån som vet vem denna sköna lirare är?😀 För helvete! Det är ju Explo Janne ifrån Tensta! Så han har alltså varit i Marocco och spelat poker. Där ser man. Citera
Fillen3 Postad 28 Februari Författare Rapport Postad 28 Februari Små tråkig månad med tanke på plo backet. Men får la vara nöjd med att plussa lite ändå hehe Citera
Fillen3 Postad 3 Mars Författare Rapport Postad 3 Mars Fan va kul det är med poker igen! Längesen jag kände såhär🤩🤩 2 Citera
Fillen3 Postad Fredag kl 07:53 Författare Rapport Postad Fredag kl 07:53 Mysig pot att vinna på morgonkvisten. (12540kr) Nu bär det av till Amsterdam🤠 1 Citera
Recommended Posts