Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
5 minuter sedan, säger stefanovic :

Äsch ta det med en nypa salt. Det är väl kul för fisken att få vinna och få lite “nice hand” emojis från övriga spelare. Hade inte brytt mig ett skit om andra regs gjorde samma mot mig. 

Skrev ju att du var en sköning, menade det😉

• Like 1
Postad
12 timmar sedan, säger Fillen3 :

11k kvar på kontot nu 🥲Får se om man kan snurra upp detta. Kan ju poker hyfsat bra, men det detta med br hantering.. Inte min grej😂

Kämpa! 

lyckas du gula är jag genuint oroad över nuvarande ekosystem. #pokerdead2025?

• Haha 1
Postad
38 minuter sedan, säger Kennethhhh :

Kämpa! 

lyckas du gula är jag genuint oroad över nuvarande ekosystem. #pokerdead2025?

Ty! Nejdå bara jag som har blivit dålig 

Postad
Den 2025-02-23 kl 02:59, säger stefanovic :

Äsch ta det med en nypa salt. Det är väl kul för fisken att få vinna och få lite “nice hand” emojis från övriga spelare. Hade inte brytt mig ett skit om andra regs gjorde samma mot mig. 

Helvete, jag måste slå på emojis. Sitter folk sådär hela tiden?

• Haha 1
Postad
Den 2025-02-26 kl 20:57, säger Fillen3 :

Har proffsen cheatcodes? Hur hittar man äns en checkback här på river(hu)🙃image.thumb.png.0aef2af4b0c532826b446908f0543a02.png

Heja Fillen3. Vad kul att du skriver dagbok.

Sen är det ju lite magstarkt att skjuta din motståndare i sank för riverchecken då ingen av er direkt kommer till river med skräp särskilt ofta. Snyggt spelat av honom. Hoppas jag har den disciplinen nån gång i livet.

• Like 3
Postad (redigerade)
3 timmar sedan, säger Markus8000 :

Heja Fillen3. Vad kul att du skriver dagbok.

Sen är det ju lite magstarkt att skjuta din motståndare i sank för riverchecken då ingen av er direkt kommer till river med skräp särskilt ofta. Snyggt spelat av honom. Hoppas jag har den disciplinen nån gång i livet.

Jojo fin check så sett! Var bara tilt i stunden hehe.. Har ju många händer som är sämre än nötstegen där på river så borde få betalt tycker jag😅

Redigerad av Fillen3