Gå till innehåll

BIGD - resan från sopgul till rikedom

Recommended Posts

Postad
Den 2026-06-19 kl 13:14, säger soldado9 :

Semester i Albufeira, riktigt gött. Någon med bra tips på restauranger eller upplevelser man ej vill missa 

IMG_9329.jpeg

Trevligt ändå! Jag bor inte i Portugal längre men när du ändå är där så hade jag varmt rekommenderat att ta taxin en kväll till Carvoeiro. Ät en middag på Primvera (ta lamm racks) sen efter middag går du till round up salon och njuter av lite karaoke och hälsar till Luis i baren från Stefan. När dom stänger går du över gatan till Mungos bar. Kryllar av brasilianska tjejer där. Där kan du passa att hälsa Daniel från Stefan i baren också 😎👍

Postad
47 minuter sedan, säger stefanovic :

Trevligt ändå! Jag bor inte i Portugal längre men när du ändå är där så hade jag varmt rekommenderat att ta taxin en kväll till Carvoeiro. Ät en middag på Primvera (ta lamm racks) sen efter middag går du till round up salon och njuter av lite karaoke och hälsar till Luis i baren från Stefan. När dom stänger går du över gatan till Mungos bar. Kryllar av brasilianska tjejer där. Där kan du passa att hälsa Daniel från Stefan i baren också 😎👍

Tack för tips! Ska absolut testa primvera, återkommer med kritik. Har mest varit vid bargatan vid Gamla stan under kvällarna nu men har blivit lite uttjatat med högljudda britter nu haha