BigBlind Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 En liten grej jag kom på efter att jag försökte spara min HH på bestpoker (b2b)...Då mitt namn innehöll * så kunde inte windows skapa en katalog för min HH och därför kunde jag inte lägga in den till PT. Så tänk på det att ni inte kan ha användar alias med tecken som / \ : * ? osv om ni skall spara HH En annan fråga oxå: Kan man ändra i PT så man får den svenska tiden på alla bord man lirar....för nämligen statistik på mitt lirande och får räkna om hela tiden Citera
utgavs Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Jag undrar hur man får en vettig statistik från sng:s från PokerStars i Poker Tracker. Efter varje turnering får jag ett mail med HH och ett med en summering av turneringen till min yahoo-adress. Vad ska jag sedan göra med dessa för att få in det i PT? Jag har tidigare bara lyckats få in ring games-statistik från dvs siter. Tacksam för hjälp. Citera
baller Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 du läser ind dessa mails i PT eller så använder du autoimporten för Pokerstars så importerar PT SNGsen själv... Citera
Gyre Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Går det att se antal färgdrag/stegdrag och liknande man har fått i PT? Letat en stund utan framgång. Citera
TANDEMCYKELN Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Går det att se antal färgdrag/stegdrag och liknande man har fått i PT? Letat en stund utan framgång. Nej. Pat har skrivit att det kommer i V3. Citera
Sagge Postad 5 Juli , 2006 Rapport Postad 5 Juli , 2006 Jag spelar mest NL£100. Men alla resultat står ju i $. Jag antar att PT inte per automatiktar tar hänsyn till att det är olika valutor. Hur gör man för att åtgärda detta? Tack på förhand. Citera
TANDEMCYKELN Postad 5 Juli , 2006 Rapport Postad 5 Juli , 2006 Jag spelar mest NL£100. Men alla resultat står ju i $.Jag antar att PT inte per automatiktar tar hänsyn till att det är olika valutor. Hur gör man för att åtgärda detta? Utilities -> Enter exchange rates. Citera
VikingSW Postad 6 Juli , 2006 Rapport Postad 6 Juli , 2006 Efter att ha varit ute och rest i en vecka och inte spelat poker, fungerar inte längre mitt PT till BetOnBet (Ongame). Det verkar som om BOB inte sparar händerna i db filen. Någon som har haft liknande problem och hittat en lösning? Citera
TANDEMCYKELN Postad 6 Juli , 2006 Rapport Postad 6 Juli , 2006 Någon som har haft liknande problem och hittat en lösning? Ja du. Pat har en lösning. http://www.pokertracker.com/forum/viewtopic.php?t=14241 Citera
VikingSW Postad 6 Juli , 2006 Rapport Postad 6 Juli , 2006 Någon som har haft liknande problem och hittat en lösning? Ja du. Pat har en lösning. http://www.pokertracker.com/forum/viewtopic.php?t=14241 Tack för ett snabbt svar. Fungerar bra! Citera
Sagge Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 Auto Rate Players Sitter och leker lite med denna funktion och kommer inte fram till hur jag skall använda den. Jag gillar inte standardinställningen då den är innehåller på gränsen till för många variabler för att jag lätt skall begirpa den. Sen tror jag dessutom inte att den är helt anpassad till det spel jag spelar. En gissning är att den bla har 10-mannabord som utgångspunkt? Frågan är då vilka regler jag skall lägga in? Är det någon som har förslag på några enkla regler som ändå kan givande. Jag spelar TH NL £1 5-mannabord. Tacksam för svar. Citera
baller Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 http://web.telia.com/~u90118138/pt.htm Ok, inte uppdaterat på ett tag men det mesta gäller fortfarande... om du ser en bit ner så finns det länkar till ett par olika filter, samt förklaring vad de olika parametrarna innefattar... Och en länk till short handen no limit spel... Citera
Sagge Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 ... xxxxx... Tackar för snabbt svar! Nu verkar det som att jag inte bara har jobb i eftermiddag utan även nästa vecka.. Sen är det ju semester Kanon! En fråga, är du bara en klippa eller har du egna intressen i PT? Jag har som sagt bara haft PT i ca en vecka, men redan märker jag att detta ger mig väldigt mycket. Och då har jag ju endast skrapat på ytan. Om ens det, antagligen har jag bara tittat på ytan.... Citera
baller Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 En fråga, är du bara en klippa eller har du egna intressen i PT? Eftersom jag inte har några egna intressen i Pt så måste det väl vara det förstnämnda... Alltid rock... förutom om bomben finns med, den slår ju både påsen och stenen... fast o andra sidan då slår saxen både påsen och bomben.. hmmm Citera
ribberfors Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 Jag undrar om rakestatistiken i PT2 är korrekt? Anledningen är att den rakeback jag får i verkligheten är mindre än den jag skulle fått om PT2s statistik stämde. Så...lurar pokersiten mig på rakeback elr är statsen i PT2 inte helt korrekta? Någon här kanske använder PT2 för att kontrollera sin rakeback o kan svara? Citera
serenity Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 Olika affar beräknar rakeback på olika sätt, och det finns dessutom flera sätt att kolla i PT... Det kan med andra ord mycket väl stämma. Citera
Vinden Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Sedan ongameuppdateringen registreras alla mina 50/100 händer som 25/50 händer. Någon som har liknande problem? Citera
Magnum Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Hur ställer man in i PT så den skiljer på SH händer och Fullring som det är nu kan inte jag se skillnad på det Citera
AnonymHaj Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 hur loggar man händer utan att spela(party)? Citera
TANDEMCYKELN Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 hur loggar man händer utan att spela(party)? Du använder FreePHG, http://www.jukofyork.com/freephg.htm . Citera
Tiggr Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 Hur många HH kan man ha i PT innan det börjar bli problem/gå långsamt? Citera
baller Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 Om du kör med SQL databasen, ett par hundra k Citera
Tiggr Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 Om du kör med SQL databasen, ett par hundra k Följdfråga vilken är standard? Och kan man konvertera till databas där HH inte tar lika stor plats? Citera
Recommended Posts