TotalFarsa Postad 1 September , 2005 Rapport Postad 1 September , 2005 Det roligaste är att folket i chatten verkligen tror att Zweig och grabbarna har den påslagen alls. Railade Born again i 10 minuter häromdagen bara för att se vad the hoo-haa handlade om... Tror nog att killarna, eller åtminstone några av dem, har chatten på. Varför tror jag det? Jo, för att ibland chattade de tillbaks. End of story. /TF Citera
MasterFlash Postad 1 September , 2005 Rapport Postad 1 September , 2005 Det roligaste är att folket i chatten verkligen tror att Zweig och grabbarna har den påslagen alls. Railade Born again i 10 minuter häromdagen bara för att se vad the hoo-haa handlade om... Tror nog att killarna, eller åtminstone några av dem, har chatten på. Varför tror jag det? Jo, för att ibland chattade de tillbaks. End of story. /TF Hörde att zweig loosat 10 inköp inatt.. 200.000 $ .. mycket mot TheSea... Ushush .. /Jimpa Citera
MasterFlash Postad 1 September , 2005 Rapport Postad 1 September , 2005 Det roligaste är att folket i chatten verkligen tror att Zweig och grabbarna har den påslagen alls. Railade Born again i 10 minuter häromdagen bara för att se vad the hoo-haa handlade om... Tror nog att killarna, eller åtminstone några av dem, har chatten på. Varför tror jag det? Jo, för att ibland chattade de tillbaks. End of story. /TF Hörde att zweig loosat 10 inköp inatt.. 200.000 $ .. mycket mot TheSea... Ushush .. /Jimpa Denna var fin.. > Zweig shows Three of a Kind, Queens (QªQ§Q¨K©Jª) > Tipex shows Two Pair, Kings over Queens (K©K¨QªQ§8¨) > Zweig wins $75,147.34 with Three of a Kind, Queens Citera
Skadast Postad 1 September , 2005 Rapport Postad 1 September , 2005 Hörde att zweig loosat 10 inköp inatt.. 200.000 $ .. mycket mot TheSea...Ushush .. /Jimpa Eller också kanske du kan läsa inläggen på förra sidan här? Det var fem-sex spelare på bordet så jag har svårt att se att det bara var Zweig som förlorade sina inköp Citera
striker Postad 1 September , 2005 Rapport Postad 1 September , 2005 Hörde att zweig loosat 10 inköp inatt.. 200.000 $ .. mycket mot TheSea...Ushush .. /Jimpa Eller också kanske du kan läsa inläggen på förra sidan här? Det var fem-sex spelare på bordet så jag har svårt att se att det bara var Zweig som förlorade sina inköp Det var mestadels Zweigs pengar.. Vet inte exakt, men skulle inte förvåna mig ifall det var 80-90% av Zweigs pengar. Kan tillägga att TheSea hade något/några rebuys. Förövrigt så är det igång nu.. Giannako vs Zweig 100/200 NL.. Och natten är ung! Citera
FlexWheeler Postad 1 September , 2005 Rapport Postad 1 September , 2005 Så mycket va det inte, för 45k va cash som va the seas som han vann tillbaka. Innan sea börja vinna lhade Zweig 65k, som han vunnit 45 av sea, sen när han torska dem börja han tilta Citera
mexican Postad 1 September , 2005 Rapport Postad 1 September , 2005 giannako vs Zweig igen på H2H bordet....blinds sjuka 200/400 Citera
Hector Postad 1 September , 2005 Rapport Postad 1 September , 2005 Vilken bra tilt medicin det är att titta när Z ligger under med 100k mot greken på 200/400$. Jag som grät över några hundra dollares, allt är borta nu. Citera
Raimo Postad 2 September , 2005 Rapport Postad 2 September , 2005 Är det någon action med Zweig nu? Citera
striker Postad 2 September , 2005 Rapport Postad 2 September , 2005 Är det någon action med Zweig nu? Nej helt tyst på prima iaf. Han förlorade 100k på HU 200 400 NL förut. Dock sitter han och väntar på 50/100 och 100 200 NL Citera
Vilanna Postad 2 September , 2005 Rapport Postad 2 September , 2005 Byt rubrik till "Zweig backar ännu en miljon" Citera
fraallan Postad 2 September , 2005 Rapport Postad 2 September , 2005 Byt rubrik till "Zweig backar ännu en miljon" hahaha Citera
Vilanna Postad 2 September , 2005 Rapport Postad 2 September , 2005 Swedishsanta avslutar dagens session mot Zweig med denna kommentar. [Observer]swedishsanta> btw mr friedman [Observer]swedishsanta> we had a party on u yesterday [Observer]swedishsanta> take care gl Låter som om Bengan & co hade lånat TheSeas konto igår.... Citera
MaLiik Postad 2 September , 2005 Rapport Postad 2 September , 2005 Byt rubrik till "Zweig backar ännu en miljon" Min bild av Zweig är att han har råd att förlora dem... Citera
ampixo Postad 2 September , 2005 Rapport Postad 2 September , 2005 Byt rubrik till "Zweig backar ännu en miljon" Min bild av Zweig är att han har råd att förlora dem... Tvivlar att han tycker det är skoj att förlora en miljon ! Att han har "råd" att förlora dom är väl en annan fråga. Citera
Castro Postad 2 September , 2005 Rapport Postad 2 September , 2005 Byt rubrik till "Zweig backar ännu en miljon" Min bild av Zweig är att han har råd att förlora dem... Tvivlar att han tycker det är skoj att förlora en miljon ! Att han har "råd" att förlora dom är väl en annan fråga. Och vem sa någonting annat...??? Citera
MaLiik Postad 2 September , 2005 Rapport Postad 2 September , 2005 Tvivlar att han tycker det är skoj att förlora en miljon ! Att han har "råd" att förlora dom är väl en annan fråga. Menar du det? Jag trode att han satt och väntade på att få förlora lite pengar jag! Han har vunnit så mycket att han inte längre vill vinna och därför tiltar med flit så det skall bli lite omväxling! Citera
Swede Postad 2 September , 2005 Rapport Postad 2 September , 2005 är det Zweig som är mahatma på UB? I så fall så skolas han just nu Citera
Freddie Postad 3 September , 2005 Rapport Postad 3 September , 2005 Mike the Mouth gör verkligen skäl för sitt namn vs Mahatma. Citera
jackbalsam Postad 3 September , 2005 Rapport Postad 3 September , 2005 var får den där giannako sina pengar ifrån? han måste vara en alltför rik kille med en dyr hobby. Citera
jackbalsam Postad 3 September , 2005 Rapport Postad 3 September , 2005 och nu verkar thesea ha spelat av honom lite pengar. thesea sitter på 100/200 med $162k mot giannako. Citera
MasterFlash Postad 3 September , 2005 Rapport Postad 3 September , 2005 vilket nät?! Prima. Parbet, nordicbet etc.. Haha loosa en 107 k pott måste vara som att vinna på lotto va? NÄÄÄÄÄÄÄÄ.. Citera
wolf Postad 3 September , 2005 Rapport Postad 3 September , 2005 Mike the Mouth gör verkligen skäl för sitt namn vs Mahatma. vad nickar mike på UB? Citera
Recommended Posts