Gå till innehåll

Kukbajs ska sluta med heroin och vinna krkrkrkr


kukbajs

Recommended Posts

48 minuter sedan, säger kukbajs :

Börjar med att torska mer än femton potter på rad. Alla var inte stora, men minst 3BIs i hålet efter 10 min. CO öppnar, jag 3b QTs på btn, sb cold callar såklart, flopp Axx, sb donkar 1/3, jag rejsar, sb synar, har en potbet kvar, det kmr K på turn, jag degar, sb synar med AQo, det är så man spelar gubben wpwpwpwp. 3b AK fisk synar, cb 1/3 på A3x, fi syn, cb 2/3, turn 6, cb 2/3, river brick, jag deg, fi har 63. Sen direkt efter det torskar KK mot AA. Kul det är. Det kommer bara fortsätta som igår, jag har inte en chans.

Fattar inte vad det är som händer?! Sen när blev jag såhär chanslös?! Om de donkar är det bara att folda dir.

Kallsyns-donkbet-spelet påminner lite om en spyfluga. Den har ett tvivelaktigt förflutet, luktar illa, är irriterande och få kan förklara dess existens.

 

Man kan välja att försöka plocka den med fingertopparna och det är mycket tillfredsställande när den planen lyckas. Bäst hanteras den dock med en redig flugsmälla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 timmar sedan, säger kukbajs :

Okej, måste ta paus. Förlåt för gnället. :P

Haha kan vara skönt att gnälla lite ibland.. 

 

Jag har tre fina dagar bakom mig... 267,  359 och igår 196 profit. Börjar bra på min nya bärbara! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Måndag den 17 juni

Session #1: -107,31 kr; Sprang apa, men fattar typ inte hur jag kan fortsätta förlora såhär hårt. Börjar tappa självförtroendet. Vem fan har fyra förlorande sessioner i rad på denna nivå?
Session #2: +226,91 kr; Holy fuck! Jag vann! Var rätt wp. Jag kanske är tbk.
Session #3: -260,42 kr; Tror jag spelade för spewigt ... Inte en enda bluff har fungerat, föga förvånande, det är bara att lägga av med det liksom. Och sen när man har någorlunda händer, då ska det klickas och sen pottas hela tiden. Vet helt ärligt inte hur man spelar mot klick + pott-linjen. Jag blev ägd i alla fall.
Session #4: -73,43 kr; Happ, börjar med att dir torska en till KK mot AA. Sen torska vi JJ mot fisk som öppnade i HI, jag 3b i CO, fisk degar, vi är 100bb, jag lolar och synar, fisk har AA. Inte vunnit en enda hand all-in preflop idag. Ska jag vika JJ eller? Fattar inte. Torskade AKs mot AA i 5b pott, vi var deep som fan (200bb+) jag floppade färgdraget, hade bara potbet kvar typ, så jag gjorde som fiskarna gör, jag donkade all-in! Snapcall av AA och man kunde ju såklart inte binka den.
Session #5: +13,3 kr; Fan vad vi plössade i denna! Nämen, jag fattar typ inte vad jag gör för fel ... kommer knappt ihåg vad som hände dock.
Session #6: +86,29; Yay, litet plöss i alla fall. Testade att spela übernitigt. Tror jag ska påbörja morgondagen med att köra übernitigt, bara för att komma in i det lite typ och inte börja med att torska så mycket.
-1000 kr; Cashade ut för förnödenheter, första gången jag gör banköverföring, hoppas det kommer in imorgon.

BR: 1604,45 kr

Bleh, frustrerande dag idag med, får det inte att stämma och har svårt att fatta vad jag gör för fel. Var i och för sig en hel del BIs jag torskade preflop, så det blir ju svårt då, inte en enda gång tror jag jag vann ett BI på så vis. Aja, ska inte gnälla mer. Går säkert bättre imorgon. 😃

Är inte helt säker på att siffrorna stämmer, för efter jag hade cashat ut stod det att jag hade ~1.6k kvar, men skitsamma, pallar inte räkna om allt.

image.png

Redigerad av kukbajs
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, säger Pokergod1 :

Haha kan vara skönt att gnälla lite ibland.. 

 

Jag har tre fina dagar bakom mig... 267,  359 och igår 196 profit. Börjar bra på min nya bärbara! :D

Snyggt, fortsätt så! 🙂

7 timmar sedan, säger Markus8000 :

Kallsyns-donkbet-spelet påminner lite om en spyfluga. Den har ett tvivelaktigt förflutet, luktar illa, är irriterande och få kan förklara dess existens.

 

Man kan välja att försöka plocka den med fingertopparna och det är mycket tillfredsställande när den planen lyckas. Bäst hanteras den dock med en redig flugsmälla.

Det var en fin, poetisk formulering, men jag är inte säker på om jag förstår vad du menar egentligen haha. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den 2024-06-12 kl 21:07, säger kukbajs :

-238,42; SÅ SÄGER IAF KLIENTEN MEN VEM FAN ORKAR BRY SIG JAG HATAR ALLT OCH ALLA OCH VARFÖR MÅSTE JAG SITTA HÄR OCH SPELA MED SNEKNULLADE APOR VARJE DAG

Satt på arlanda och läste detta, skrattade rakt ut. Inte åt att du förlorade, utan för det sista du skrev i meningen. Hoppas spelet går bra och att du fortsätter med din db, den gör min dag, typ det första jag läser varje dag. 

Din förra dagbok var väldigt underhållande, du skulle inte kunna dra en story vad som hände efter att du la ner den? För du lirade rätt högt mot slutet, sen la du bara ner dagboken, vad hände efter det? Fortsatte du spela poker, eller vad hände under tiden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, säger tretjak :

Satt på arlanda och läste detta, skrattade rakt ut. Inte åt att du förlorade, utan för det sista du skrev i meningen. Hoppas spelet går bra och att du fortsätter med din db, den gör min dag, typ det första jag läser varje dag. 

Din förra dagbok var väldigt underhållande, du skulle inte kunna dra en story vad som hände efter att du la ner den? För du lirade rätt högt mot slutet, sen la du bara ner dagboken, vad hände efter det? Fortsatte du spela poker, eller vad hände under tiden?

Kul att du uppskattar min dagbok. 😃 Det är bara att garva på, inte så att jag tar illa upp.

Det känns som det var evigheter sen, men ja, jag skottade nog /20 ett tag, utan kanske någon större framgång, minns inte helt. Jag spelade faktiskt inte mycket mellan jag slutade skriva här tills nu. Hade ett jobb jag uppskattade tills jag fick kicken dårå. Höll mest på med andra hobbies i början, sen blev det mer pundande och sen fastnade jag för heroin som sagt, söp och jonkade varje dag och ruinerade min ekonomi. Finns knappt ens några roliga historier från den perioden, mest bara tragik. :P (Menar inte att gnälla, allt är mitt egna fel såklart.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9 minuter sedan, säger Pokergod1 :

Vann skalpen för 750 igår och vann återigen 185 på cashgame.

 

ja din dagbok är underhållande, sluta inte! Keep going 

Jag, sluta spammas?! Aldrig.

Här kommer du från ingenstans och rapporterar dina vinster i min db?! Skaffa din egna, kamrat parasit!

Nä, jag drygar mig bara, snyggt jobbat, kamrat kompis! 🙂

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

30 minuter sedan, säger kukbajs :

Jag, sluta spammas?! Aldrig.

Här kommer du från ingenstans och rapporterar dina vinster i min db?! Skaffa din egna, kamrat parasit!

Nä, jag drygar mig bara, snyggt jobbat, kamrat kompis! 🙂

Haha jag orkar inte hålla igång min! Vi får se hur länge du orkar!? Kämpa på kompis jag tror på stordåd från dig och dina pokerkunskaper 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Onsdag den 19 juni

Session #1: +359,55 kr; Wop wop! Försökte att spela tajt, ta det lugnt och vänta på bra spots, som så småningom presenterade sig för mig. 😃 Jag var till och med så nitig att jag foldade AKs mot en spewfisks deg. Jag öppnade, fisk bara degade, jag foldade. Vi var 200bb djupt och liksom ja, ibland har han säkert något runk jag dominerar, men mycket är nog pocket par. Kände inte bara för att eventuellt flippa för 200bb. Det måste vara +ev att syna, hade stackat honom några rundor tidigare med AA vs 99, men ja, ni fattar. Ville liksom bara spela en lugn och stabil session, för att komma igång igen och få tillbaka lite självförtroende. 


Session #2: -351,42; Aaaaaaahhhh, vad fan är det som händer?!?!?!?!? Har A7o i SB, öppnar, syn från bögfisken Hardworkace (han förtjänar att hängas ut för hur jävla bög i huvudet han är, fucking sweet home alabama här, föräldrarna är syskon, spelar 21/12/6), flopp J76rb, jag bet 2/3, bögen syn, turn A, jag bet 2/3, bögen ripar in 200bb, jag tankar som fan, han har ju såna nitiga stats, men inte fan spelar man ett set på det där sättet? Syn, han har 66. Grattis, den handen spelade du bra! Du blev rädd när det kom ett färgdrag på turn och ville inte bli utdragen? Det kom kiss i byxan när du tänkte på att jag kanske skulle kunna få en färg på river. Först en liten droppe och sen forsade det fram. Den varma vätskan rann ner för benet, samtidigt som en tår hasade sig ner för din kind. Du var rädd. Sen klickade du all-in. Well played, ägd blev jag.

Fisk donkar halvpott på 642rb, jag rejsar, han degar, jag synar med min 88, han har 53o. 1-0 till donkmongosarna, igen.

Fisk öppnar UTG, spewfisk 3b, jag har QQ i SB, cold 4b, spewfisk ställer, jag syn, han har AA. Ja, efter det var jag mongotiltad och förlorade några BIs mer än vad jag borde gjort. Skulle bara skitigt i att spela mer efter första sessionen. Jag skulle ha ragequitat denna session också, försöker alltid köra en timme, men när man är så förbannad att man inte kan sitta still, då är det läge för ciggpaus. Hade jag nog sparat 2-3 BIs på.


Session #3: +9,33 kr; Lillplösset i denna, spelade okej. Hände typ inte ett piss eller torskade en färg över färg blind vs blind och en AK vs KK + massa shortstackar som också hängde på, tänkte jag inte kan folda AK med så mycket döda pengar, men alltså, det funkar ju bara att få in AA liksom. Och när fan får jag dra ut egentligen!?!?!?!?!? Händer ju aldrig mig.


Session #4: +51,86 kr; Spelar fan sämst. Gjorde en 4b-bluff med KTs, blev synad, flopp K76 med färgdrag, jag 1/3, blockmongo klickar, jag degar, blockmongo har AK. Jag ska väl bara folda mot klicken. Kanske checka floppen idk. Måste nita till mig, folk vågar ju inte spela normalt.

BR: 1673,81 kr

Började spela fett sent idag, så blev inte så mycket lir. Men ah, fan vad kass jag är. Har verkligen fått någon knäpp i huvvet de senaste dagarna och har svårt att ta mig ur det. Jag är inte såhär dålig. Aja, jag backade i alla fall inte idag, alltid något. :)

Edit: 88-handen ska ofx foldas.

Redigerad av kukbajs
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)
8 timmar sedan, säger Pokergod1 :

Haha jag orkar inte hålla igång min! Vi får se hur länge du orkar!? Kämpa på kompis jag tror på stordåd från dig och dina pokerkunskaper 

Jag kör i alla fall tills jag uppnått målet som jag skrev i TS, att rega /2. Det kommer antagligen ta hela sommaren, i och med att jag måste casha ut hela tiden. Heh, förvänta dig inte för mycket nu. :P 

+ Droppa Discord i PM om du vill ha några tips btw, finns några rättså uppenbara läckor i ditt cg-spel, inte för att jag är någon expert.

Redigerad av kukbajs
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och när fan senast drog jag ut? Det har aldrig hänt. Jag bara foldar och foldar mot donk och klickbacks. Om jag bluffar blir jag snapad. Om jag inte bluffar blir jag slagen av Q högt. Får jag in KK har de AA. Har jag AA har de ett set. Hela tiden i flera dagar nu.

Ska jag folda KK-handen eller? Folda pre förmodligen, för vi är deep och det kommer finnas ett sätt för mig att förlora på. Jag pallar fan inte mer nu.

Ska åka hem till mina föräldrar över helgen. Morsan har nyss överlevt(?) eller troligen överlevt cancer. Kommer inte spela eller uppdatera. Om jag någonsin gör det igen. Får fan psykbryt på den här skiten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det på grund av min db som alla ska klickas och donkas mot mig och få psykbryt med 93o eller? Hur fan är det ens en open om man spelar typ 15% pfr som idioten gör. Nänä mot mig är det en open och en självklar 4bb.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Onsdag den 19 juni

Session #1: -297,90 kr; Bläääää. Sätter mig ner, spelar lugnt och fint i början. Jag blir donkad in i och klickad i varenda hand. Fold fold fold. Sen 4b jag AK mot en klickback blir cold callad av någon fisk (79/6/10), flopp lågt runk i samma färg, jag har K i den färgen, cb 1/2, fisk syn, turn kommer färg, jag deg, fisk syn med AQ och A i rätt färg såklart. Ska jag bara check/folda floppen där eller? Sen varenda gång jag möter någon shortstackande fisk så har de ett set och det ska mindonkas och klickas osv. Gjorde en dum bluff mot en fisk för 200bb och sen ragequitade jag.
Session #2: +135,18 kr; Mkt nöjd med denna. Tyckte jag spelade stabilt, om än litet väl nitigt, men jag vågar inte skjuta en tredje kula längre, eller ens bluffa ngt öht, man blir alltid snapad. Torskade 200bb med andra nötfärgen mot nötfärgen. Thore flatade min open i CO med K9s, flopp QTxfd, han donkar såklart, jag vågar inte rejsa donkar längre för då blir jag bara klickad, så jag synar, turn kommer färgen, han donkar igen, jag rejsar, han klickar och där ska jag kanske bara folda och utgå från att han har en K-hög färg, men jag degar och han snapar.
Session #3: -223,72 kr; bfg4tyrugvnf34u5roignfmeu54orkgsjdfk - se ovan
Session #4: +511,51 kr; HAHAHAHAH GET FUCKING REKT FUCKING MFERS!!!!!!!!!!!!!!!! JAG ÄR ER RIKTIGA MORSA OCH NI SKA FUCKING BUGA FÖR MIG OCH KYSSA MINA FÖTTER

BR: 1798,88 kr

Plikttroget spelade jag ändå den fjärde sessionen och omfg jag hämtade tillbaka allting och slutade till och med dagen på plöss. Får en till utbetalning från alfakassan imorgon tydligen, så ska inte supa upp allting på direkten nu. Kommer jag slippa nalla från rullen ett tag framöver i alla fall.

Fick stacka Hardworkace också - det var det viktigaste.

Sådär går det när man spelar som ett jävla blockmongo. (Och okej, nu vet jag att detta sär bara helt random ripar in sina nötiga händer - fråga mig inte varför, vill han ha folds eller?) 

Denna donation tackar vi och tar emot för också.

Men ah, kommer vara radiotystnad från mig tills på måndag.

Kyss och smek, nu jävlar ska det rökas fet :3

Redigerad av kukbajs
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...