Gå till innehåll

Kukbajs ska sluta med heroin och vinna krkrkrkr


kukbajs

Recommended Posts

6 timmar sedan, säger kukbajs :

Omfg mötet var ju asnajs! Alla var jättetrevliga och välkomnande. Jag fick en joggingkompis och en som ville spela paddel med mig.=)

Har gjort upp en plan också. Får jag inte Samhallsjobbet, så blir det behandlingshem. Har kontaktat soc ang det. Blir pokerus i nästa månad, när jag betalat alla räkningar och kuksmslån. Men blir kanske /0,2 först. Kommer nog spela bättre om jag inte är fuckad. För några år sen kunde jag spela tjackad och det hjälpte mig, men det funkar inte längre. Jag tar alltid för mycket och spelar för länge och är helt korkad. Det är slut på det nu!

Varför har jag inte gjot detta tidigare!

Ska gå på ett till möte på fredag och då ska jag va ren och nykter. Nu ska ´jag knarka upp mina lyrica, så den skiten är borta imorgon lol.

 

Bra att du tar tag i dina problem.

 

ingen poker innan du är 100% nykter och har ekonomisk stabilitet  

Redigerad av Vante7
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kriga på! Skit kommer och skit går, har själv haft ett rätt pissigt sista 1.5 år men har försökt bocka av en huvudvärk åt gången. Blir ju kaos om man ska lösa alla världsproblem samtidigt. Som föregående talare håller jag med om att det låter klokt att lösa livet före du börjar grinda. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

11 timmar sedan, säger KINGVON :

fan mannen trodde du skulle ha knarkmys kväll och chilla, inte skotta /2? :( 

Euforin blev för påtaglig och det enda som saknades var väl lite gamboooling. Tråkigt :/ Hur skulle du säga att det gick för våran kära kukbajs rent resultatmässigt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Hehe, kan berätta. Hade dagen före min senaste post tagit 3900 mg lyrica, 70mg oxy och druckit en liter vin och några cider och var lite rädd att jag skulle kola vippen - skrev därför om det på ett drogforum.  Tänkte det är bäst att hålla sig vaken och var några därifrån som ville chattas och gjorde mig sällskap ett tag, tills jag däckade, minns det inte ens, men vaknade upp i sängen i alla fall.

Sen på AA-dagen hade jag ju smällt i mig all lyrica jag hade kvar och supit igen och så. Kände mig jävligt uttåtriktad etc, och mötet var liksom inte tillräckligt för att stilla mitt behov av att träffa folk. Visade sig att en som jag hade chattat med dagen före befann sig i samma stad. Träffade upp honom och sen inhandlades det mer knark.

Ska på ett till AA-möte kl. 18 idag. Denna gång nykter och ren i alla fall.

Redigerad av kukbajs
  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den 2024-09-26 kl 10:17, säger KINGVON :

fan mannen trodde du skulle ha knarkmys kväll och chilla, inte skotta /2? :( 

Det var tanken. Tills ett tillfälle att umgås med folk irl uppkom och jag som sällskapssjuk och pratglad på lyrren och spriten nappade direkt heh. 

17 timmar sedan, säger Rhetoric :

Euforin blev för påtaglig och det enda som saknades var väl lite gamboooling. Tråkigt :/ Hur skulle du säga att det gick för våran kära kukbajs rent resultatmässigt?

-1400 kr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Enda drogen, eller ja, drogklassen som får mig att vilja gambla är stimulanter. Jag tänkte ju att jag inte kan blejsa något för då kommer jag, som redan blejsat typ dagligen i ett år +, aldrig kunna pissa rent, och då får jag aldrig ett jobb, så valet föll återigen på stimulanter. Och ja, ni som såg mig inne på klienten på småtimmarna märkte väl det. :roffe:

Redigerad av kukbajs
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  

1 timme sedan, säger kukbajs :

Hehe, kan berätta. Hade dagen före min senaste post tagit 3900 mg lyrica, 70mg oxy och druckit en liter vin och några cider och var lite rädd att jag skulle kola vippen - skrev därför om det på ett drogforum.  Tänkte det är bäst att hålla sig vaken och var några därifrån som ville chattas och gjorde mig sällskap ett tag, tills jag däckade, minns det inte ens, men vaknade upp i sängen i alla fall.

Sen på AA-dagen hade jag ju smällt i mig all lyrica jag hade kvar och supit igen och så. Kände mig jävligt uttåtriktad etc, och mötet var liksom inte tillräckligt för att stilla mitt behov av att träffa folk. Visade sig att en som jag hade chattat med dagen före befann sig i samma stad. Träffade upp honom och sen inhandlades det mer knark.

Ska på ett till AA-möte kl. 18 idag. Denna gång nykter och ren i alla fall.

Fy fan vad sjukt! När du skrev här på PF att du tagit lyrica hade jag nyligen läst ditt inlägg på [ett annat forum]. Tanken slog mig att det kunde vara du, men eftersom du enbart nämnde lyrica här på PF och inte att du blandat det med annat och heller inte om din oro [för någonting] så avfärdade jag den tanken. Jag var SÅÅÅ nära på att skriva till dig på andra forumet för att hjälpa dig hålla dig vaken, men du hade redan hittat en annan snäll kamrat (läs: missbrukare) där. Hade jag bara kollat din inläggshistorik på [det andra forumet] så hade jag ju direkt fattat att det var du, kamrat kompis ;) Om du snackat med mig istället för den du httat så hade du snackat poker istället för köpt mer knark. Typiskt.

Jag är glad att att det gick bra med dig iaf, trots återfallet. Det kunde gått mycket, mycket värre...

Du kan alltid skriva till mig här om du vill snacka, hålla dig vaken, eller vad som! Lycka till på AA-mötet.

Redigerad av Rhetoric
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...