aml Postad 26 Juli Rapport Postad 26 Juli @kukbajs Lyckades du vinna nån stor pot mot "Facetheace". Det är nog den galnaste spelaren hittils jag spelat mot på SvS... Citera
kukbajs Postad 26 Juli Författare Rapport Postad 26 Juli 3 timmar sedan, säger massive : Ja, du spelade den handen ja. haha Är väl inte så konstigt. Jag funderade på att val ite lurig å ställa river, men sansade mig å gick på värdebet istället. Jaha, oki, haha, du har bättre koll på mig än jag själv. Hade säkert funkat och jammat mot mig lol, i alla fall om jag har den specifika handen och är hjärntvättad. Citera
kukbajs Postad 26 Juli Författare Rapport Postad 26 Juli 3 timmar sedan, säger aml : @kukbajs Lyckades du vinna nån stor pot mot "Facetheace". Det är nog den galnaste spelaren hittils jag spelat mot på SvS... Spelade jag mot honom? Fan vad ni har koll på mig! Jag visste väl att CIA hade installerat kameror i mitt hem! (Nä, jag skoja.) Kommer inte ens ihåg det nicket lol. Vi spelade nog inte så länge med varandra i alla fall. Kan dock gräva fram lite stora potter senare. Blev nog någon 500bb+ i alla fall. Citera
kukbajs Postad 26 Juli Författare Rapport Postad 26 Juli Haha lol, kollade på min giraff ... kukbajs på tjack vs utan Vem hade kunna anat man spelar bättre om man sover och äter mat? Citera
kukbajs Postad 26 Juli Författare Rapport Postad 26 Juli (redigerade) Wtf, pokertracker säger att jag har spelat 49h lol Påminner mig om när jag va liden eller typ 13 och hade fått min första egna data. Googlade på sätt man kunde tjäna pengar på och upptäckte att det fanns sidor/program där man kunde klicka på typ länkar/banners och få betalt för det. "Fan va ball att tjäna pengar via interwebz!", tänkte jag. Grejen var den att man fick typ $0.05/styck eller något åt det hållet. Jag höll fan på en hel helg, sov inte många timmar och då hade jag totalt fått ihop typ $3.26 över en miljon olika hemsidor haha. Visste egentligen inte ens hur jag skulle göra för att få ut pengarna från de där sidorna. Eller om alla ens var legit? I alla fall, jag lär haft en liknande timlön nu! 🤣 Jag spelar nog bättre när jag sover dock. Kyss och smek Redigerad 26 Juli av kukbajs 1 Citera
kukbajs Postad 26 Juli Författare Rapport Postad 26 Juli Hallå, vad har hänt med de användare som hette typ Hampolito och Markus300 - lever de eller? Citera
aml Postad 26 Juli Rapport Postad 26 Juli 4 timmar sedan, säger kukbajs : Spelade jag mot honom? Fan vad ni har koll på mig! Jag visste väl att CIA hade installerat kameror i mitt hem! (Nä, jag skoja.) Kommer inte ens ihåg det nicket lol. Vi spelade nog inte så länge med varandra i alla fall. Kan dock gräva fram lite stora potter senare. Blev nog någon 500bb+ i alla fall. Naj du satt minst ett par timmar med honom han satt med 1500bb ett tag och pumpade in pengar i alla potter. Du och jag spelade även en hel del Hu igårnatt Citera
kukbajs Postad 26 Juli Författare Rapport Postad 26 Juli (redigerade) 8 minuter sedan, säger aml : Naj du satt minst ett par timmar med honom han satt med 1500bb ett tag och pumpade in pengar i alla potter. Du och jag spelade även en hel del Hu igårnatt Aha okej lol. Jag kommer bara inte ihåg nicket/nicken dårå. Ja, alltså, jag var ganska vek/skraj på /2, för jag var väl egentligen lite underrullad för det, men ett tag fanns det inget annat att välja på ehe. 😅 Någon som har förslag på stretchövningar för röven btw? Har fan suttit på en köksstol i trä Redigerad 26 Juli av kukbajs Citera
aml Postad 26 Juli Rapport Postad 26 Juli 2 minuter sedan, säger kukbajs : Aha okej lol. Jag kommer bara inte ihåg nicket/nicken dårå. Ja, alltså, jag var nog ganska vek/skraj på /2 för jag var väl egentligen lite underrullad för det, men ett tag fanns det inget annat att välja på. 😅 Nej då det var på 0.5! Jag har inte gått upp i nivå än. Men kanske dags å prova 1kr snart. Har kört ca 35k händer sen jag körde igång för ett par veckor sen med 20bb/100 i snitt Citera
kukbajs Postad 26 Juli Författare Rapport Postad 26 Juli 7 minuter sedan, säger aml : Nej då det var på 0.5! Jag har inte gått upp i nivå än. Men kanske dags å prova 1kr snart. Har kört ca 35k händer sen jag körde igång för ett par veckor sen med 20bb/100 i snitt Jag spelade typ 13k händer /1 igår/iförrgår/we lol 🤣 Men ah, tror jag kan slå det, men spelade helt wacko i perioder. Citera
kukbajs Postad 26 Juli Författare Rapport Postad 26 Juli 20 minuter sedan, säger aml : Nej då det var på 0.5! Jag har inte gått upp i nivå än. Men kanske dags å prova 1kr snart. Har kört ca 35k händer sen jag körde igång för ett par veckor sen med 20bb/100 i snitt Vad nickar du btw, kamrat kompis? Det år väl inte samma som här, eller? Om du nu vill säga. Du behöver inte, men du måste. Skoja. Jag menar att du inte behöver säga om du inte vill. 😃 Citera
kukbajs Postad 26 Juli Författare Rapport Postad 26 Juli (redigerade) iPoker - kr0.50 NL (6 max) - Holdem - 4 players Hand converted by PokerTracker 4 BB: 658.68 BB (VPIP: 30.24, PFR: 23.19, 3Bet Preflop: 9.98, Hands: 3,520) CO: 208.16 BB (VPIP: 35.64, PFR: 8.39, 3Bet Preflop: 0.89, Hands: 2,863) Hero (BTN): 272.2 BB SB: facetheace 1075.56 BB (VPIP: 65.77, PFR: 46.40, 3Bet Preflop: 41.05, Hands: 228) SB posts SB 0.5 BB, BB posts BB 1 BB Pre Flop: (pot: 1.5 BB) Hero has CO calls 1 BB, Hero raises to 3.5 BB, SB raises to 15 BB, fold, CO calls 14 BB, Hero calls 11.5 BB Flop: (46 BB, 3 players) SB bets 32.2 BB, fold, Hero calls 32.2 BB Turn: (110.4 BB, 2 players) SB bets 77.28 BB, Hero calls 77.28 BB River: (264.96 BB, 2 players) SB bets 951.08 BB, Hero calls 147.72 BB Hero shows (Two Pair, Aces and Queens) (Pre 65%, Flop 99%, Turn 95%) SB shows (One Pair, Nines) (Pre 35%, Flop 1%, Turn 5%) Hero wins 550.4 BB Hittade denna Redigerad 26 Juli av kukbajs 2 Citera
kukbajs Postad 26 Juli Författare Rapport Postad 26 Juli Var det jag som gav honom 1000bb eller? Citera
kukbajs Postad 26 Juli Författare Rapport Postad 26 Juli Menade ej att retas till facetheace btw. Jag har läst min hand fel minst två gånger och också bara riped it in. Jag är bara för trög för att hitta dem i PT. Citera
kukbajs Postad 27 Juli Författare Rapport Postad 27 Juli Alltså, jag fattar fan inte detta. Försöker liksom få fram alla händer från en viss session, men PT visar nada. Har inga filter på, rebuildat cachen för databasen och hela skiten. Ska försöka förklara. Klickar in på en session och får upp alla bord som jag spelat, så: Om jag sen klickar mig in på ex det översta bordet, så ser det bara ut såhär: Borde inte alla händer från det bordet visas här? Citera
kukbajs Postad 27 Juli Författare Rapport Postad 27 Juli Gör säkert något noob-misstag, men kan fan inte lista ut det lol Citera
kukbajs Postad 27 Juli Författare Rapport Postad 27 Juli Den sessionen gick väl sådär. Nämen ikväll blir det fan OS, pallar inte spela mer. 1 Citera
massive Postad 28 Juli Rapport Postad 28 Juli Den 2024-07-26 kl 23:45, säger kukbajs : Någon som har förslag på stretchövningar för röven btw? Har fan suttit på en köksstol i trä har du ingen röda korset loppis eller liknande där du bor? Kan verkligen se dig i typ en sån här för typ 50 spänn. Haha 1 Citera
kukbajs Postad 28 Juli Författare Rapport Postad 28 Juli 39 minuter sedan, säger massive : har du ingen röda korset loppis eller liknande där du bor? Kan verkligen se dig i typ en sån här för typ 50 spänn. Haha Haha, den var ju fin. Ska se om jag har någon i krokarna. Citera
kukbajs Postad 28 Juli Författare Rapport Postad 28 Juli Rip KK mot A2s Fattar inte varför jag spelar ens Citera
aml Postad 28 Juli Rapport Postad 28 Juli Fortsätt spela bra bara.. Du har ju spelat så pass länge endå att du vet att sånna perioder/session alltid kommer komma... Om ett par dagar är du på en ny ATH. Gäller bara att inte spela dåligt när flytet inte är med ( lättare sagt än gjort ). Men pengar du slösar på dåligt spel nu är ju profit du slänger i sjön. Citera
massive Postad 28 Juli Rapport Postad 28 Juli 1 timme sedan, säger kukbajs : Rip KK mot A2s Fattar inte varför jag spelar ens Kriga! Har du ätit? Har du sovit? Citera
kukbajs Postad 28 Juli Författare Rapport Postad 28 Juli 2 timmar sedan, säger aml : Fortsätt spela bra bara.. Du har ju spelat så pass länge endå att du vet att sånna perioder/session alltid kommer komma... Om ett par dagar är du på en ny ATH. Gäller bara att inte spela dåligt när flytet inte är med ( lättare sagt än gjort ). Men pengar du slösar på dåligt spel nu är ju profit du slänger i sjön. Jadå, ville bara gnälla lite. 1 timme sedan, säger massive : Kriga! Har du ätit? Har du sovit? Jäs, blir inge mer tjackspel för mig. 😃 Tack för stödet bois. Är väl ingen katastrof, bara känns som det var ett tag sen det flöt på + jag kände för att gnälla heh. Det är mest synd om mig i hela världen, bara så ni vet. Nu är jag färdig. Citera
kukbajs Postad 28 Juli Författare Rapport Postad 28 Juli Lär aldrig bli rustucko idag heller. Har god lust att bara göra något annat, men måste börja vinna nu om jag vill äta mat och skit. Citera
Recommended Posts