Flamberadraket Postad 17 Juni Författare Rapport Postad 17 Juni Yup jag är en nit!!! Dagens bluff (fördelen med att vara tight: Citera
Flamberadraket Postad 19 Juni Författare Rapport Postad 19 Juni De värsta med att vara fruktad på pokerborden och att man kör över allt o alla är att man dödar all action ......... pyser bara ur all frustration 1 Citera
Flamberadraket Postad 20 Juni Författare Rapport Postad 20 Juni Trög start..... men kom igång sen 1 Citera
RuoXuan Postad 20 Juni Rapport Postad 20 Juni 5 timmar sedan, säger Flamberadraket : De värsta med att vara fruktad på pokerborden och att man kör över allt o alla är att man dödar all action ......... pyser bara ur all frustration Ingen är fruktad vid pokerborden som spelar 1-2 alternativt 2,5-5.😂 Citera
Flamberadraket Postad 23 Juni Författare Rapport Postad 23 Juni Detta får räcka för juni känner jag nu blir det lite fokus på teori på stranden istället så jag kan toppa på högre nivåer... 1 Citera
Flamberadraket Postad 3 Juli Författare Rapport Postad 3 Juli (redigerade) Tjolahopp tjolahej!!! Bytt nivå nu. Körde igång som väntat 1/7 och hittills upp 2600:- Så det går som på räls även fast inga set håller / träffar: Typ oftast såhär ter det sig.... Eller bara att man missar set med lägre par som inte blir nå drag i potten av... Redigerad 3 Juli av Flamberadraket Citera
Flamberadraket Postad 3 Juli Författare Rapport Postad 3 Juli (redigerade) Springer fantastisk bra i alla fall för alla sjukheter just nu... En vacker dag kommer alla set att sitta istället för att missa: drygt 3400 kr upp totalus klemmentuz!!! Redigerad 3 Juli av Flamberadraket Citera
Flamberadraket Postad 4 Juli Författare Rapport Postad 4 Juli (redigerade) Vad är det för jävla idiot pundar regs som kommer in för minsta möjliga inköp... 40BB eller vad det är, hahaha vilka jävla patetiska trask de finns alltså. skaffa ett liv och sluta öppna för 2,5 BB jävla muppar alltså 😂 Typisk "Runkar över GTO dagligen" och kollar på K8 suit UTG och bara "jaaaa det är en öppning" Nej skaffa en egen idé över spelet, sluta köp in för minsta inköp och skaffa en hjärna tack! Mest troligen är det nåt fel i huvet specifikt på en stackare verkar det som... typ trycker på sitout microsekunder som att det skulle ge bättre händer eller om det bara är nåt CP tiks stackarn har.... Första gången jag plocka ner mongot: Andra gången: Redigerad 4 Juli av Flamberadraket Citera
Flamberadraket Postad 5 Juli Författare Rapport Postad 5 Juli (redigerade) Går sakta framåt: Hade väl ett set igår.... så jag lär börja träffa snart. Redigerad 5 Juli av Flamberadraket Citera
Flamberadraket Postad 7 Juli Författare Rapport Postad 7 Juli (redigerade) Första veckan i Juli avklarad. Nu blir det lite sishkebaba!! Veckans fold: Redigerad 7 Juli av Flamberadraket Citera
Flamberadraket Postad 8 Juli Författare Rapport Postad 8 Juli Nä nu får de räcka! 3 ALLIN AV 3 MED 90/10 resp 80/20 gick åt fel håll då lägger man ner innan man tiltar.... Sämre start på en vecka får man nog leta efter.... 1 Citera
Pokergod1 Postad 8 Juli Rapport Postad 8 Juli 1 timme sedan, säger Flamberadraket : Nä nu får de räcka! 3 ALLIN AV 3 MED 90/10 resp 80/20 gick åt fel håll då lägger man ner innan man tiltar.... Sämre start på en vecka får man nog leta efter.... Ja då är det bara att stänga ned skiten. Ta några timmar off alt nån dag så är du tillbaka på vinnarspåret sedan Citera
Lobo Postad 8 Juli Rapport Postad 8 Juli Den 2024-07-07 kl 09:16, säger Flamberadraket : Första veckan i Juli avklarad. Nu blir det lite sishkebaba!! Veckans fold: Hur kom du fram till detta? Citera
kukbajs Postad 8 Juli Rapport Postad 8 Juli 1 timme sedan, säger Lobo : Hur kom du fram till detta? Undrar detsamma. Jag hade synat alla dagar i veckan. Ni är ju skitdeep också. Om det parar sig vinner du säkert en gigantisk pott. Borde inte sets/tvåpar och (ibland) par+fd också kunna spela sådär? Citera
Flamberadraket Postad 8 Juli Författare Rapport Postad 8 Juli 52 minuter sedan, säger kukbajs : Undrar detsamma. Jag hade synat alla dagar i veckan. Ni är ju skitdeep också. Om det parar sig vinner du säkert en gigantisk pott. Borde inte sets/tvåpar och (ibland) par+fd också kunna spela sådär? Jag gamblar inte..... jag spelar solid poker. Det var inte min pott. Citera
Flamberadraket Postad 8 Juli Författare Rapport Postad 8 Juli 4 timmar sedan, säger Pokergod1 : Ja då är det bara att stänga ned skiten. Ta några timmar off alt nån dag så är du tillbaka på vinnarspåret sedan Tack broder! Jag känner mig bättre nu Citera
Flamberadraket Postad 9 Juli Författare Rapport Postad 9 Juli (redigerade) Veckans fold: Redigerad 9 Juli av Flamberadraket Citera
Flamberadraket Postad 9 Juli Författare Rapport Postad 9 Juli Jag skoja bara bruch!!!! Jag betalade naturligtvis av fiskfittan.... (se nedan) Veckans graf...... Sämsta jag var med om. Citera
Flamberadraket Postad 9 Juli Författare Rapport Postad 9 Juli Fyfan man spelar ju som en påse nötter..... Klart man ska loooooosa ----------------------------------------------------- Citera
Flamberadraket Postad 9 Juli Författare Rapport Postad 9 Juli Jag e för full för att spela nu men den som vill kan ju alltid skriva en ras så kör vi 25/50 hu for rollz!!! Men jag måste varna att ni har ingen chans...... Dock springer man inte så bra nu. Citera
Flamberadraket Postad 10 Juli Författare Rapport Postad 10 Juli Har inge spring denna veckan än Citera
Flamberadraket Postad 14 Augusti Författare Rapport Postad 14 Augusti Tja!!! Glad att vara tillbaka! Har lite uppdateringar att göra Juli!: Vet inte vad som hände.... nån tilt här o där men överlag när jag sprang dåligt så sprang jag ordentligt dåligt och tvärt om... Månadens händer ligger dock utanför grafen då jag bara har holdem där: sista: Jag håller på att fräsha upp kontoret slänger in bilder på det sen. Rullstatus MYCKET BRA!!! HAdé 3 Citera
Flamberadraket Postad 15 Augusti Författare Rapport Postad 15 Augusti (redigerade) Som utlovat så kommer det nyinredda kontoret som en smäck! Där sitter man o grindar dag ut o dag in. Varierar mellan färgerna havsblå ( den på bild) Grön, röd och violett för o få ombyte tills man har havsuttsikt. Redigerad 15 Augusti av Flamberadraket Citera
Flamberadraket Postad 15 Augusti Författare Rapport Postad 15 Augusti PS. fin klocka på handleden va!? Citera
aml Postad 15 Augusti Rapport Postad 15 Augusti 16 minuter sedan, säger Flamberadraket : Som utlovat så kommer det nyinredda kontoret som en smäck! Nice vilket tangentbord kör du ? Jag håller nämligen på att titta på lite olika. Skulle också vilja skaffa en ny skärm ( så att jag kan multitabla med native resolution på borden ) skulle behöva 5120x2160 Citera
Recommended Posts