Filip685 Postad 1 April , 2024 Rapport Postad 1 April , 2024 Tjena, natural 8 är ett skin på GG network riktat till asiatiska spelare. Om jag hade dragit till asien under en period och spelat på det, hade jag blivit skatteskyldig på vinsterna i sverige då? Jag vill spela på det då jag kan få extra rakeback genom agent där. Citera
Daxxar Postad 1 April , 2024 Rapport Postad 1 April , 2024 Du kommer då spela på en Curacao licens vilket är utanför EU. Du blir med andra ord skatteskyldig på dina vinster om du skall betala skatt i Sverige. 1 Citera
johnhargen2 Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan Personligen skulle jag inte chansa om det handlar om större summor. Det är bättre att läsa på ordentligt om reglerna innan man börjar grinda seriöst. Jag brukar för övrigt lyssna på svensk hiphop när jag spelar och hittade nyligen https://nederhop.nu/ som samlar en del intressant innehåll om svensk rap. Har någon här faktiskt tagit upp Natural8-vinster i deklarationen och fått ett tydligt besked från Skatteverket? Det vore intressant att höra verkliga erfarenheter istället för bara spekulationer. Citera
Recommended Posts