Gå till innehåll

MICRO!


Pokergod1

Recommended Posts

Den 2024-07-27 kl 15:16, säger kukbajs :

Håller med. Och sen har du en (för mig) skum vana att 4b-dega lite vad som. :P Men det funkar kanske med den nitiga imagen. Skulle nog ändå vinna mer om du spelade fler händer.

Lite vad som är helt fel :D Men ja, rätt så tajt är jag nog, men tycker jag öppnar rätt mycket händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

51 tusen händer på denna dator, 22,91 vpip. Är väl inte allt för tajt eller?

Men kul att höra vad folk tycker om mitt spel, då jag själv bara köttar på med samma spel som alltid.. de har gått vägen än så länge men ska jag upp i nivå måste det ändras rätt så mycket.

Ni som spelat mycket mot mig, vad behöver jag träna på? Vad skulle ni ge mig för tips? Om ni vill berätta det 

Redigerad av Pokergod1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

11 minuter sedan, säger Pokergod1 :

51 tusen händer på denna dator, 22,91 vpip. Är väl inte allt för tajt eller?

Men kul att höra vad folk tycker om mitt spel, Jag har så många leaks i mitt spel, som ni kan ta vara på. 

Ahh det är väl messt Postflop du är alldeles för tight. Men preflop så är ju positionen väldigt viktig och där ser det inte ut som på mina stats att du ens gör skillnad på någon position.
21-17-20-21-16 RFI.

Och sen 3bets då så klart. (2%) Rent generelt kan du nog 3betta mer än vad som är balanserat(i position) då spelare på micros 4bettar alldeles för lite.

Rent generelt så överfoldar sb/bb på våra nivåer specielt om det är halvtighta regs som sitter där. Optimalt med rätt spelare i blindsen är nog att öppna 100% på button isåfall. (Dock om man vill spela "balanserat" så hålla sig runt 50% där)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

23 timmar sedan, säger Pokergod1 :

Lite vad som är helt fel :D Men ja, rätt så tajt är jag nog, men tycker jag öppnar rätt mycket händer.

A5s och AQo Eller vad du nu dragit ut mig med :P Får inte fram händerna nu, men känns lite schizo och 3b 2% och sen 4b-dega dylikt.

Aja, menade inte att analysera ditt spel när du inte har bett om det. :S Vad har du för mål med pokerus? Vinner gör du ju redan.

 

 

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, säger kukbajs :

Aja, menade inte att analysera ditt spel när du inte har bett om det. :S

Frågan är dock hur seriöst man ska ta en analys från någon med namnet "kukbajs"..

Redigerad av RuoXuan
  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den 2024-07-28 kl 16:19, säger Pokergod1 :

51 tusen händer på denna dator, 22,91 vpip. Är väl inte allt för tajt eller?

Men kul att höra vad folk tycker om mitt spel, då jag själv bara köttar på med samma spel som alltid.. de har gått vägen än så länge men ska jag upp i nivå måste det ändras rätt så mycket.

Ni som spelat mycket mot mig, vad behöver jag träna på? Vad skulle ni ge mig för tips? Om ni vill berätta det 

Har inte spelat mot dig men.. Kolla på hur du defendar BB vs steal och se till att du RFIar ordentliga ranger. TItta på hur din Bet river och Fold river ser ut.

  • Thanks 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

22 timmar sedan, säger kukbajs :

A5s och AQo Eller vad du nu dragit ut mig med :P Får inte fram händerna nu, men känns lite schizo och 3b 2% och sen 4b-dega dylikt.

Aja, menade inte att analysera ditt spel när du inte har bett om det. :S Vad har du för mål med pokerus? Vinner gör du ju redan.

 

 

Ja just det A5s minns jag! Haha. Tror jag var tilt precis innan och tänkte du hade väl 50 riksdaler på bordet. Fattar inte varför ni går in med 50 kr på borden, speciellt på 50 öres

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

16 timmar sedan, säger Zanka :

Har inte spelat mot dig men.. Kolla på hur du defendar BB vs steal och se till att du RFIar ordentliga ranger. TItta på hur din Bet river och Fold river ser ut.

Vart kollar man upp alla dessa stats på pokertracker. Är lite efterblivenhet när det kommer till sådant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

12 minuter sedan, säger Zanka :

Använder inte PT men det finns säkert någon här som kan hjälpa dig @massive kanske? :)

Jag är sämst själv, lägger mkt tid just nu på att lära mig att utnyttja detta fantastiska verktyg.

 

Results - more filters - / klicka där och bara surfa runt på alla möjligheter att filtrera händer.

My reports - new report - player report - sen är det bara att leta fram alla stats nere till vänster

Börja där.

Google är din bästa vän, jag kollar själv massa videos osv. :) 

 

Screenshot 2024-07-30 185357.jpg

Screenshot 2024-07-30 185545.jpg

  • Thanks 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

35 minuter sedan, säger massive :

Jag är sämst själv, lägger mkt tid just nu på att lära mig att utnyttja detta fantastiska verktyg.

 

Results - more filters - / klicka där och bara surfa runt på alla möjligheter att filtrera händer.

My reports - new report - player report - sen är det bara att leta fram alla stats nere till vänster

Börja där.

Google är din bästa vän, jag kollar själv massa videos osv. :) 

 

Screenshot 2024-07-30 185357.jpg

Screenshot 2024-07-30 185545.jpg

Tack gubben ska kika in det där idag. ❤️

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Spelade några timmar nu på förmiddagen/eftermiddagen och hade ett sådant spring första timmen eller så.. sen dog det ut rätt så mycket men, nu får det bli en paus och kanske hoppar på det ikväll... 

5,8 inköp upp!

 

ggh.png

Redigerad av Pokergod1
  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den 2024-07-30 kl 14:39, säger Pokergod1 :

Ja just det A5s minns jag! Haha. Tror jag var tilt precis innan och tänkte du hade väl 50 riksdaler på bordet. Fattar inte varför ni går in med 50 kr på borden, speciellt på 50 öres

50 kr = 100bb. Har mest koll på hur man spelar 100bb djupt. Klart jag inte sticker så fort jag har större stack, men köper alltid in för 100bb, om det är någon sprutfisk som sitter deep.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9 timmar sedan, säger kukbajs :

50 kr = 100bb. Har mest koll på hur man spelar 100bb djupt. Klart jag inte sticker så fort jag har större stack, men köper alltid in för 100bb, om det är någon sprutfisk som sitter deep.

Haha så om du köper in 200bb vet du inte hur du ska spela? fisken vet inte ens vad 100 eller 50bb är

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du som spelar mycket kanske har ett svar, mitt i Sessionen slutade replayern fungera på SvS och inga händer importerades till min tracker. Är det nått som hänt dig ? Sjukt tiltande å sakna handhistories

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6 timmar sedan, säger aml :

Du som spelar mycket kanske har ett svar, mitt i Sessionen slutade replayern fungera på SvS och inga händer importerades till min tracker. Är det nått som hänt dig ? Sjukt tiltande å sakna handhistories

Nej inget jag märkt av tur nog! Vad nickar du på Borden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick Royal för nån dag sedan.. fick fullt betalt mot kåk :D Inte ofta man får royal flush!

Kom 58e plats av 4000 tusen i en 5.50 bounty på stars igår kväll.. låg på 19e plats när jag åkte.. AQ mot AK. Topp 2 fick 1200 dollar + bountys.. surt sa räven!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...