Gå till innehåll

MICRO!


Pokergod1

Recommended Posts

Postad (redigerade)

Efter några back-dagar, så fick vi igår boka in en vinst-session! Mycket fisk framåt småtimmarna igår kväll. Började dåligt med 1 inköp back, som vi jobbade oss tillbaka ifrån!

4 inköp + 

Ikväll spelar vi igen!

vinst2.png

Redigerad av Pokergod1
  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger suitedaces :

Vore kul om du postade lite intressanta händer som du har funderingar kring.

Denna hand fick jag precis, tankar om hur jag skulle ha spelat den? ;) 

 

Nej men pokertracker crashar alltid om ska kolla händer, vet ej vad som är fel.

Namnlösyy.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Provade på GG poker igår kväll. Satte in 10 dollar och reggade mig på två turneringar för att prova.

1.20 dollar bounty 6a för 25 dollar (1100 spelare)

2.20 bounty 3a för 35 dollar (350 spelare)

Bra start på GG får man väl ändå säga.

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9 timmar sedan, säger brusig1 :

Det verkar helt otroligt att du tillsynes vinner stabilt när din wwsf tycks vara runt 35%. Kanske är mycket multiway, men du kan säkert bluffa väldigt mycket mer än vad du gör.

Absolut, jag kan jobba på väldigt mycket skulle jag säga. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade lite cash igen efter någon vecka på tuneringsfronten. 
 

Lite över 400 + på 0.25/0.50. Hade en liten svacka med några back-dagar innan jag bestämde mig för att ta en liten paus från cash och köra lite tuneringar. 
 

Men nu är vi back on track. 
 

märker att jag är dålig på att ha några back sessioner efter varandra. Då tröttnar jag, spelar inte mitt bästa. Har endel att jobba på. Men bra att jag då alltid kan sluta och ta en paus och inte jaga förluster som absolut är det sista man ska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Onsdag - börjar dåligt med back 70 kr, jobbar mig tillbaka upp till profit 240 (2.4) inköp för att sedan inte vinna en hand och avsluta kvällen med en all in torsk.. färg mot kåk. Blev +0,87 kr haha.

igår kväll - känner att jag spelar bra, får vinna många Potter och avslutar kvällen med 2.6 inköp upp (261 kr)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Halva månaden har nu gått, och vi har spelat 8500 händer exakt. 

Utifrån denna stats, vad skulle ni säga jag behöver jobba på, om man kan se något speciellt på denna bild?

 

7100 händer är på 0.25/0.50 och resten på 0.10/0.20, men bara vunnit 55 kr på 0.10

pokerpokera.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-171 kr på kvällen... fick inte vinna en enda hand typ! Så jag stängde ned direkt, fortsätter ni spela även om ni inte kan vinna en hand under en session?

Jag hoppade in nu på natten, hade två fiskar på bordet som det bara var att hämta lite pengar ifrån.

vann tillbaka 121 kr, så minus 50 kr totalt.

Spelade ett tag med fisken heads up, han valde tyvärr att lämna, han hade typ 230 kr totalt till som jag troligtvis hade tatt om han stannat. 

 

gonatt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)
1 timme sedan, säger HampusGabriel :

Tjena,

Ett tips är att inte fokusera på det kortsiktiga resultatet, gör du det så kommer nog inte de mentala hålla i längden. Satt svaret på din fråga är att jag fortsätter pumpa på volym än hur resultatet ser ut :)

Jo men precis. Det jag måste bli bättre på. För direkt om det går dåligt nån dag bara tröttnar jag direkt och stänger ofta ned och kör några timmar senare/ nästa dag. Känner att jag ofta spelar sämre också om jag åker på utdragning efter utdragning. 
 

Men har varit väldigt lite utav sådant denna månad, så man får vara glad.

 

Hur har det gått för dig denna månad? Kul att se dina uppdateringar! 

Redigerad av Pokergod1
  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den 2024-03-15 kl 20:14, säger Pokergod1 :

Halva månaden har nu gått, och vi har spelat 8500 händer exakt. 

Utifrån denna stats, vad skulle ni säga jag behöver jobba på, om man kan se något speciellt på denna bild?

 

7100 händer är på 0.25/0.50 och resten på 0.10/0.20, men bara vunnit 55 kr på 0.10

pokerpokera.png

Hej. För att man ska kunna ge dig tips på vad som behöver förbättras så behöver du trycka in dig på "Statistics". O ta en scrrenshot där istället. Men med tanke på att du endast vinner 15,44% av händerna så skulle jag tippa på att du varken c-bettar eller 3 bettar tillräckligt. Lycka till med spelandet:)

Redigerad av Samme-B
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)
39 minuter sedan, säger Samme-B :

Hej. För att man ska kunna ge dig tips på vad som behöver förbättras så behöver du trycka in dig på "Statistics". O ta en scrrenshot där istället. Men med tanke på att du endast vinner 15,44% av händerna så skulle jag tippa på att du varken c-bettar eller 3 bettar tillräckligt. Lycka till med spelandet:)

Hej, jag tycker jag c-bettar ganska så bra på floppen, men kanske är för lite ändå.. sedan om jag inte förbättrar min hand på turn ger jag ofta upp. 

denna bild? 

332222.png

Redigerad av Pokergod1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla igenom denna videon.

Här går en snubbe igenom lite hur man navigerar sig runt i Pokertracker. Ett annat tips är att använda GTO Wizards preflop ranger (Helt gratis). Väldigt lätt sätt att förbättra sitt preflop spel. Lycka till me lirandet

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

16 timmar sedan, säger Samme-B :

Kolla igenom denna videon.

Här går en snubbe igenom lite hur man navigerar sig runt i Pokertracker. Ett annat tips är att använda GTO Wizards preflop ranger (Helt gratis). Väldigt lätt sätt att förbättra sitt preflop spel. Lycka till me lirandet

Tack för inputs! Ska kika in videon och kolla in wizards 🧙 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...